וול סטריט ג'ורנל מחפש מפרסמים ישראלים: מינה את 'רובינס שטינמץ' לנציגו בארץ
חברת רובינס-שטינמץ יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי הגיעה להסכם קבוצת התקשורת העולמית וול סטריט ג'ורנל, על פיו היא תייצג אותו בישראל בנושאים מסחריים לרבות תוכן ממומן, רכש מדיה, פרסום ועוד. אין מדובר בשיתוף פעולה בתחום התוכן, או בהקמת גרסה ישראלית של העיתון.
וול סטריט ג'ורנל ששייך לתאגיד Dow Jones, ועל הקבוצה נמנים בין היתר Barron's, BigCharts, DJX, Dow Jones Newswires, Factiva, Financial News, Mansion Global, MarketWatch, Private Markets, realtor.com. העיתון מסקר את תחומי הכלכלה ומגוון רב של נושאים. העיתון וול סטריט ג'ורנל הוא אחד מ-10 העיתונים הנפוצים ביותר בעולם, מתפרסם ב-10 שפות שונות, באמריקה הצפונית והדרומית, באירופה ובאסיה, ומאפשר אמצעי פרסום יעילים וממוקדי מטרה במגוון פלטפורמות.
הנתונים שהעיתון מציג, בהחלט מרשימים: 53 מיליון צפיות בחודש באתרי האינטרנט שלו, 39.5 מיליון משתמשים מכל העולם, 28 מיליון צפיות בסרטוני וידאו, 16 מיליון קוראים בארה"ב, 11 מיליון קוראים באירופה, 10 מיליון ביפן, 8 מיליון בסין.
בשנים האחרונות ערך וול סטריט ג'ורנל שינויים במחלקה המסחרית שלו. בין היתר הרחיב את שיתופי הפעולה המסחריים עם תאגידים, חברות מקומיות ומדינות ומשרדי ממשלה שונים.
- טראמפ תובע את וול סטריט ג'ורנל על 10 מיליארד דולר
- מתחזקות ההערכות להורדת ריבית של חצי אחוז - האם הפד' יפיל את השווקים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הרחבת הפעילות של וול סטריט ג'ורנל בישראל מגיעה על רקע העניין הגובר של חברות ישראליות ותאגידים לחפש ערוצים יעילים לפנות לקהלים בינ"ל במטרה לחדור לשווקים חדשים. לצד זאת יש עניין גובר לשיתופי פעולה שכאלו גם מצד גופים ממשלתיים ישראלים המבקשים לפנות לקהלים בינ"ל בין היתר במטרה לעודד השקעות בישראל, לפתח שווקים חדשים עבור חברות ישראליות ולחשוף פעילות כלכלית ישראלית בתחומי המו"פ, הייטק, מסחר בינלאומי, אנרגיה, חקלאות, תיירות, תעשיות ועוד.
- 1.עשו בחירה חכמה (ל"ת)אחד שמכיר 10/08/2015 21:20הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
