
"הפכנו לשחקן מרכזי בפרסום למגזר הערבי - עם כ-850 אלף גולשים בחודש"
זיו צ'סלר, הבעלים והמנכ"ל של חברת שופוני מדיה שמעניקה פתרונות פרסום ומדיה לאוכלוסיה הערבית, הוא האורח השבוע של מדור UNDER40 של אייס. את החברה הקימו לפני כשנה וחצי הוא ובוני סולומון, ולדברי צ'סלר - המטרה היא "להוביל סטנדרטים חדשים וגבוהים ביותר בתחום הדיגיטל עבור אוכלוסיה זו".
לחברה רשת של מעל 70 אתרי תוכן מקומיים הפרוסים בישובי המגזר הערבי בישראל, פרסום ממוקד תוצאות, וידאו ומובייל, והיא מציעה שירותי פרסום בגוגל ובפייסבוק. הרשת מגישה פרסום רק לבעלי IP ישראלי, וגולשים בה מאות אלפי גולשים בחודש.
לפני שפתח את החברה, עבד צ'סלר במשך 6 שנים באתר תפוז אנשים, כשבתפקידו האחרון היה מנהל מחלקת המדיה ופרפורמנס (גילוי נאות: ב-2014 רכשה קבוצת קו מנחה, המחזיקה באתר אייס, את 'תפוז אנשים'). רוצים להגיע אליו? הנה
- 6.אודליה 06/11/2014 10:53הגב לתגובה זובלי שופוני...קול ישראל בערבית מגיע ליותר מ30% ההאזנה.
- 5.לקוחה 25/10/2014 09:00הגב לתגובה זומחלקת הדיגיטל שיש להם עובדת בסטנדרטים הכי גבוהים כך שלא נשאר ללקוח מה לדרוש.. ממליצה עליהם בחום!
- 4.מקצוען אמיתי ! (ל"ת)קולגה 23/10/2014 16:14הגב לתגובה זו
- 3.דנה 23/10/2014 13:08הגב לתגובה זונראה שיתוף פעולה יפה יהודי-ערבי
- דנה 23/10/2014 16:15הגב לתגובה זושיתוף פעולה יפה יהודי ערבי
- 2.זיו תותח! כיף לעבוד איתו! (ל"ת)איתי 23/10/2014 12:25הגב לתגובה זו
- 1.לקוח מרוצה 23/10/2014 12:24הגב לתגובה זוהיחידים שאפשר לסמוך עליהם. תוצאות מדהימות