קורע את המסך: ג'סטין טימברלייק משחק לימון בפרסומת חדשה ומבריקה למותג טקילה
ראינו כבר מאות פרסומות שהכוכב המוביל אותן הוא שחקן מוכר, טלוויזיה או קולנוע, כאן אצלנו בישראל או בחו"ל, ועדיין חלק גדול מהן לא מצליח למצות את הפוטנציאל שטמון באותו כוכב. חלקן לא כתובות טוב מספיק, חוזרות על שבלונות פרסום שחוקות, מסתפקות בעובדה שיש פנים מוכרות ועוד, לא חסרות סיבות. וחלקן הן פרסומות מ"המשפחה הטובה", זו שבה נכללת הפרסומת-סרט קצר הזו שבה מככב ג'סטין טימברלייק הכל יכול.
טימברלייק שמחזיק קריירה מוצלחת של כוכב פופ בינלאומי, ולצד זה הוכיח את עצמו בלא מעט מערכונים קומיים ב-SNL ותפקידי דרמה קולנועיים ( "בתוך לואין דייויס" של האחים כהן), מעולם לא סירב לבדיחה טובה או תפקיד שכתוב ללא רבב כמו הפרסומת הזו למותג הטקילה Sauza 901, בה הוא מככב כלימון-ליים ירוק שמספר על ימי הזוהר שלו. המקרה הנוכחי מוסיף למוניטין של טימברלייק שלא רק הגה את הרעיון, אלא גם מחזיק במניות כאחד מבעלי המותג.
טימברלייק ליים
במה שנראה כמו תכנית דוקו של ערוץ E עם עוד כוכב דועך ומתבגר שנזכר בימיו היפים, טימברלייק הלימון מצולם לראיון כשהוא עוטה חלוק מרופט בחצר ביתו המתפרק. הלימון שלמעשה מייצג את תקופת הזוהר שבה לימונים היו התוסף המושלם ליד דרינק של טקילה מספר על הימים ההם. "היינו נכנסים למועדון וזה כאילו הכל היה עובר לסלואו-מואשן, היינו רוק סטארים", מספר טימברלייק-הלימון על רקע תמונות, לכאורה תיעודיות, מאותה התקופה כאשר 3 לימונים נכנסים למסיבה כשהפלאשים מכים בהם והבנות הכי יפות יושבות איתם בשולחן. הסרטון משלב גם עדויות של אנשים מרכזיים מאותה התקופה כשהלימונים היו בשיאם, בשנות ה-80, המספרים על ההצלחה האדירה שלהם.
- 1.ריזי 06/05/2015 13:06הגב לתגובה זוהוא הרי לא דוגי, למה לו לעשות מיבי?
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- השמועות על מותו של הפיפל-מטר היו מוגזמות
- האם תוכן מקורי ואיכותי יכבוש את הפריים טיים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
