מתנות לחג ענף הפרסום
צילום: Getty images Israel
מיוחד

פסח הגיע ואיתו המתנות: מי מצ'פר במזומן ומי לוקח את העובדים לכרתים?

מי יצא לטיול אופניים, איפה מקבלים 750 שקלים תוספת למשכורת ומי טס לחופשת סוף שבוע בפולין? אייס מציג: מה קיבלתם לפסח. כנסו וטקבקו
משה בנימין | (12)

החג כבר כאן, ובזמן שהמצות נאפות להן במיטב מאפיות הארץ, יצאנו לבדוק מהן המתנות לחג שקיבלו עובדי ענף הפרסום והיח"צ - מי זכה לראות את נתב"ג, איפה קיבלו מזומן ביד, איפה שילבו טיול אופניים ומי הלך הביתה עם תלושים? התוצאות לפניכם.

האחים למשפחת ביילין במשרד הפרסום הביילינים יעניקו לעובדי משרד הפרסום בונוס של 500 שקלים למשכורת. במשרד הפרסום חברון זלצמן שביט יקבלו העובדים 300 שקל בתלושים. בראובני פרידן העובדים יקבלו לחג תלושים בגובה 500 שקלים לצד הגדה לפסח שנרכשה מעמותה לילדים בסיכון. אצל ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס יקבלו 350 שקלים בתלושים. במשרד הפרסום דה בריף בבעלותו של נמרוד ניר ערכו הצבעה חשאית בקרב העובדים והמתנה שנבחרה, מתוך כל ההצעות הביזאריות שהונחו על השולחן, זה 500 שקל במזומן. ניר אמר לאייס: "חג החירות זה חג החופש לא? אז שהעובדים יבחרו בעצמם מה לקנות". במשרד הפרסום דרורי שלומי יקבלו העובדים 350 שקלים בתלושים.

במשרד הפרסום Expert העניקו לעובדים בחירה בין מתנה לחג ותלושי ישראכרט בגובה 350 שקל. במשרד הפרסום y&r ישראל ממשיכים כמנהג המסורת ויסגרו את המשרד לטובת חופשת החג כאשר כל ימי החופשה ינתנו כחופש על חשבון המשרד כמתנה. במשרד הפרסום שניידרמן בבעלותה של נירה שניידרמן זוכרים בחג הפסח גם את הלקוחות. העובדים יקבלו 300 שקלים ואילו לקוחות המשרד יקבלו ארוחה זוגית במסעדת 'מחניודה' של השף אסף גרניט. באדלר חומסקי יקבלו העובדים 300 שקלים בתלושים של שופרסל.

במשרד הפרסום אברהם בבעלותם של יריב אברהם, דודיק כץ וניסים מויאל יקבלו העובדים 400 שקלים במזומן. ב-LEAD של רמי יהודיחה יקבלו העובדים 350 שקלים בתלושים. אצל צדר יריב משרד הפרסום של גדי צדר ואסי יריב יקבלו העובדים 500 שקלים בתלושים ואילו בזרמון DDB של אילון זרמון העובדים צפוים לקבל גיפט קארד של לאומי קארד. בפוקס גורן גלעדי יעניקו לעובדים תלושים של תו הזהב על סך 300 שקלים. בפוגל אוגילבי יקבלו העובדים 250 שקל בתלושים. במשרד הפרסום בן נתן גולן מתנת החג תעמוד על 300 שקל בתלושים. במשרד הפרסום Andromedia ניצלו לטובתם את העובדה שעבדו על השיווק בדיגיטל של המופע של ג'סטין טימברלייק והעניקו לעובדים כרטיסים להופעה במתנה.

בסוכנות המדיה החברתית TheySay של לירון בן ארי יקבלו העובדים 350 שקלים בתלושים. סוכנות המדיה החברתית iSocia בבעלותו של קובי גמליאל מצ'פרת את העובדים בסכום נאה של 750 שקלים תוספת למשכורת, אבל הבוס מתעקש שהעובדים "יקנו עם זה משהו אישי שיעשה להם טוב". ב-Blink, סוכנות המדיה החברתית של שגיא חמץ יקבלו העובדים 350 שקל בתלושים. בסוכנות הדיגיטל פלא פה יעניקו לעובדים "שוברים לספא מפנק ומארז קונדומי קונטרול למי שיתמזל מזלו והמסג'יסט/ית יזרמו איתו" כך לדברי הבוסים.

