
"פשוט תתביישו לכם, סוטה ומביש": פרסומת התחת של קסטרו הרגיזה צופים - הרשות ה-2 פתחה בבדיקה
Posted by CASTRO on Thursday, May 21, 2015
אחת הגולשות שרה קריחלי מיימון כתבה לקסטרו: "בתור לקוחה של castro וחברת מועדון כבר שנים אני רוצה להגיד שהסרטון הזה גורם לי לתחושה מאד לא נעימה. פשוט זול בעיני!!!". תגובת החברה, תחת השם קסטרו ובאמצעות נציגת החברה שהזדהתה בשם "מיכל" היתה בזו הלשון: "היי שרה, אני מתנצלת על תחושתך הסרטון נעשה ברוח כיפית וקייצית. אין בכוונתינו לפגוע. מיכל".
גולשת נוספת בשם אופק צליל כהן כתבה: "פשוט תתביישו לכם על הסרטון הסוטה והמביש הזה... גורם לי לא לרצות להתקרב יותר לרשת. איכס." נופר שמעונוב כתבה: "זה נראה יותר כמו פרסומת לתחתונים מאשר לשמלות.. רואים פה שמלה אחת למשך 5 שניות וכל שאר הפרסומת זה איך היא מנסה להוריד את השמלה. חבל אני מאוד בתור אחת שחצי מהארון שלה זה קסטרו אני מרגישה כאילו הורדתם מעצמכם ופרסמתם גוף מאשר בגדים שאתם אמורים להיות גאים בהם". הגולשת יולי אננייב כתבה: "אני אישית לא ממש הבנתי מה מפרסמים כשהיא התחילה להרים את השמלה ?!לאן הגענו בשביל לפרסם שמלה...."
עם זאת, היו גם מי שהגנו על קסטרו והפרסומת (ולא היו הרבה) כמו למשל מאי פכטר שכתבה: "לא מבינה על מה כל ההתחסדות?!? בחורה יפה מפרסמת שמלה ורוקדת לצלילי השיר אני ממש לא רואה בזה משהו מבזה!!! אז רואים קצת טוסיק, ובאח הגדול את לא רואה כל היום תמונות דומות? ועוד לטעון שאישה נשואה לא אמורה להתנהג ככה? כי את קובעת פה אמות מידה של מי צריך להתנהג איך ואיפה?! אז תתביישי לך את בעצמך..."
אופירה אלקלעי כתבה: "פרסומת פורנוגרפית ומבאסת מאד, ראיתי שכבר הסברתם שזה באוירה כייפית וקיצית - לא כיף לי כשממשיכים להחפיץ נשים בכל פרסומת של כל מוצר..." ובתיה גלעדי הוסיפה: "היי קסטרו, ישבנה החשוף זה כדי לכסות על איכות התפירה והגזרה או שאתם סתם פרובוקטיבים ברמות מביכות?"
אלעד אייל ברטל ציינה: "פרסומת רעה .. שמלות באמת יפות רק נורא חבל שאתם ממתגים עצמכם ככל כך שטחיים. 'קסטרו לנשים זולות'". ענת גבע שרון כתבה: |קסטרו יקרים, פייר? התאכזבתי. במקום פרסום רדוד, נבוב ומביך (בעיקר אתכם, לצערי), אולי שווה לכם להתחיל ללמוד ממותגים כמו DOVE, שכבר הבינו איזה כוח טמון בידיים שלהם. הם הבינו שלחברות גדולות ומובילות שוק יש גם יכולת השפעה חיובית - ויצאו בקמפיין מעורר השראה שמעצים נערות (ונשים, על הדרך) באשר הן. חומר למחשבה".
צופים רבים התלוננו על אי הנוחות שבצפייה בפרסומת יחד עם ילדיהם. מורן דניאל כתבה: "למה אני צריכה להרגיש נבוכה כשאני רואה פרסומות עם הילדים שלי?!". וגם דמויות מענף הפרסום הגיבו לפרסומת של קסטרו. סמנכ"לית הלקוחות של מקאן תל אביב, עדי אורן שטרנברג כתבה: "בד"כ אני אוהבת את הפרסומות של קסטרו. עשו דרך ארוכה בבניית המותג. אבל אתמול בערב במהלך הפרסומת חשבתי שראיתי בחןרה צעירה מרימה את החצאית ושרואים לה.. לרגע חשבתי שהתבלבלתי - אבל כיוון שאני לא נוטה לדמיין טוסיקים של נשים (מצטערת ) - העברתי אחורה לראות שוב. לא התבלבלתי לצערי. קסטרו לקחו רחוק מידי את המשפט סקס מוכר. מביך. מביך עוד יותר לראות ביחד עם בנותיי".
בקסטרו לא ממש התרגשו מהתגובות ברשת, ואפילו ההפך, זה נראה כאילו תשומת הלב משרתת את ערכי המותג החדשים: חוצפה? נועזות? טיזריות?. מחברת קסטרו נמסר בתגובה: "קמפיין הקיץ של קסטרו הוא ישראלי ומשלנו. הוא נעשה באווירה קלילה והומוריסטית ומסמל את השמחה לקראת בוא הקיץ. בהמשך הקמפיין שיעלה הערב נראה גם את צמד הקומיקאים קובאץ׳ ודובדבני. אנו מאחלים לכולם קיץ אופנתי".
- קרב צמוד על הצופים: חדשות 12 מובילה, חדשות 14 מתחזקת
- תשתיות חדשות ביהודה ושומרון: אושרו הזוכים להקמת 22 אתרי סלולר חדשים
- תוכן שיווקי "הקרנות הפאסיביות מהוות 60% מהענף"
את תגובת הרשות השנייה לפרסומת לא היה ניתן להשיג עד למועד פרסום הכתבה.