אסי שביט
צילום: צילום: גל אלי

לאחר 4 שנים בחברון זלצמן שביט: אסי שביט פורש ומשיק משרד בוטיק חדש

שביט מסיים את דרכו בשותפות עם דודי חברון וגבי זלצמן. הוא צפוי לפתוח בקרוב משרד פרסום תחת השם 'שביט וזהו' שיתמקד בלקוחות קטנים- בינוניים
משה בנימין | (10)

לאחר 4 שנים כשותף בחברון זלצמן שביט, אסי שביט החליט לסיים את השותפות במשרד הפרסום ולצאת לדרך עצמאית. איש הקריאייטיב נפרד משותפיו דודי חברון ו גבי זלצמן ויקים בקרוב משרד פרסום בוטיקי תחת שמו.

שביט (43) נחשב לאחד מאנשי הפרסום הבולטים בענף והצטרפותו העניקה ל חברון זלצמן את תוספת הכוח המשמעותית אותה חיפש. איש הקריאייטיב שחתום על הצלחות גדולות בתחום הפרסום בישראל החל את דרכו בלימודים בבית הספר School of Visual Arts בניו-יורק שם סיים בהצטיינות.

לאחר חזרתו לארץ עבד שביט כ-7 שנים במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי (שם הכיר לראשונה את חברון וזלצמן) ו-3 שנים כסמנכ"ל קריאייטיב ב גיתם BBDO . בהמשך עבר לחו"ל לתקופה קצרה ועבד במשרד BBDO דיסלדורף בגרמניה, שם היה שותף למספר קמפיינים שדורגו כפיינליסטים בפסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן.

בטרם הצטרף כשותף לחברון זלצמן, שביט דחה מספר הצעות להשתלב במשרדי פרסום בארץ כשותף ומנכ"ל מתוך אילוצים משפחתיים. לשביט זכורים מספר מהלכים בולטים בתעשייה: מיתוג שופרסל דיל - הכסף שלך קונה יותר. חיש גד - בואנ'ה זה אחלה כסף, סלקום - מהלך משהו קטן וטוב. כל מהלך המיתוג של ניקול - חוגלה קימברלי, עלם - דגל אורות התקווה, מהלכים לתנובה, אוסם ועוד.

הצעד הבא של שביט יהיה הקמת משרד פרסום תחת השם שביט וזהו . הדגש של המשרד יהיה בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים שמחזיקים בתקציב שנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים.

לדברי שביט: "היה לי תענוג גדול לעבוד ולשתף פעולה עם דודי חברון וגבי זלצמן. היו לנו הצלחות גדולות יחד, אתגרים מרתקים ולקוחות חדשים שהצטרפו. יחד עם זאת, חלו כמה שינויים בדרך שבה אני רואה את עתידי ואת עתיד ענף הפרסום ובעצה משותפת עם שותפיי החלטתי להמשיך קדימה לעבר אתגרים חדשים. אני מודה למשרד חברון זלצמן ובטוח שנמשיך לשתף פעולה גם בהמשך".

לדברי דודי חברון: "משרד הפרסום חברון זלצמן נוסד ב- 2006 והצליח לגייס רשימת לקוחות מכובדת, בתחילת 2011 אסי שביט הצטרף כשותף והמשרד הצליח אף עוד יותר ואין ספק שלאסי היה חלק במנוע הצמיחה שלנו. בחודש האחרון אסי ביקש לעזוב את המשרד וכיבדנו את בקשתו - היינו חברים לפני ונשאר חברים גם אחרי. אנחנו ממשיכים קדימה, מודים לאסי שביט על תרומתו למשרד ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    מה זה השם המטומטם הזה? נתקעת באייטיז? (ל"ת)
    א. 30/06/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    מוטי 30/04/2015 04:41
    הגב לתגובה זו
    אסי שביט פשוט גאון פרסום בעל ניסיון גדול שלמעלה מ20 שנה הרבה הצלחה מאחל לן
  • 7.
    גם אני רוצה לעבוד באסי וזהו! (ל"ת)
    מעריצה 18/12/2014 09:22
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    ינאי 17/12/2014 19:57
    הגב לתגובה זו
    על המצבה שלו יהיה כתוב ״פ״נ אסי שביט שלמד ב school of visual arts״
  • 5.
    אפס ביחסי אנוש 17/12/2014 17:49
    הגב לתגובה זו
    אחד המוכשרים והחדים! *תגובה לא ממומנת
  • 4.
    לקוח 17/12/2014 16:04
    הגב לתגובה זו
    אין עוד פרסומאי מחויב, מוכשר ואמין ממנו
  • יורם 17/12/2014 17:57
    הגב לתגובה זו
    אני מאחל הצלחה לאיש. לפי דעתי צריך להתגלח כדי לרכוש אמון
  • 3.
    המון המון בהצלחה (ל"ת)
    אוהבים אותך אסי! 17/12/2014 15:14
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    מיכל 17/12/2014 13:53
    הגב לתגובה זו
    תמיד היה ותמיד היה לו האומץ והשכל לקרוא את המפה
  • 1.
    מכיר אותם 17/12/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
    גבי? דודי? נו... מחכים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.