דפנה יודוביץ'
צילום: יח"צ

קרמר דוידוביץ' משיק מחלקת תוכן בשת"פ עם דפנה יודוביץ'

העיתונאית והתסריטאית תנהל את פעילות המחלקה החדשה של משרד הייעוץ התקשורתי הוותיק, שתתעסק באסטרטגיות תוכן למגוון אמצעי המדיה והפלטפורמות
כתבי אייס | (4)

משרד הייעוץ התקשורתי קרמר דוידוביץ' מתרחב ומשיק מחלקת תוכן המתמחה בבניית אסטרטגיות תוכן המבוססות על עקרונות הסיפור, למגוון אמצעי המדיה והפלטפורמות. המחלקה החדשה הוקמה בשיתוף פעולה עם העיתונאית והתסריטאית דפנה יודוביץ', שתוביל ותנהל את הפעילות.

 

בין שירותי התוכן שתציע המחלקה החדשה, אפשר למצוא כתיבת נאומים ומאמרים, אפיון וכתיבת תכנים לאתרים, פיתוח והפקת תוכן שיווקי למגוון המדיות, סרטוני וידאו ואנימציה, עיצוב אינפוגרפיקה, ניהול פעילות ברשתות החברתיות, הפקת עיתונים/ביטאונים, תכנים לכנסים, כתיבת ביוגרפיות של אישים וחברות, שירותי Reputation Management, ועוד.

 

משרד קרמר דוידוביץ' GCS עוסק בייעוץ אסטרטגי, ניהול קמפיינים ומאבקים ציבוריים, יחסי ציבור וניהול דוברות לתחומים מגוונים, והוא הוקם ב-1999 ובבעלות יפתח קרמר ואלי דוידוביץ'. בין לקוחותיו בנק ישראל, נטפים, אדמה פתרונות לחקלאות, כיל, בזן, איש העסקים בני שטיינמץ, ג'וינט ישראל ועוד.

 

ב-2 העשורים החארונים מילאה יודוביץ' תפקידים שונים בתעשיית התקשורת המקומי, בין השאר הייתה כתבת ופרשנית לענייני תקשורת בגלובס, כתבת מגזין בהארץ ומעריב, תסריטאית ראשית בערוץ החיים הטובים, ותסריטאית ועורכת תסריט בסדרות טלוויזיה. 

 

דפנה יודוביץ' מסרה כי "כדי להצליח וליצור בולטות בעידן התוכן, לא מספיק לייצר עוד תוכן, אלא חייבים לייצר תוכן בעל ערך מוסף - מעניין, מעורר הזדהות, זכיר, משפיע, או במילה אחת: סיפור. חטיבת התוכן שהקמנו מתמחה בתרגום סך הערכים והמסרים של ארגון או אדם לסיפור תמציתי ומעניין, שמותאם לפלטפורמות התוכן השונות ומופץ בצורה חכמה לקהלים הרלוונטיים".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    לא הבנתי, הם עושים מחלקה חדשה של תוכן? התקציבאי לא יודע לכתוב? מחלקה וזה זו הוצאה ענקית של ריהוט וכו (ל"ת)
    מוזר 11/12/2016 21:00
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קרמר דוידוביץ יעילים ומקצוענים !!! (ל"ת)
    בני 28/11/2016 23:26
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    הם לא פשטו רגל? (ל"ת)
    אלדד 28/11/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
  • לא רק שהם לא, הם גדלים ומתרחבים עם המון לקוחות חדשים (ל"ת)
    רוני 11/12/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.