אחרי כ-3 שבועות: העיתונאית החשודה בניסיון לרצח אמה - תשוחרר למעצר בית
העיתונאית הצעירה ספיר ניסני, החשודה בניסיון לרצוח את אמה באמצעות שפיכת שמן רותח עליה, תשוחרר למעצר בית בן שבועיים, בהסכמת המשטרה. הדבר מצביע על כך שהמשטרה מתקשה להוכיח כי הדבר נעשה בכוונה.
ניסני בת ה-24, ששימשה כתחקירנית ועיתונאית במגוון כלי תקשורת, כולל הצינור בערוץ 10, מקומוני שוקן ואתר אייס, חשודה כי שפכה במכוון שמן רותח על אמה, בביתן בכפר סבא. לאחר מכן הזעיקה את כוחות ההצלה והאם בשנות ה-50 לחייה פונתה במצב קריטי לבית החולים, עם כוויות בפלג גופה עליון, ופגיעות שחלקן בלתי הפיכות.
פחות מיממה לאחר מכן נעצרה ניסני כחשודה בביצוע המעשה ומעצרה הוארך מאז מספר פעמים. הפרשה נחשפה מספר ימים לאחר המקרה, על ידי כתבת ערוץ 1, שלי טפיירו, במהדורת 'מבט'.
המשטרה גבתה עדויות רבות מחברים ומבני משפחה, כולל של אחיותיה של ניסני שסיפרו על סכסוך בין אחותם לבין האם. מאידך, פרקליטה של ניסני טען כי האירוע התרחש בטעות, לאחר שזו נתקלה בשואב אבק רובוטי, מה שהוביל לשפיכת השמן הרותח על האם.
- אחרי שהאם נפטרה - העיתונאית תואשם בגרימת מוות ברשלנות
- כתב הותקף והנייד שלו הוחרם - כשניסה לצלם בהלווית אמה של העיתונאית ספיר ניסני
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עו"ד גיא עין צבי, המייצג את ניסני מטעם הסנגוריה הציבורית, מסר כי "לכל אורך הדרך ספיר טענה כי מדובר בתאונה מצערת, וכי לא הייתה לה כוונה לפגוע באמה".
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
