המחיר לא מפסיק לעלות: פרסומת 30 שניות בסופרבול תעלה 4.5 מיליון דולר
אם זה ימשיך כך, נשאר רק לדמיין מה יהיה המחיר האסטרונומי של ספוט פרסומת 30 שניות בסופרבול 2025. מחירה של פרסומת באירוע הספורט הגדול בעולם, שיתקיים בפברואר 2015, יעמוד על 4.5 מיליון דולר. עלייה של 12.5% לעומת
השנה משדרת את המשחק רשת NBC, ועל פי הדיווחים עד לתחילת חודש זה הספיקה הרשת למכור כ-90% ממלאי הפרסום שהציעה וכעת נותרו בידיה רק 10 ספוטים של 30 שניות, עליהם היא דורשת 4.5 מיליון דולר. כזכור, בגמר של השנה שעברה נקבע שיא במספר הצופים,
בקרב המפרסמים, גם השנה יככב המותג DORITOS, שנה תשיעית ברציפות עם תחרות הפרסומות חובקת העולם. במסגרת התחרות, גולשים מפיקים/מצלמים ומגישים פרסומות שמתחרות אחת מול השנייה על קולות הגולשים והשופטים, כאשר הפרסומת הזוכה עולה לשידור בסופרבול ויוצריה זוכים במיליון דולר.
השנה יופיעו בסופרבול בין 10 ל-12 מפרסמים חדשים שעבורם זו הפעם הראשונה. ביניהם Locite glue מותג דבק מהיר אמריקאי שמהמר בענק וצפוי להשקיע בסופרבול כמעט את כל תקציב הפרסום השנתי שלו. מפרסם נוסף שמוכר יותר לקהל הישראלי (או לפחות סיפור הקמתו) היא WIX החברה הישראלית שמציעה פלטפורמת אינטרנט שבמסגרתה גולשים יכולים להקים אתר אינטרנט מעוצב באופן עצמאי.
קוקה קולה תעלה בפרסומת אחת לעומת 2 פרסומות ב-2014. בין הנפקדות הבולטות תהיה חברת וולקסוואגן שהפרסומת שלה ב-2011 היתה אחת המוצלחות בתולדות האירוע הטלוויזיוני. מקדונלד'ס תשוב לסופרבול לאחר שנעדרה ממנו. הרשת מינתה למשימה הספציפית את משרד הפרסום Leo Burnett מקבוצת פובליסיס העולמית. מותג הרכב מרצדס ישוב לאוויר לאחר שנעדר ב-2014, ככל הנראה בפרסומת של 60 שניות, כפי שהמותג נהג בפעמיים הקודמות בהן הופיע.

תכנית הפרשנות של "האח הגדול" מתקרבת למספר הצופים של חדשות 12
כמו בכל מוצ"ש, חדשות 14 עם רייטינג נמוך במיוחד ו-"האח הגדול" של רשת בראש כל השידורים, גם בפריים טיים וגם לאחריו
כמו בכל מוצ"ש, אנחנו רואים שינוי במהדורות החדשות המרכזיות. אמנם חדשות 12 של קשת נשארת בראש, ממש מדי יום ביומו, ויש לה כמעט את מספר הצופים הכולל של שאר המהדורות, עם 13.4% רייטינג ו-345 אלף צופים, אבל השינוי נובע בעיקרו מחדשות 14, שהמהדורה שלהם נופלת למקום ה-4 במוצאי השבת, לפחות בקיץ כשהשבת יוצאת מאוחר והיא עומדת על 4% רייטינג בלבד ו-111 אלף צופים. אל המקום השני מתברגת מהדורת החדשות של ערוץ 13, עם 6.6% רייטינג ו-167 אלף צופים. מרוויחה נוספת היא מהדורת חדשות 11, שאותה מנחה איילה חסון, ועולה למקום השלישי עם רייטינג של 4.7% ומצליחה לחצות מזה זמן רב את רף 100 אלף הצופים, עם 106 אלף צופים.
מבחינת הפריים טיים, "האח הגדול" של רשת משאיר את כולם מאחור, עם 21.8% רייטינג ומעל חצי מיליון צופים, עם 572 אלף צופים. ריאליטי נוסף, "רוקדים עם כוכבים" של קשת, גם הוא פופולרי עם 15.7% ו-411 אלף צופים. פגישה עם רוני קובן, של כאן11, שבה התקיים ראיון עם חגי סגל, קיבלה 3.7% בלבד, עם 98 אלף צופים.
בשאר הרצועות, פגוש את העיתונות היתה עם 7.4% רייטינג ו-197 אלף צופים ברצועה המוקדמת שלה, ועלתה לאחר מכן ל-7.9% עם 209 אלף צופים. מוריה וברקו היו עם 3.4% רייטינג ו-85 אלף צופים ברצועה המוקדמת ולאחר מכן עלו ל-5.2% ו-131 אלף צופים.
מבחינת תכניות הלילה, שוב רשת מראה עד כמה מותג "האח הגדול" חזק, כשתכנית הפרשנות, "אח לילה" זכתה ל-297 אלף צופים, עם 11.7% רייטינג, נתון חריג לרצועה הזו. לעומתה, שרקי וג'קי ששודרו בקשת היו עם 7% רייטינג ו-174 אלף צופים.
- הריאליטי תמיד מנצח: חתונה ממבט שני בראש הפריים טיים
- קשת מובילה במהדורות, רשת בריאליטי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7