כל המדינה ורב בריח - מאחורי אורי ששון: מהלך חסות ייחודי לג'ודאי
מותג הדלתות והמנעולים רב-בריח יצא במהלך חסות ייחודי עבור הג'ודאי אורי ששון לקראת האולימפיאדה שתפתח בקרוב. המותג שמלווה את ששון בשנה החולפת יצא במהלך תחת השם "שיר העידוד החזק בעולם" באמצעות משרד הפרסום שלו M&C SAATCHI.
המהלך תחת המסר: כל המדינה מעודדת את אורי ששון בדרך למדליה, מזמין את תומכיו של ששון וכל אדם אחר שחפץ בכך ליצור יחד את שיר העידוד עבור ששון. הקהל מוזמן להתקשר, לשיר את קטע העידוד המפורסם "אורי ששון (כפיים)... אורי ששון (כפיים)..." ולאחר מכן, כל קטעי העידוד ישולבו יחד לקטע עידוד אחד חזק המדמה אפקט אצטדיון. השיר יישלח לאורי ששון לקראת הקרבות שלו בריו.
מאיה דונרשטיין יתיר, סמנכ"לית שיווק רב-בריח: "מהלך שיר העידוד הוא שיא של דרך אותה אנחנו עושים יחד עם אורי ששון. אורי ורב-בריח חולקים ערכים משותפים של ישראליות, עצמה, נחישות והתמדה, אני גאה על ההחלטה שלנו לתמוך בו ושמחה להוביל מהלך שמעודד ומשמח את אורי, יחד עם עוד מאות משתתפים, בדרך לריו"
צור גולן מנהל הקריאטיב ובעלים משותף ב- M&C SAATCH: "אני גאה מאוד ושמח על המהלך שיצרנו עבור רב-בריח ומודה להם על הפתיחות. זה לא מובן מאליו לתמוך בספורטאי בכלל ובפרט לחבק מהלך כל כך יוצא דופן. אני מזמין את כולם להצטרף לשיר העידוד והכי חשוב: בהצלחה לאורי באולימפיאדה"
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
