חברת קו מנחה מדיה תפוז תנהל את הסחר באתר FOODPAGE שמתבסס בעיקר על תוכן שיווקי ושיווק שיחה. מטרתו העיקרית של האתר שהוקם לפני כשנה וחצי, היא לאגד באתר אחד את כל המתכונים הכי טובים ברשת - ממאות בלוגי אוכל, חלק גדול מהם באתר תפוז, מאתרי הקולינריה ומטורים אישיים ומתכונים עצמאיים באתר.
המתכונים, כמו גם התמונות שנשלחות לאתר על ידי הבלוגרים/עורכי האתרים, עוברים סינון קפדני על ידי עורכת האתר ורק הטובים ביותר מתפרסמים. בנוסף, כל המתכונים מחולקים לקטגוריות רלוונטיות לצד אפשרות לשמור את המתכונים ברשימת מועדפים אישית כך שניתן יהיה לחזור אליהם בקלות בכל זמן. באתר אפשר למצוא עוד אינדקס בלוגי אוכל ישראליים, סקירת מוצרי אוכל, ניוזלטר שבועי, טורים אישיים ועוד.
באתר FOODPAGE מבקרים מדי חודש כ-450 אלף מבקרים, ולמעלה מ-10,000 מנויים לניוזלטר. כמו כן, לאתר קבוצת פייסבוק המונה כ-77 אלף חברים משתתפים. בשנה האחרונה התקיימו ב-FOODPAGE שיתופי פעולה מסחריים רבים, בהם הפקת מתכונים מתוקים ופרסומם באתר עבור חברת Oreo, הפקה וקידום מתכונים לראש השנה ושבועות עבור שטראוס, קמפיין באנרים לשופרסל, מתחם מתכוני סופגניות עבור השחר העולה ועוד.
את מערך התוכן השיווקי של האתר תנהל שני באר (30), לשעבר מנהלת הסחר של FOODPAGE, שמצטרפת כעת לתפוז מקבוצת קו מנחה, שמנהלת עוד את האתרים פליקס, ביזפורטל ואייס.