גואל רצון
צילום: מתוך הסרט גואל רצון ו32 נשותיו
רייטינג

ערוץ 10 חוגג על גואל רצון: כמעט 12% לשידור החוזר של הסרט שחשף את חייו

הסרט הכי נצפה בתולדות ערוץ 10, שובץ בשידור חוזר וסיפק נתון טוב, מול נתון נמוך ל-The voice שעדיין מובילה את הטבלה, ונתון פושר לב"ש נגד חיפה
אלכסנדר כץ | (1)

אחרי שנגזרו אתמול (יום ג') בבוקר 30 שנות מאסר על גואל רצון, החליטו בערוץ 10 לשדר בשידור חוזר את סרט הדוקו על חייו של האיש, החלטה שהוכיחה את עצמה. על פי נתוני צפייה ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה, עולה כי הסרט של שלי טפיירו ונסלי ברדה, גואל רצון ו-32 נשותיו, ששודר לראשונה לפני 4 שנים והיה לסרט הדוקו עם הרייטינג הגבוה ביותר שקיבל דוקו בערוץ 10, רשם אמש 11.9%.

מנגד, The voice (רשת, ערוץ 2) ממשיכה לדשדש ורושמת שוב את הנתון הכי נמוך שלה העונה - 21.3%. משחק הכדורגל בין הפועל באר שבע למכבי חיפה (ערוץ 1) זכה ב-7.4%, הרייטינג הנמוך ביותר של משחק בעונה הנוכחית. המשדר המסכם למשחק בהגשתה של שרון פרי קיבל 4.2%.

לקט של 'בא לחדש לכם' (רשת, ערוץ 2) הניב 9.8%, שידור חוזר של 'מלבי אקספרס' (ערוץ 10) עם 6.3%, 'פינס בלילה' (ערוץ 10) קיבלה 4.2%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) רשמה 6.8%, ו'לילה כלכלי' (ערוץ 10) עם 6.6%.

לוהט בלילה: 'החדשות הלילה' (חדשות 2) רשמה 6.2%, ב-2 נקודות יותר מ'צינור לילה' (ערוץ 10).

ראש בראש בפרה-פריים: 'כידון ובן סימון' (רשת, ערוץ 2) הניבה 7.8%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 12.3%. מנגד, 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 7.7%, 'המוסף' (ערוץ 1) בהגשתה של גאולה אבן עם 2.9%, מול 2.1% לסדרה 'הסולטאן' (ערוץ 9).

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' קיבלה 20.2%, מול 'חדשות 10' עם 10.6%, 'מבט' (ערוץ 1) עם נתון גבוה יחסית של 6.3%, ו'חדשות היום' (ערוץ 9) עם 2.5%.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    מירה 29/10/2014 11:33
    הגב לתגובה זו
    מישהו העריך פעם אולי הוא כישף את הנשים שלו באמצעות מאגיה שחורה?
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.