מהקיץ הקרוב: טוויטר תתחיל להציג בפלטפורמה סרטוני וידאו שינוגנו אוטומטית
שנה אחרי שפייסבוק השיקה את אופציית סרטוני הניגון האוטומטים, טוויטר ככל הנראה תלך באותו כיוון ותאפשר את אותה אופציה בקיץ הקרוב לציבור מפרסמיה.
בכתבה שהתפרסמה השבוע במגזין Business insider, בענקית המדיה החברתית התבלטו זמן רב אם לאפשר סרטוני ניגון אוטומטים, דבר אשר מפרסמים רבים מחכים לו. כאמור פייסבוק כבר השיקה את האופציה למשווקים לפני כשנה, כאשר העיקרון אשר הוביל אותה היה ליצור סרטונים שאינם מפריעים למשתמש, אבל כן תופסים את תשומת ליבו בפיד. המהלך הצליח לייצר לפייסבוק רווחים נאים, וככל הנראה טוויטר לא מתכוונת לוותר גם על האפשרות לייצר רווח בשימוש באותה פלטפורמה.
החברה עוד לא מסרה תגובה רשמית בנושא, עם זאת, פרסומים משבוע שעבר ציטטו את מנכ"ל החברה דיק קוסטלו מתייחס למגמה המובילה של שיתוף סרטוני ווידאו בטוויטר, ציטוט אשר יתכן ומעיד על כוונתה של החברה להתייחס ברצינות לשדרוג פלטפורמות השיווק שלה.
הכניסה של טוויטר לתחום מעידה על התחרות המתקדמת מול פייסבוק בכל הנוגע לטרגטינג ופילוח קהלי יעד. על פי החברה, בשבוע שעבר היא ביצעה עסקה גדולה עם גוגל, עסקה שאמורה ליצור אינטגרציה בין קמפיינים ממומנים בגוגל לציוצים בטוויטר.
- לא בגלל האגו: הסיבה האמיתית שהביאה את מאסק לרכוש את טוויטר?
- הרופא דרש לקבל פרטי מתלוננים נגדו - מכבי סירבה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ניתן לייחס את הפנייה למהלך המתוכנן, לנתונים הלא מחמיאים של מניית טוויטר ברבעון הראשון של שנת 2015, כאשר מניית החברה ספגה נפילה של כ-18%. לפיכך החברה מנסה להדגיש את היתרונות שלה על פייסבוק ולחזק את יכולות הפילוח האיכותי אשר יונגש למפרסמים בכל הנוגע למעקב איכותי אחר קמפיינים ממומנים.
בוויכוח על יעילותו של הניגון האוטומטי ישנם מפרסמים הטוענים שניגון אוטומאטי לא שיחק לטובתם לחלוטין עדיין, ניגון אוטומאטי בפייסבוק לדוגמא לא מנגן את הסרטון עם קול, כאשר הכסף של המפרסם הולך לשווא לעיתים בלי צליל. לטענת המפרסמים, הסרטון המקודם מאבד כ-50% מהאפקטיביות שלו בתוכן השיווקי.
- 1.דנה 10/05/2015 21:46הגב לתגובה זוכתבה מעולה!!! סוף סוף מישהו מבין משהו בטוויטר וכותב ברמה מקצועית!!!!

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7