לאחר 4 שנים בחברון זלצמן שביט: אסי שביט פורש ומשיק משרד בוטיק חדש
לאחר 4 שנים כשותף בחברון זלצמן שביט, אסי שביט החליט לסיים את השותפות במשרד הפרסום ולצאת לדרך עצמאית. איש הקריאייטיב נפרד משותפיו דודי חברון ו גבי זלצמן ויקים בקרוב משרד פרסום בוטיקי תחת שמו.
שביט (43) נחשב לאחד מאנשי הפרסום הבולטים בענף והצטרפותו העניקה ל חברון זלצמן את תוספת הכוח המשמעותית אותה חיפש. איש הקריאייטיב שחתום על הצלחות גדולות בתחום הפרסום בישראל החל את דרכו בלימודים בבית הספר School of Visual Arts בניו-יורק שם סיים בהצטיינות.
לאחר חזרתו לארץ עבד שביט כ-7 שנים במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי (שם הכיר לראשונה את חברון וזלצמן) ו-3 שנים כסמנכ"ל קריאייטיב ב גיתם BBDO . בהמשך עבר לחו"ל לתקופה קצרה ועבד במשרד BBDO דיסלדורף בגרמניה, שם היה שותף למספר קמפיינים שדורגו כפיינליסטים בפסטיבל הפרסום הבינלאומי בקאן.
בטרם הצטרף כשותף לחברון זלצמן, שביט דחה מספר הצעות להשתלב במשרדי פרסום בארץ כשותף ומנכ"ל מתוך אילוצים משפחתיים. לשביט זכורים מספר מהלכים בולטים בתעשייה: מיתוג שופרסל דיל - הכסף שלך קונה יותר. חיש גד - בואנ'ה זה אחלה כסף, סלקום - מהלך משהו קטן וטוב. כל מהלך המיתוג של ניקול - חוגלה קימברלי, עלם - דגל אורות התקווה, מהלכים לתנובה, אוסם ועוד.
הצעד הבא של שביט יהיה הקמת משרד פרסום תחת השם שביט וזהו . הדגש של המשרד יהיה בגזרת הלקוחות הקטנים-בינוניים שמחזיקים בתקציב שנע בין 200 אלף שקל ל-3 מיליון שקלים.
לדברי שביט: "היה לי תענוג גדול לעבוד ולשתף פעולה עם דודי חברון וגבי זלצמן. היו לנו הצלחות גדולות יחד, אתגרים מרתקים ולקוחות חדשים שהצטרפו. יחד עם זאת, חלו כמה שינויים בדרך שבה אני רואה את עתידי ואת עתיד ענף הפרסום ובעצה משותפת עם שותפיי החלטתי להמשיך קדימה לעבר אתגרים חדשים. אני מודה למשרד חברון זלצמן ובטוח שנמשיך לשתף פעולה גם בהמשך".
לדברי דודי חברון: "משרד הפרסום חברון זלצמן נוסד ב- 2006 והצליח לגייס רשימת לקוחות מכובדת, בתחילת 2011 אסי שביט הצטרף כשותף והמשרד הצליח אף עוד יותר ואין ספק שלאסי היה חלק במנוע הצמיחה שלנו. בחודש האחרון אסי ביקש לעזוב את המשרד וכיבדנו את בקשתו - היינו חברים לפני ונשאר חברים גם אחרי. אנחנו ממשיכים קדימה, מודים לאסי שביט על תרומתו למשרד ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- 9.מה זה השם המטומטם הזה? נתקעת באייטיז? (ל"ת)א. 30/06/2015 12:02הגב לתגובה זו
- 8.מוטי 30/04/2015 04:41הגב לתגובה זואסי שביט פשוט גאון פרסום בעל ניסיון גדול שלמעלה מ20 שנה הרבה הצלחה מאחל לן
- 7.גם אני רוצה לעבוד באסי וזהו! (ל"ת)מעריצה 18/12/2014 09:22הגב לתגובה זו
- 6.ינאי 17/12/2014 19:57הגב לתגובה זועל המצבה שלו יהיה כתוב ״פ״נ אסי שביט שלמד ב school of visual arts״
- 5.אפס ביחסי אנוש 17/12/2014 17:49הגב לתגובה זואחד המוכשרים והחדים! *תגובה לא ממומנת
- 4.לקוח 17/12/2014 16:04הגב לתגובה זואין עוד פרסומאי מחויב, מוכשר ואמין ממנו
- יורם 17/12/2014 17:57הגב לתגובה זואני מאחל הצלחה לאיש. לפי דעתי צריך להתגלח כדי לרכוש אמון
- 3.המון המון בהצלחה (ל"ת)אוהבים אותך אסי! 17/12/2014 15:14הגב לתגובה זו
- 2.מיכל 17/12/2014 13:53הגב לתגובה זותמיד היה ותמיד היה לו האומץ והשכל לקרוא את המפה
- 1.מכיר אותם 17/12/2014 11:45הגב לתגובה זוגבי? דודי? נו... מחכים
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים
בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12
אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא.
מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג.
פריים טיים
גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים.
רצועות נוספות
מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום
השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.
- מאסטר שף בראש כל רצועות השידור
- חדשות 13 בשפל חדש: מקום אחרון ופחות מ-70 אלף צופים במהדורה המרכזית
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור,
שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.
