זיו צ'סלר
צילום: צילום: יח"צ
under40

"הפכנו לשחקן מרכזי בפרסום למגזר הערבי - עם כ-850 אלף גולשים בחודש"

הפרסום בדיגיטל במגזר תופס נתח קטן מעוגת הפרסום, שופוני מדיה שמאגדת כ-70 אתרי תוכן, מנסה לשנות זאת. השבוע האורח שלנו הוא המנכ"ל זיו צ'סלר
אלכסנדר כץ | (7)

זיו צ'סלר, הבעלים והמנכ"ל של חברת שופוני מדיה שמעניקה פתרונות פרסום ומדיה לאוכלוסיה הערבית, הוא האורח השבוע של מדור UNDER40 של אייס. את החברה הקימו לפני כשנה וחצי הוא ובוני סולומון, ולדברי צ'סלר - המטרה היא "להוביל סטנדרטים חדשים וגבוהים ביותר בתחום הדיגיטל עבור אוכלוסיה זו".

לחברה רשת של מעל 70 אתרי תוכן מקומיים הפרוסים בישובי המגזר הערבי בישראל, פרסום ממוקד תוצאות, וידאו ומובייל, והיא מציעה שירותי פרסום בגוגל ובפייסבוק. הרשת מגישה פרסום רק לבעלי IP ישראלי, וגולשים בה מאות אלפי גולשים בחודש.

לפני שפתח את החברה, עבד צ'סלר במשך 6 שנים באתר תפוז אנשים, כשבתפקידו האחרון היה מנהל מחלקת המדיה ופרפורמנס (גילוי נאות: ב-2014 רכשה קבוצת קו מנחה, המחזיקה באתר אייס, את 'תפוז אנשים'). רוצים להגיע אליו? הנה דף הפייסבוק ודף הלינקדין שלו.

1. עבודה: כשאני חושב על עבודה, עולה לי מיד המילה "שירות". בעיניי, בין אם אתה "בצד של הלקוח" ובין אם אתה ספק, ערך השירות צריך להנחות אותך בעבודתך.

2. בית: אני איש של בית, לא אחד שיוצא הרבה. גר בתל אביב אבל לא בשביל חיי הלילה שלה. מבחינתי, לא צריך יותר מהשקט שמגיע מהבית והמשפחה שלי. הרוגע והביטחון שאשתי נותנת לי, מתדלק אותי בחיים.

3. ילדות: כוכב יאיר. מחשב. פיצה. כדורסל.

4. הישג: הפרסום בדיגיטל במגזר הערבי תופס נתח קטן מעוגת הפרסום בישראל. מבחינה זו, אחד ההישגים המשמעותיים שלי מאז הקמת 'שופוני מדיה' הוא, שבתוך שנה בלבד, הפכה החברה לשחקנית מרכזית בפרסום למגזר הערבי עם למעלה מ-850 אלף גולשים שונים בחודש משטח ישראל והרשות בלבד.

5. רגע מכונן: הרגע שבו הבנתי שלימודי הנדסת תוכנה בבאר שבע לא מתאימים לי. ההחלטה לעשות "הסבה אקדמאית" לתחום של כלכלה וניהול, סללה לי מסלול מקצועי ועסקי שייתכן ולא הייתי מגיע אילו הייתי בוחר להיות מתכנת.

6. רגע מביך: בכל פעם שאני מתראיין לרדיו ונאלץ לשמוע את הקול שלי. יש משהו מביך בלשמוע את הקול שלך, זה איכשהו תמיד שונה מאיך שאתה חושב שזה נשמע.

7. מודל לחיקוי: רוג'ר פדרר. זה נדוש, אבל להיות הכי טוב ולדחוף את עצמך קדימה גם במצבים מאתגרים, זוהי יכולת מדהימה של טניסאי שמשותפת גם ליזם מוצלח. טניס הוא משחק אינדבידואלי הדורש יכולות גבוהות של התמדה, הובלה ואמונה עצמית. זו המוטיבציה שלנו מאז שהקמנו את 'שופוני מדיה'.

8. חלום: להיות בכל משחקי מנצ'סטר יונייטד במשך עונה שלמה.

9. מתחרים: רוצה להגיד מילה טובה לשארק מדיה מבית WEB3 ומזאווי. הדיגיטל במגזר הערבי צריך שחקנים מקצועיים שייקחו את התחום קדימה.

10. לא יודעים עליי ש... אני לא יודע לישון. ברגע שהעיניים שלי נפקחות בבוקר, אני ער. המחשבות מתחילות לרוץ בראש וזהו, אבוד. אי אפשר לחזור לישון. לרוב לפני שהשעון מעורר מתחיל לצפצף.

ורגע לפני הסוף, תן טיפ: אין דבר כזה "אענה למייל אחר כך" או "אחזור לשיחת הטלפון מחר". ככלל, לתת מענה, מהיר, אמין ואיכותי.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אודליה 06/11/2014 10:53
    הגב לתגובה זו
    בלי שופוני...קול ישראל בערבית מגיע ליותר מ30% ההאזנה.
  • 5.
    לקוחה 25/10/2014 09:00
    הגב לתגובה זו
    מחלקת הדיגיטל שיש להם עובדת בסטנדרטים הכי גבוהים כך שלא נשאר ללקוח מה לדרוש.. ממליצה עליהם בחום!
  • 4.
    מקצוען אמיתי ! (ל"ת)
    קולגה 23/10/2014 16:14
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    דנה 23/10/2014 13:08
    הגב לתגובה זו
    נראה שיתוף פעולה יפה יהודי-ערבי
  • דנה 23/10/2014 16:15
    הגב לתגובה זו
    שיתוף פעולה יפה יהודי ערבי
  • 2.
    זיו תותח! כיף לעבוד איתו! (ל"ת)
    איתי 23/10/2014 12:25
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    לקוח מרוצה 23/10/2014 12:24
    הגב לתגובה זו
    היחידים שאפשר לסמוך עליהם. תוצאות מדהימות
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.