סוער ב'עבודה': הדוברים פוטרו בערב פסח - המזכ"ל ביטל הבוקר את ההחלטה

ערב פסח זומנו הדובר דניאל הרוש ודוברת המגזר הרוסי קתרינה פרימון לשיחה עם המנכ"ל שביקש לפטרם. ח"כ חיליק בר ביטל את ההחלטה
אלכסנדר כץ |

מפלגת העבודה עדיין סוערת בעקבות החלטת המנכ"ל שמעון בטאט לפטר את דובר המפלגה דניאל הרוש ואת דוברת המגזר הרוסי קתרינה פרימון, בערב החג, אולם הבוקר (יום א') עשה מזכ"ל העבודה, ח"כ חיליק בר צעד נגדי וביטל את הפיטורים.

 

ערב חג הפסח זומנו הרוש, פרימון ועוד מספר רכזי שטח לפגישה עם בטאט שהודיע להם על כוונתו לפטרם, בשל מצוקה הכספית של המפלגה. בשבוע שעבר נחשף הדבר בעיתון הארץ, מה שעורר סערה במפלגה וביקורת קשה מצידם של הח"כים.

 

בדף הפייסבוק שלו כתב הרוש לפני מספר ימים כי "את מה שיש לי להגיד על סיום העבודה שלי עוד אגיד. גם על המהות וגם על הצורה בה זה נעשה. בינתיים, אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהתקשר, סימס ושלח וואטסאפים כדי לדרוש בשלומי ולעודד. אתם אדירים וזה אכן מעודד לדעת שיש כל כך הרבה אנשים שעוד קוראים הארץ. מצטער שלא הספקתי לחזור לכולם, עוד אעשה את זה".

ח"כ בר אמר הבוקר כי "אף עובד מפלגה לא יפוטר ללא אישור מזכ"ל המפלגה, ללא שימוע ובוודאי שלא ערב החג. הופתעתי לשמוע על פיטוריו מהתקשורת, דבר שאינו מקובל ושנעשה ללא סמכות ובאופן שאינו תקין".

 

לדבריו, "דניאל הרוש הוא עובד מסור ודובר מחונן, והפסקת עבודתו, אם בכלל, תיעשה לאחר שיחה איתו, בהתאם לכללי העבודה והמוסר המקובלים ובכל מקרה תתקבל על ידי יו"ר ומזכ"ל המפלגה בהתייעצות עם הרוש. הדבר נכון גם לגבי דוברת המגזר הרוסי קתרינה פרימון".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.