לקראת כנס אילת: ניב רסקין, אבי רצון, דידי הררי ושוש פורמן - זוכי פרס הרדיו
אגודת העיתונאים בתל אביב הכריזה הבוקר (יום ב') על זוכי פרסי הרדיו בכנס אילת לעיתונות שייערך בעוד כשבועיים. בסך הכל נבחרו 8 תכניות בקטגוריות שונות מוך 30 מועמדויות שהוגשו, ויוענק גם פרס מפעל חיים לאשת הרדיו שוש פורמן.
פרס הרדיו לתכנית המלל שאינה אקטואליה יוענק לתעודת עיתונאי עם רועי כ"ץ שמשודרת ברדיו תל אביב. 2 תכניות זכו בפרס תוכנית האקטואליה: נכון להבוקר עם ניב רסקין בגלי צה"ל, והתכנית רצון חופשי עם אבי רצון ברדיו ירושלים. מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל, מסר לאייס כי "בשמי ובשם הבעלים ג'קי בן זקן, אנו מודים לאבי רצון ולצוות העורכים והמפיקים ושמחים להעניק למאזיני רדיו ירושלים את תכנית האקטואליה הטובה ביותר".
פרס שדר הרדיו המצטיין יוענק לדידי הררי שמנחה כבר 19 שנים את דידי לוקאלי ברדיו ללא הפסקה. גם את פרס תכנית המוזיקה יחלקו 2 תוכניות; באוירעם טוני פיין ברשת ג', וMEGAMIX עם דולב נישליס ומושיקו פולטקה ברדיו חיפה.
פרס פרויקט הרדיו יוענק לרדיו דרום בעבור "רדיו במלחמה" - העבודה העיתונאית שביצעו עובדי הרדיו במהלך מבצע צוק איתן. "מחלקת התכניות דאגה לשידורים מעניינים, מפיגי מתח ומלאי תכנים עבור תושבי הדרום, כולל שידורי אקטואליה עשירים ומגוונים ושידורי חוץ", נמסר מאגודת העיתונאים.
רדיו קול רגע יקבל את הפרס פרויקט הרדיו עבור "צבע גלילי" - פרויקט תרבותי גדול שהוקם בצפון הארץ. מספר היצירות שהוגשו לפרויקט, 800 במספר, גדול יותר בהיקפו ממקבילו שבתל-אביב. 42 עבודות נבחרות של אמנים שונים הוצגו בבית הספר אורט בטבריה, כשכיתות בית הספר הפכו לגלריית אמנות ענקית. את היריד פקדו כמעט 10,000 איש.
שוש פורמן תקבל כאמור את פרס מפעל חיים. פורמן היא עורכת הכול דיבורים ברשת ב', והפרס הוא על עשרות שנות עבודה עיתונאית. "פורמן, ממייסדות התכנית, היא בעלת הבנה עמוקה בפוליטיקה הישראלית ויודעת לאתר סיפור עיתונאי ובעזרתו לקבוע את סדר היום התקשורתי במדינת ישראל בצורה מקצועית", נמסר מאגודת העיתונאים.
- 8.אבי רצון התוכנית הכי טובה ברדיו (ל"ת)אלעד 04/11/2014 00:34הגב לתגובה זו
- 7.יוסי הדר 03/11/2014 23:46הגב לתגובה זואישה הזויה מתעללת בכל מי שעובד אתה על מה מפעל חיים ?מה היא כרמלה מנשה מה חשפה בחייה נו באמת בר מוחא אתה כנס מוזר
- 6.דנה 03/11/2014 23:25הגב לתגובה זומביך מי עוד מחזיק את הבר מוחא וחבורה הזויה הזאת . רותם כולם יודעים על מי המלצת ולמה
- 5.אלה עיתונאים שמגיע להם פרס ? מתאים לברמוחא (ל"ת)אין בושה 03/11/2014 17:23הגב לתגובה זו
- 4.אבי רצון?...אכן שעת רצון, של ליקוקי אחוריים! (ל"ת)אלינוער 03/11/2014 16:09הגב לתגובה זו
- 3.בדיחימין 03/11/2014 13:11הגב לתגובה זוהנחה אצלו פאנלים בכנסי אילת. ממש אתיקה עיתונאית...
- 2.האמת 03/11/2014 12:29הגב לתגובה זועיתונאים עובדים במשכורת רעב והם חוגגים באילת ומעניקים פרסים לכל מיני כתבים שמעולם לא הביאו סקופים
- 1.ניב רסקין כבר מאוס ממש (ל"ת)אוריה 03/11/2014 11:45הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.