NOBLEX. קייס מונדיאל
צילום: צילום מסך
טור

קייס מונדיאל: המנכ"ל עם הביצים הגדולות בעולם במהלך מטורף

מהמרים עם הראש או עם הלב? מנכ"ל מותג ארגנטינאי "שם את כל החברה" בהימור משוגע על הנבחרת שהעפילה בקושי למונדיאל. צפו בקייס המדהים ששיגע את המדינה
שמוליק קיטייניק |

המונדיאל מתחיל וכבר עלו אינספור כתבות ופוסטים על פרסומות למונדיאל, אבל הסיפור שאני מביא לכם היום הוא הרבה מעבר לקמפיין. יש שיגידו שזה מהלך שיווקי אמיץ ביותר ויש שיגידו שזה טמטום על גבול הטירוף. אני מסתכל על זה קצת אחרת.

היום מילאנו טוטו משרדי לקראת המונדיאל, וכל מי שבאמת אוהד נבחרת, לא סתם אוהד, אלא ברמה שזה בדם שלו, מגיע לרגע הזה שהוא צריך לבחור אם הוא מחליט עם הראש או עם הלב. האם להסתכל באמת בצורה כנה על הטופס, לנצל את כל הידע בכדורגל, כל ניסיון העבר, כל היכולות האנליטיות ולבחור למי יש יותר סיכוי לנצח? או ללכת עם הלב כי פשוט אין סיכוי שתצליח לרשום שם של קבוצה אחרת שהיא לא הקבוצה שלך בתור אלופת העולם.

אותו דבר קרה למנכ"ל NOBLEX מותג אלקטרוניקה וותיק מארגנטינה שמייצר בין היתר גם טלוויזיות. בשנת 2017 נבחרת ארגנטינה נראתה רע, רע מאוד והיא היתה כפסע מ-לא להעפיל למונדיאל. נובלקס היא לא רק נותנת חסות וותיקה של הנבחרת מזה שנים אלא גם אמורה לנצל פיק של מכירות? אז מה עושים? האם מהמרים כנגד הנבחרת שלך? האם מסתפקים בפרסומת מרגשת ומעודדת או שהולכים על כל הקופה?

 

הנה לפניכם הקייס על המנכ"ל עם הביצים הכי גדולות בעולם, והייתי רוצה לכתוב גם עם המזל הגדול בעולם, אבל כשיש לך את מסי על המגרש, אתה כנראה לא צריך מזל. תהנו

 

שמוליק קיטייניק הוא סמנכ"ל האסטרטגיה של משרד הפרסום JWT ישראל

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.