איך לא הגעתי לקאן: "חולמים לשבת במטוס ליד קוזינה מסאצ'י? גם אני!"
שדה התעופה, פנים. אני מתעמת עם מכונת סנדוויצ'ים בטעם של פעם. אולי תועיל בטובה, השרמוטה, להקיא לי כריך עם נקניק רומני שראה ימים טובים יותר.
"דינג - דונג... זו קריאה אחרונה לטסים לקאן - הגוץ ליד מכונת הכריכים מתבקש לסור לשער 3 ולהסתפק בשקית בוטנים ויוגורט בתוספת מאומה."
קאט למטוס, פנים.
קריין: "חולמים לשבת במטוס ליד קוזינה מסאצ'י אנד סאצ'י? גם אני!
אבל גם הפעם, תסתפקו בבוק עם שלפוחית רגיזה"
דיילת, ספק חיננית, ספק עשתה בנג'י לג'ארה של פודרה רבלון,
מציעה לי את מרכולתה: סיגריות. טובלרון. שעון. מכונת גילוח. לגו.
"מי הדגנרט שקונה לגו במטוס?!", חשבתי לעצמי.
"אני אקח לגו", אמר הבוק בצעקה שנבעה מחיבור מדהים
לאוזניות המטוס, כאילו שמע בהן את מחשבותיי.
בחרתי את החפיסה הזו, עם מלבני השוקולד הצבעוניים, כדי שיהיה לתקציבאית מה לאכול כשאחזור למשרד, במקום שתאכל לי את הראש.
הגיגים נבחרים שכנראה יצוצו כשאשוב: "הופה, הופה, מי זה השזוף הזה?!".
"יופי, אתה היית בקאן, ואני הייתי בשם". ועוד. תמותי.
הברנש עם השלפוחית נתן לי מרפק.
אני: "שוב פיפי?" הוא: "נוחתים".
דיילת עם פודרה כיד המלך וציפורניים מלאכותיות,
נקשה עם אצבעות קבב על ידית הכיסא וסימנה לי ליישר את גב המושב.
חברה שלה דיברה ברמקול והודתה לכל הנוסעים בעברית רהוטה
ובאנגלית של בוגרת אורט רהט.
נחתנו.
שדה תעופה, פנים.
אני מתעמת עם מכונת סנדוויצ'ים בטעם של פעם. אולי תועיל בטובה,
השרמוטה, להקיא לי כריך עם נקניק צרפתי שראה ימים טובים יותר.
"דינג - דונג... צלצלה המעלית בדרך למשרד. התעוררתי.
יופי, גאון גדול, שוב כותב תסריט עם מישהו שמדמיין ובסוף מתעורר מחלום?!
ככה, בחיים לא תגיע לקאן. או לשם. תמותי!
- 7.צח המקורי 18/06/2014 14:00הגב לתגובה זופרס "הארי השואב" יחולק לך בגין שאיבת שאר הרוח הקריאייטיבי שלך ע"י ארי כהן וחבר מרעיו ב"מומה". אגב, פרס "הארי השואל" יוענק לך כשתדע את התשובה לשאלה: כמה עוד תוכל לסבול שם?
- 6.גילה 17/06/2014 12:04הגב לתגובה זובושה. טור ללא תוכן מלא בהערות סקסיטיות בושה
- 5.צח המקורי 17/06/2014 11:06הגב לתגובה זוזוחיק, עזוב אותך פרסים וחרטבונות. מתי מטקות??
- 4.עידו 17/06/2014 08:29הגב לתגובה זוטקסט דלוח, לא מצחיק, אבל היי, אמרת "שרמוטה" בפריים טיים של הפרסומאים הישראליים. איזה תותח. אין, זה קריאייטיב נועז. זאת פריצת דרך. המשך כך.
- 3.ערן 16/06/2014 22:53הגב לתגובה זובמומה כבר לקאן לא תגיע מקסימום לכאן או שלט על אוטובוס מפוייח
- גיא 17/06/2014 09:17הגב לתגובה זוהטוקבקים פה מגעילים אותי בכל פעם מחדש ומוכיחים לי עד כמה הענף הזה מלא באנשים עלובים, מתוסכלים ופחדנים. "במומה כבר לקאן לא תגיע, מקסימום לכאן..." פשש אחי שיחקת אותה. הבאת משחק מילים מטורף!!! אולי תשלח את הטוקבק הזה לקאן. האריה כבר מחכה לך על הבמה
- "האריה כבר מחכה לך " אבל ארי בהחלט מחכה (ל"ת)ערן 17/06/2014 13:21
- 2.חלש (ל"ת)רמי 16/06/2014 18:14הגב לתגובה זו
- 1.שי 16/06/2014 18:10הגב לתגובה זוחבל שלא כתבת יותר ארוך
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
