דידי הררי אבי רצון ניר רסקין
צילום: צילומים: יח"צ, בוצ'צ'ו

לקראת כנס אילת: ניב רסקין, אבי רצון, דידי הררי ושוש פורמן - זוכי פרס הרדיו

בכנס אילת לעיתונות שיתקיים בעוד שבועיים, יינתנו פרסים לתכניות רדיו. רדיו דרום יקבל פרס על שידוריו במהלך מבצע 'צוק איתן'. ומי עוד ברשימה?
אלכסנדר כץ | (8)

אגודת העיתונאים בתל אביב הכריזה הבוקר (יום ב') על זוכי פרסי הרדיו בכנס אילת לעיתונות שייערך בעוד כשבועיים. בסך הכל נבחרו 8 תכניות בקטגוריות שונות מוך 30 מועמדויות שהוגשו, ויוענק גם פרס מפעל חיים לאשת הרדיו שוש פורמן.

פרס הרדיו לתכנית המלל שאינה אקטואליה יוענק לתעודת עיתונאי עם רועי כ"ץ שמשודרת ברדיו תל אביב. 2 תכניות זכו בפרס תוכנית האקטואליה: נכון להבוקר עם ניב רסקין בגלי צה"ל, והתכנית רצון חופשי עם אבי רצון ברדיו ירושלים. מנכ"ל רדיו ירושלים גדי קסטיאל, מסר לאייס כי "בשמי ובשם הבעלים ג'קי בן זקן, אנו מודים לאבי רצון ולצוות העורכים והמפיקים ושמחים להעניק למאזיני רדיו ירושלים את תכנית האקטואליה הטובה ביותר".

פרס שדר הרדיו המצטיין יוענק לדידי הררי שמנחה כבר 19 שנים את דידי לוקאלי ברדיו ללא הפסקה. גם את פרס תכנית המוזיקה יחלקו 2 תוכניות; באוירעם טוני פיין ברשת ג', וMEGAMIX עם דולב נישליס ומושיקו פולטקה ברדיו חיפה.

פרס פרויקט הרדיו יוענק לרדיו דרום בעבור "רדיו במלחמה" - העבודה העיתונאית שביצעו עובדי הרדיו במהלך מבצע צוק איתן. "מחלקת התכניות דאגה לשידורים מעניינים, מפיגי מתח ומלאי תכנים עבור תושבי הדרום, כולל שידורי אקטואליה עשירים ומגוונים ושידורי חוץ", נמסר מאגודת העיתונאים.

רדיו קול רגע יקבל את הפרס פרויקט הרדיו עבור "צבע גלילי" - פרויקט תרבותי גדול שהוקם בצפון הארץ. מספר היצירות שהוגשו לפרויקט, 800 במספר, גדול יותר בהיקפו ממקבילו שבתל-אביב. 42 עבודות נבחרות של אמנים שונים הוצגו בבית הספר אורט בטבריה, כשכיתות בית הספר הפכו לגלריית אמנות ענקית. את היריד פקדו כמעט 10,000 איש.

שוש פורמן תקבל כאמור את פרס מפעל חיים. פורמן היא עורכת הכול דיבורים ברשת ב', והפרס הוא על עשרות שנות עבודה עיתונאית. "פורמן, ממייסדות התכנית, היא בעלת הבנה עמוקה בפוליטיקה הישראלית ויודעת לאתר סיפור עיתונאי ובעזרתו לקבוע את סדר היום התקשורתי במדינת ישראל בצורה מקצועית", נמסר מאגודת העיתונאים.

תגובות לכתבה(8):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    אבי רצון התוכנית הכי טובה ברדיו (ל"ת)
    אלעד 04/11/2014 00:34
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    יוסי הדר 03/11/2014 23:46
    הגב לתגובה זו
    אישה הזויה מתעללת בכל מי שעובד אתה על מה מפעל חיים ?מה היא כרמלה מנשה מה חשפה בחייה נו באמת בר מוחא אתה כנס מוזר
  • 6.
    דנה 03/11/2014 23:25
    הגב לתגובה זו
    מביך מי עוד מחזיק את הבר מוחא וחבורה הזויה הזאת . רותם כולם יודעים על מי המלצת ולמה
  • 5.
    אלה עיתונאים שמגיע להם פרס ? מתאים לברמוחא (ל"ת)
    אין בושה 03/11/2014 17:23
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    אבי רצון?...אכן שעת רצון, של ליקוקי אחוריים! (ל"ת)
    אלינוער 03/11/2014 16:09
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    בדיחימין 03/11/2014 13:11
    הגב לתגובה זו
    הנחה אצלו פאנלים בכנסי אילת. ממש אתיקה עיתונאית...
  • 2.
    האמת 03/11/2014 12:29
    הגב לתגובה זו
    עיתונאים עובדים במשכורת רעב והם חוגגים באילת ומעניקים פרסים לכל מיני כתבים שמעולם לא הביאו סקופים
  • 1.
    ניב רסקין כבר מאוס ממש (ל"ת)
    אוריה 03/11/2014 11:45
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.