צח פלדמן
צילום: יח"צ
טור

איך לא הגעתי לקאן: "חולמים לשבת במטוס ליד קוזינה מסאצ'י? גם אני!"

צח פלדמן צלל לחלומות על קאן, קוזינות מסאצ'י אנד סאצ'י וסנדוויצ'ים עם נקניק רומני בשדה התעופה. עד שהגיעה התקציבאית הזאת שאוכלת את הראש
צח פלדמן | (9)
נושאים בכתבה פסטיבל קאן 2014

שדה התעופה, פנים. אני מתעמת עם מכונת סנדוויצ'ים בטעם של פעם. אולי תועיל בטובה, השרמוטה, להקיא לי כריך עם נקניק רומני שראה ימים טובים יותר.

"דינג - דונג... זו קריאה אחרונה לטסים לקאן - הגוץ ליד מכונת הכריכים מתבקש לסור לשער 3 ולהסתפק בשקית בוטנים ויוגורט בתוספת מאומה."

קאט למטוס, פנים.

קריין: "חולמים לשבת במטוס ליד קוזינה מסאצ'י אנד סאצ'י? גם אני!

אבל גם הפעם, תסתפקו בבוק עם שלפוחית רגיזה"

דיילת, ספק חיננית, ספק עשתה בנג'י לג'ארה של פודרה רבלון,

מציעה לי את מרכולתה: סיגריות. טובלרון. שעון. מכונת גילוח. לגו.

"מי הדגנרט שקונה לגו במטוס?!", חשבתי לעצמי.

"אני אקח לגו", אמר הבוק בצעקה שנבעה מחיבור מדהים

לאוזניות המטוס, כאילו שמע בהן את מחשבותיי.

בחרתי את החפיסה הזו, עם מלבני השוקולד הצבעוניים, כדי שיהיה לתקציבאית מה לאכול כשאחזור למשרד, במקום שתאכל לי את הראש.

הגיגים נבחרים שכנראה יצוצו כשאשוב: "הופה, הופה, מי זה השזוף הזה?!".

"יופי, אתה היית בקאן, ואני הייתי בשם". ועוד. תמותי.

הברנש עם השלפוחית נתן לי מרפק.

אני: "שוב פיפי?" הוא: "נוחתים".

דיילת עם פודרה כיד המלך וציפורניים מלאכותיות,

נקשה עם אצבעות קבב על ידית הכיסא וסימנה לי ליישר את גב המושב.

חברה שלה דיברה ברמקול והודתה לכל הנוסעים בעברית רהוטה

ובאנגלית של בוגרת אורט רהט.

נחתנו.

שדה תעופה, פנים.

אני מתעמת עם מכונת סנדוויצ'ים בטעם של פעם. אולי תועיל בטובה,

השרמוטה, להקיא לי כריך עם נקניק צרפתי שראה ימים טובים יותר.

"דינג - דונג... צלצלה המעלית בדרך למשרד. התעוררתי.

יופי, גאון גדול, שוב כותב תסריט עם מישהו שמדמיין ובסוף מתעורר מחלום?!

ככה, בחיים לא תגיע לקאן. או לשם. תמותי!

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    צח המקורי 18/06/2014 14:00
    הגב לתגובה זו
    פרס "הארי השואב" יחולק לך בגין שאיבת שאר הרוח הקריאייטיבי שלך ע"י ארי כהן וחבר מרעיו ב"מומה". אגב, פרס "הארי השואל" יוענק לך כשתדע את התשובה לשאלה: כמה עוד תוכל לסבול שם?
  • 6.
    גילה 17/06/2014 12:04
    הגב לתגובה זו
    בושה. טור ללא תוכן מלא בהערות סקסיטיות בושה
  • 5.
    צח המקורי 17/06/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
    זוחיק, עזוב אותך פרסים וחרטבונות. מתי מטקות??
  • 4.
    עידו 17/06/2014 08:29
    הגב לתגובה זו
    טקסט דלוח, לא מצחיק, אבל היי, אמרת "שרמוטה" בפריים טיים של הפרסומאים הישראליים. איזה תותח. אין, זה קריאייטיב נועז. זאת פריצת דרך. המשך כך.
  • 3.
    ערן 16/06/2014 22:53
    הגב לתגובה זו
    במומה כבר לקאן לא תגיע מקסימום לכאן או שלט על אוטובוס מפוייח
  • גיא 17/06/2014 09:17
    הגב לתגובה זו
    הטוקבקים פה מגעילים אותי בכל פעם מחדש ומוכיחים לי עד כמה הענף הזה מלא באנשים עלובים, מתוסכלים ופחדנים. "במומה כבר לקאן לא תגיע, מקסימום לכאן..." פשש אחי שיחקת אותה. הבאת משחק מילים מטורף!!! אולי תשלח את הטוקבק הזה לקאן. האריה כבר מחכה לך על הבמה
  • "האריה כבר מחכה לך " אבל ארי בהחלט מחכה (ל"ת)
    ערן 17/06/2014 13:21
  • 2.
    חלש (ל"ת)
    רמי 16/06/2014 18:14
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    שי 16/06/2014 18:10
    הגב לתגובה זו
    חבל שלא כתבת יותר ארוך
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״