לאחר 3 שנים עם 'גלאי': רשות הטבע והגנים מוציאה את תיק היח"צ למכרז
לאחר 3 שנים בהן קיבלה שירותי יח"צ ממשרד 'גלאי תקשורת' - רשות הטבע והגנים יוצאת למכרז חדש על תיק יחסי הציבור שלה - כך נודע לאייס.
מפרטי המכרז עולה כי משרד יחסי הציבור הזוכה יעבוד לצד מחלקת הדוברות וישמש כזרוע ביצועית נוספת שלה. במסגרת זו יידרש משרד היח"צ ליזום כתבות תוך קשר רציף עם אחראית קשרי העיתונות של הרשות, לטפל ביח"צ השיווקי כגון קידום אירועים שיווקיים והסברתיים, במטרה להגביר את המודעות אצל קהל המבקרים. כמו כן יהיה המשרד אחראי על אסטרטגיה וניהול משברים, סיורי עיתונאים וליווי יח"צ לנושא חניוני הלילה של הרשות.
היציאה למכרז היא על פי חוק, לאחר הארכות ההתקשרות עם 'גלאי'. גם החוזה הנוכחי שבו יזכה אחד המתמודדים יעמוד על שנת התקשרות אחת עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות לכל היותר ו-3 שנים בסה"כ. גורמים בסביבת הרשות מציינים כי זו תנסה להוזיל את עלויות משרד היח"צ לעומת הריטיינר ששולם בשנים האחרונות ל'גלאי תקשורת' וכן במטרה להגדיל את סל השירותים שיוצע לה על ידי הזוכה.
המכרז ינוהל באופן דו שלבי ויכלול עמידה בתנאי הסף אותן הרשות דורשת ולאחר מכן בחינת ההצעה על פי אמות המידה שצויינו במכרז, בחלוקה של 50% להצעת האיכות ו-50% להצעת המחיר עבור ריטיינר חודשי, שישוכללו בציון שיוענק למתמודדים.
תנאי הסף של הרשות דורשים מהמתמודדים לספק לה לפחות 2 נציגים (רפרנטים) מטעמם לטובת מתן השירותים השוטפים. כפי שנעשה בעיקר במכרזים מעולם הפרסום - רשות הטבע והגנים דורשת עוד בתנאי הסף שלה כי המתמודדים על תקציב היח"צ יפקידו בידיה ערבות הצעה על סך 10,000 שקלים שתומר מאוחר יותר במעמד הזכייה לערבות ביצוע.
- משרד "גלאי תקשורת" ינהל את היח"צ של רשת החינוך עתיד
- המהלך המפתיע של משרד היח"צ בשל המחסור באנשי מקצוע
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בנוסף נדרשים מהמתמודדים 5 שנות ניסיון לפחות בשירותי יעוץ תקשורת ויחסי ציבור שהוענקו לגופים בתחום התיירות נופש בילוי ופנאי או מתחום איכות הסביבה, טבע ומורשת, וכן 5 שנות ניסיון בפתרון משברים אסטרטגיים ותקשורתיים.
תיקי העיתונות שיוגשו במסגרת המכרז יהוו 10% מציון האיכות, ו-10% נוספים מהציון יוענקו בהתאם למצגת בה יציגו המציעים "חזון תקשורתי לפעילות הרשות ותכנית אסטרטגית לפעילות תקשורתית בתחום השיווק והדוברות, בשים לב לחדשנות, יוזמות מצד המציע לחשיפת פעילות הרשות וכדומה". בשלב הבא יידרשו 5 המשרדים שזכו לניקוד הגבוה ביותר להציג בפני רשות הטבע והגנים פרזנטציה שתוצג על ידי שני העובדים שצפויים לטפל בתיק היח"צ של הרשות במשרד. אלו יציגו את עקרונות ההצעה, אסטרטגיית מתן השירותים לרשות, רעיונות, שיתופי פעולה מוצעים, יכולות ביצוע, כמות אייטמים, חדשנות ויצירתיות.
- 1.אורי 02/09/2014 13:24הגב לתגובה זונאמר לי באופן אישי על ידי איש הרט"ג: "אל תיגש, זה תפור לגלאי" בושה בושה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש
העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה
שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.
בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.
המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.
ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה, כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.
- אפל מהמרת על הודו ופותחת חנות שלישית
- מנוע החיפוש המפורסם בעולם מגיע לנאסד"ק ומה קרה היום לפני 72 שנה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.