מה הכי ישראלי? הבנים של קושניר ומושונוב מככבים יחד בקמפיין חדש לשוקולד השחר
פסח כבר כאן, ממש מעבר לפינה, והמותגים העונתיים נערכים בהתאם. אחרי הפרסומות של טמבור ונירלט (נקיונות, צביעה וחידוש הבית) מגיע הקמפיין השנתי של שוקולד השחר - התוספת הקלאסית למצות היבשות שעליה גדלו ילדי ישראל.
כיום, על רקע התחרות מול שלל מותגים, שוקולד השחר העולה (מישהו באמת קורא לזה כך???!!!?) מנסה לגדל דור חדש של ילדים על המותג הוותיק. לשם כך הוא יוצא בקמפיין "כל ישראלי" באמצעות משרד הפרסום ענבר מרחב G, כשהוא שואל מה הכי ישראלי?.
כדי להמחיש את הישראליות המתפרצת - את הקמפיין מובילים הבנים של מוני מושונוב ואבי קושניר שכיכבו יחד בזהו-זה המיתולוגית: מיכאל מושונוב - שחקן מוכר ופעיל ויותם קושניר שגם הוא שחקן ומדבב.
קרדיטים:
קופרייטר: שגיא בטש.
ארט דירקטור: אלה פלדמן.
סמנכ"ל לקוחות: יערה מוסן אביזוהר.
תקציבאית: שונית טויטו.
מפיקת משרד: אביבית שבת.
חברת הפקה: OG
במאי: אורי שיצר.
עורך: חמי סולומון.
קריין: חמי סולומון.
בית פוסט: OG
סאונד: סאונדהאוס.
מיקס: יעל היים.
מוסיקה: אסף פרישמן.
מנכ"ל משותף: אור גלייכר.
מנכ"ל משותף: בן סבר.
לא הפריע: חן ענבר.
- 4.יש עוד מנכ"ל משותף? (ל"ת)שמרית 05/04/2016 12:27הגב לתגובה זו
- 3.מ.אמדורסקי 30/03/2016 16:51הגב לתגובה זוהם שווים יותר משירלי בוגנים :))) רואים שעשו עבודה מעולה ומקצועית גם בצד הלקוח....
- צודקת זאתי (ל"ת)אסף אמדורסקי 30/03/2016 18:04הגב לתגובה זו
- 2.מ.אמדורסקי 30/03/2016 16:50הגב לתגובה זוהם שווים יותר משירלי בוגנים :))) רואים שעשו עבודה מעולה ומקצועית גם בצד הלקוח....
- 1.שגיא המלך!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)עמי 30/03/2016 16:39הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
