לאחר שנים ללא פנים מוכרות בפרונט: מותג האופנה Adika בחר באגם רודברג לפרזנטורית
שחקנית הטלוויזיה והתיאטרון אגם רודברג נבחרה לפרזנטורית של מותג האופנה Adika - אתר מכירות האופנה המצליח בישראל. על פי הערכות בשוק, רודברג תרוויח מעל ל-100 אלף שקלים תמורת חוזה שנתי לייצוג המותג.
הבחירה ברודברג מעידה על שינוי משמעותי בגישת הפרסום של Adika, לאחר שנים שבהן בחר מותג האופנה לשים את המוצר/האופנה בפרונט ולצמוח ללא "הסחות דעת" בדמות כוכבת מוכרת. בחברה מציינים כי "בעקבות צמיחת המותג והתפתחות האתר לתחומים, קטגוריות וקהלים נוספים, הוחלט לבחור בדמות המתיישבת בהלימה אחת עם ערכיו ומשדרת איכות, נעורים נצחיים, עשייה והצלחה".
היסטוריית הפרסום של רודברג כוללת מותגי אופנה כגון FOX, פלפל וסקצ'רס. לדבריה: "אני מתרגשת מאוד מהעבודה עם מותג חזק ומוביל כמו Adika. זה כבוד לעבוד לצד מותג שאת באמת מתחברת אליו ומאמינה בו".
אורנה אלוביץ, משנה למנכ"ל וסמנכ"לית השיווק של Adika: "אנחנו נרגשים מבחירתה של אגם להיות הפנים של Adika ומברכים אותה על הצטרפותה למשפחה. אגם מייצגת יופי ישראלי אמיתי יחד עם ערכים אישיותיים חשובים כמו צניעות, אינטליגנציה רגשית, רוגע, נשיות ועצמה. השילוב של כל אלה הפך אותה בן רגע לבחירה הברורה והמוחלטת לשמש כפנים החדשות של Adika".
- 1.עכשיו אפסיק לקנות 09/03/2016 00:47הגב לתגובה זועשוי ממרשמלו סכרין ופלומת אווז
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
