קרמר דוידוביץ' משיק מחלקת תוכן בשת"פ עם דפנה יודוביץ'
משרד הייעוץ התקשורתי קרמר דוידוביץ' מתרחב ומשיק מחלקת תוכן המתמחה בבניית אסטרטגיות תוכן המבוססות על עקרונות הסיפור, למגוון אמצעי המדיה והפלטפורמות. המחלקה החדשה הוקמה בשיתוף פעולה עם העיתונאית והתסריטאית דפנה יודוביץ', שתוביל ותנהל את הפעילות.
בין שירותי התוכן שתציע המחלקה החדשה, אפשר למצוא כתיבת נאומים ומאמרים, אפיון וכתיבת תכנים לאתרים, פיתוח והפקת תוכן שיווקי למגוון המדיות, סרטוני וידאו ואנימציה, עיצוב אינפוגרפיקה, ניהול פעילות ברשתות החברתיות, הפקת עיתונים/ביטאונים, תכנים לכנסים, כתיבת ביוגרפיות של אישים וחברות, שירותי Reputation Management, ועוד.
משרד קרמר דוידוביץ' GCS עוסק בייעוץ אסטרטגי, ניהול קמפיינים ומאבקים ציבוריים, יחסי ציבור וניהול דוברות לתחומים מגוונים, והוא הוקם ב-1999 ובבעלות יפתח קרמר ואלי דוידוביץ'. בין לקוחותיו בנק ישראל, נטפים, אדמה פתרונות לחקלאות, כיל, בזן, איש העסקים בני שטיינמץ, ג'וינט ישראל ועוד.
ב-2 העשורים החארונים מילאה יודוביץ' תפקידים שונים בתעשיית התקשורת המקומי, בין השאר הייתה כתבת ופרשנית לענייני תקשורת בגלובס, כתבת מגזין בהארץ ומעריב, תסריטאית ראשית בערוץ החיים הטובים, ותסריטאית ועורכת תסריט בסדרות טלוויזיה.
דפנה יודוביץ' מסרה כי "כדי להצליח וליצור בולטות בעידן התוכן, לא מספיק לייצר עוד תוכן, אלא חייבים לייצר תוכן בעל ערך מוסף - מעניין, מעורר הזדהות, זכיר, משפיע, או במילה אחת: סיפור. חטיבת התוכן שהקמנו מתמחה בתרגום סך הערכים והמסרים של ארגון או אדם לסיפור תמציתי ומעניין, שמותאם לפלטפורמות התוכן השונות ומופץ בצורה חכמה לקהלים הרלוונטיים".
- 3.לא הבנתי, הם עושים מחלקה חדשה של תוכן? התקציבאי לא יודע לכתוב? מחלקה וזה זו הוצאה ענקית של ריהוט וכו (ל"ת)מוזר 11/12/2016 21:00הגב לתגובה זו
- 2.קרמר דוידוביץ יעילים ומקצוענים !!! (ל"ת)בני 28/11/2016 23:26הגב לתגובה זו
- 1.הם לא פשטו רגל? (ל"ת)אלדד 28/11/2016 13:15הגב לתגובה זו
- לא רק שהם לא, הם גדלים ומתרחבים עם המון לקוחות חדשים (ל"ת)רוני 11/12/2016 16:46הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
