צו 8 לברנז'ה: איגוד הפרסום יוזם מפגש פרסומאים לשינוי המציאות עקב המצב
השלב הבא בהתגייסות של הברנז'ה לטובת מערך ההסברה של ישראל עולה שלב עם הזמנה לאירוע "צו 8" שמאחוריו עומד איגוד חברות הפרסום. עד עתה ראינו יוזמות ספורדיות של משרדי פרסום וכעת מנסה האיגוד, יחד עם אוניברסיטת תל אביב שתורמת את הלוקיישן - הספרייה למדעי החברה ולניהול לרכז את המוחות ל-8 שעות של סיעור מוחין שבו יועלו רעיונות וייצאו לפועל תוצאים מיידיים.
על הפרק, בין שאר ההצעות האפשריות, כפי שמסבירים המארגנים: טיוב ויראלי/ מהלך רדיו שירגיע אימהות/ אפליקציות מובייל/ עצומה בינ"ל ועוד. היוזמה יצאה לדרכה על רקע הלחימה בדרום ומתאפשרת, במין אירוניה שכזו, בעקבות העובדה שרבים מאנשי הפרסום הוצאו לחל"ת לאחר שפעילות הפרסום הוקפאה.
בעמוד
פרטים נוספים על האירוע, כפי שהופיעו באתר המרכז ליזמות סטארט-אפ של אוניברסיטת תל אביב: "דמיינו חדר עם הרבה שולחנות. כל שולחן הוא קטגוריה. כמו קקטוס...רק הפוך: אתם בוחרים קטגוריה שאתם רוצים להתעמק בה (יוטיוב תעמולה/פרינט ויראלי בסושיאל/תשדיר רדיו שירגיע אימהות/אפפ מובייל/עצומה בינל/תביאו משהו מחוץ לקופסא!) - נרשמים לשולחן ואתם מצוותים למשימת השולחן...8 שעות מפיקים פנינים, ורצוי שיהיו בסוף גם תוצרים. בואו לא נשאר בצד! כולנו מתגייסים לשנות תדמית שלנו ברשת לטובה יותר".
- 4.שני 05/08/2014 13:20הגב לתגובה זושהיחצניות נראות הרבה הרבה פחות טוב מהפרסומאיות. אומר יותר מזה, זה כאילו נראה שאחת שלא התקבלה למשרד פרסום הלכה,בחוסר ברירה,ליח"צ. לא נורא, יהיה בסדר.
- 3.רועי 05/08/2014 11:34הגב לתגובה זואיזה יופי, הענף הרקוב מתגייס לטובת הממשלה הרקובה.
- 2.מצליחים לעבוד על עצמם שהם תורמים משהו (ל"ת)תקועים בתחת של עצמם 04/08/2014 22:22הגב לתגובה זו
- 1.oferdesade 04/08/2014 17:23הגב לתגובה זופעם אחרונה שמישהו/י ניס(ת)ה לשנות את המציאות כולה לקח לו/ה 6 ימים ובשביעי נח(ה). אנחנו מדברים על השיח בארץ? על השיח בעזה? על השיח בעולם? מעשי מנהיגים? please not: all the above

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.