מהקיץ הקרוב: טוויטר תתחיל להציג בפלטפורמה סרטוני וידאו שינוגנו אוטומטית
שנה אחרי שפייסבוק השיקה את אופציית סרטוני הניגון האוטומטים, טוויטר ככל הנראה תלך באותו כיוון ותאפשר את אותה אופציה בקיץ הקרוב לציבור מפרסמיה.
בכתבה שהתפרסמה השבוע במגזין Business insider, בענקית המדיה החברתית התבלטו זמן רב אם לאפשר סרטוני ניגון אוטומטים, דבר אשר מפרסמים רבים מחכים לו. כאמור פייסבוק כבר השיקה את האופציה למשווקים לפני כשנה, כאשר העיקרון אשר הוביל אותה היה ליצור סרטונים שאינם מפריעים למשתמש, אבל כן תופסים את תשומת ליבו בפיד. המהלך הצליח לייצר לפייסבוק רווחים נאים, וככל הנראה טוויטר לא מתכוונת לוותר גם על האפשרות לייצר רווח בשימוש באותה פלטפורמה.
החברה עוד לא מסרה תגובה רשמית בנושא, עם זאת, פרסומים משבוע שעבר ציטטו את מנכ"ל החברה דיק קוסטלו מתייחס למגמה המובילה של שיתוף סרטוני ווידאו בטוויטר, ציטוט אשר יתכן ומעיד על כוונתה של החברה להתייחס ברצינות לשדרוג פלטפורמות השיווק שלה.
הכניסה של טוויטר לתחום מעידה על התחרות המתקדמת מול פייסבוק בכל הנוגע לטרגטינג ופילוח קהלי יעד. על פי החברה, בשבוע שעבר היא ביצעה עסקה גדולה עם גוגל, עסקה שאמורה ליצור אינטגרציה בין קמפיינים ממומנים בגוגל לציוצים בטוויטר.
- לא בגלל האגו: הסיבה האמיתית שהביאה את מאסק לרכוש את טוויטר?
- הרופא דרש לקבל פרטי מתלוננים נגדו - מכבי סירבה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ניתן לייחס את הפנייה למהלך המתוכנן, לנתונים הלא מחמיאים של מניית טוויטר ברבעון הראשון של שנת 2015, כאשר מניית החברה ספגה נפילה של כ-18%. לפיכך החברה מנסה להדגיש את היתרונות שלה על פייסבוק ולחזק את יכולות הפילוח האיכותי אשר יונגש למפרסמים בכל הנוגע למעקב איכותי אחר קמפיינים ממומנים.
בוויכוח על יעילותו של הניגון האוטומטי ישנם מפרסמים הטוענים שניגון אוטומאטי לא שיחק לטובתם לחלוטין עדיין, ניגון אוטומאטי בפייסבוק לדוגמא לא מנגן את הסרטון עם קול, כאשר הכסף של המפרסם הולך לשווא לעיתים בלי צליל. לטענת המפרסמים, הסרטון המקודם מאבד כ-50% מהאפקטיביות שלו בתוכן השיווקי.
- 1.דנה 10/05/2015 21:46הגב לתגובה זוכתבה מעולה!!! סוף סוף מישהו מבין משהו בטוויטר וכותב ברמה מקצועית!!!!

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.

המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
כמויות הצופים במהדורות המרכזיות חזרו למספרים של טרום עסקת החטופים, אבל ההפתעה הגדולה נמצאת ברייטינג של חדשות 13, שמאבדת גובה באופן עקבי
כבר כתבנו לכם על חזרתם של מספרים "רגילים" לצפייה במהדורות החדשות המרכזיות, אחרי תקופה ארוכה שבה סביב עסקת החטופים נתוני הצפייה היו בשיא, והנה עכשיו אנחנו רואים שלא רק שכמויות הצופים ירדו בכל המהדורות, אלא גם ישנה מובהקות חדשה, שבה ערוץ 14 מתבסס במקום השני, כשבאופן עקבי הוא עם יותר ממחצית הצופים של חדשות 12, שנמצאת תמיד בראש. ולא רק זה, אלא שחדשות 13 הולכת ויורדת מבחינת רייטינג וכמויות צופים, ולא רק שהיא כבר לא קרובה למקום השני אלא היא בתחתית טבלת הרייטינג.
מבחינת המספרים עצמם, המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה עם 14.4% רייטינג ו-346 אלף צופים, אחריה המהדורה של ערוץ 14 עם 7.7% רייטינג ו-183 אלף צופים וההפתעה נמצאית במקומות 3 ו-4, כאשר חדשות כאן11 היו במקום השלישי, עם 4.5% רייטינג ו-99 אלף צופים ואילו חדשות 13 סגרו את הרשימה עם 4.4% רייטינג בלבד ו-102 אלף צופים.
פריים טיים
תכנית ריאליטי חזקה תמיד תגבור על שאר השידורים ברצועה, וכך קרה גם בפריים טיים, כשמאסטר שף הותיקה עמדה על 17.8% רייטינג ו-432 אלף צופים. אחריה היה עוד ריאליטי אוכל, הפעם "בואו לאכול איתי" של התאגיד, שהצליח גם ברצועת הפריים טיים אמש, עם 8.7% רייטינג ו-225 אלף צופים. אחריו, במרחק נגיעה, היתה "הפטריוטים", אחרי שעברה מיתוג מחודש, עם 8.5% רייטינג ו-242 אלף צופים ואת הרשימה סגר שוב ערוץ 13, עם "חרדים העולם האמיתי", שהיה עם 4.1% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
רצועות חדשות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-80 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים עם 2.7% רייטינג ו-64 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.5%
רייטינג ו-29 אלף צופים.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.8% ו-60 אלף צופים, אחריו במקום השני היה פותחים יום" של רשת, עם 1.5% רייטינג ו-30 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר הפעם ערוץ 14, עם "על הבוקר"
עם רונה לוי, עם 1.1% בלבד ו-26 אלף צופים בלבד.