שטראוס מפיחה חיים בדמיון המפותח של הילדים
זה לא שמעולם לא ראינו את הטריק הקריאייטיבי של לאייר או להציג ויזואלית טקסטים מדוברים, של ילדים או בכלל, אבל המהלך החדש של שטראוס עבור מהדורת גמדים ללא סוכר נעשה בכשרון שובה לב.
מאחורי המהלך עומדת סוכנות הקריאייטיב דיגיטל Hooligans שמקבלת מידי שטראוס מנדט נוסף לעבודה על מותגים של החברה לאחר שקיבלו לטיפולם את המותג ENERGY.
הרעיון הקריאייטיבי, כאמור, מתרגם את הדמיון חסר המעצורים של ילדים לסיפורים מאוירים. הקטנטנים נשאלים "לאן הולך הסוכר כשהוא עוזב את גמדים" וההסברים המלומדים שלהם הופכים לסרט משעשע ששומר על שיבושי הלשון הייחודיים כגון וילייתן במקום לוויתן. יתרה מכך, במה שעשוי להפוך למגנט איינגייג'מנט עם הגולשים, שטראוס מזמינים אותם, הורים לילדים קטנים לשלוח אליה את התשובות שלהם לשאלה "לאן נעלם הסוכר" ואולי לקבל בחזרה סרט מאויר.
- 5.אוראור 01/11/2017 19:14הגב לתגובה זובה שאלו את הילדים שאלות - וגם הם ענו תשובות מתוחכמות ויצירתיות - רק שהשאלות בפרסומת של ויסוצקידס לא היו קשורות למוצר - אלא לזמן - ופה השאלות בפרסומת לגמרי קשורות - והתשובות בהחלט חמודות - כמו הילדים שעונים אותם - מתוקים שבא לאכול אותם - בדיוק כמו המעדן - ולכן סמלי שבחרו ותם לפרסומת הזאת - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
- 4.מוקסמת 22/01/2017 15:13הגב לתגובה זורעיון מקסים, ביצוע מקסים עוד יותר. שאפו לשטראוס ולחוליגנים
- 3.שוקי 19/01/2017 23:15הגב לתגובה זומדהים מה ששטראוס עושים רועי כפרי, ספלנדיד, המשוררים בסימפוניה , גמדים פשוט בית ספר
- 2.ספק 19/01/2017 18:47הגב לתגובה זולא רואים ממטר את הדינוזאורים בעשיריות
- 1.Tal 19/01/2017 17:07הגב לתגובה זוhttps://vimeo.com/200187537
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