בסוכנות המיתוג Awesome של מעיין פרוינד סיגלר נותנים לעובדים 500 שקל ב"קאש מאני מזומני" וארבעה כרטיסי חיש גד אפיקומן שעוצבו במשרד. בחברת המיתוג פירמה יצאו העובדים לטיול אפניים למקורות הירקון, בנוסף למארז פרלינים וכמובן תלושים לחג. במשרד הדיגיטל dsay אינטראקטיב יקבלו 350 שקלים בתלושים.

בחברת שילוט החוצות ברעם בבעלותו של גיא ברעם יקבלו העובדים 500 שקלים בתלושים. בסוכנות הדיגיטל אקליפטוס יעניקו לעובדים 300 שקל בתלושים, בנוסף לטיול של 3 ימים לאילת אליו יצא המשרד לאחרונה. באיגוד השיווק הישראלי יעניקו לעובדים 350 שקלים בתלושים לחג. בחברת שילוט החוצות לביא מדיה הגדילו לעשות ויקחו את כל העובדים לחופשה בכריתים כולל בני המשפחה שלהם. ב-Huge מדיה יקבלו העובדים מתנה נאה של 500 שקלים במזומן.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

ארד תקשורת יעניק לעובדי משרד היח"צ 300 שקל בתלושים. השכנים של טל אלכסנדרוביץ' צריכים להתכונן, שכן במשרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ יזמינו את העובדים לאירוע קריוקי בביתה של הבוסית ובנוסף הם יקבלו תלושים לחג.

בספוט תקשורת ואסטרטגיה בבעלותם של ליאור רוטברט וגלעד היימן הפתיעו את העובדים בחופשה מפנקת בחו"ל. העובדים זכו לסוף שבוע "שובר סטיגמות" בוורשה שבפולין שכלל אירוח במלון חמישה כוכבים במרכז העיר לצד ארוחות ערב עשירות במסעדות. הלו"ז כלל בין היתר סיור לימודי והיסטורי בעיר העתיקה לצד בילוי בפאבים המקומיים ושופינג במרכזי הקניות המפוארים. במשרד יחסי הציבור Kliger/BB&A בניהולו של ערן קליגר מעניק לחג 400 שקל בתלושים ויום כיף באחוזת הספא 'בן עמי' בצפון.

במשרד יחסי הציבור Unik בבעלותו של ניסים דואק יעניקו לעובדים 450 שקל בתלושים, בנוןסף להרמת כוסית עם כיבוד עשיר וכשר, יין פטישים, ו"נאום ארכני ומטרחן של מייסד החברה, אשר שומה על העובדים לשרוד אותו, אם ברצונם לזכות בתלושים" כך לדברי דואק - אז עובדי המשרד, הכינו מראש אוזניות ומוסיקה טובה באייפון. עובדי שלמור תקשורת יקבלו מהבוסית אירינה שלמור את ימי חג הפסח כחופשה על חשבון המשרד. במשרד יחסי הציבור של ליאת אריאב ייצאו העובדים לארוחה חגיגית בדיקסי בנוסף לתלושים.

ואצלנו בקבוצת קו מנחה, המפעילה את האתרים ביזפורטל, תקדין, אייס ומהשנה גם את תפוז, נקבל בין 500 ל-600 שקלים בגיפט-קארד.

רוצים למחות על הסכום שקיבלתם? חושבים שהבוס קיפח אתכם? בא לכם לצחוק על המתחרים? טקבקו. חג שמח.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אריק 10/04/2014 16:54
    הגב לתגובה זו
    אדלר עלובים ...תורידו קצת מתקציב ההגשות לתחרויות בלפלנד , ותצ׳פרו את עובדי המפעל שלכם !!
  • 8.
    ביבי 10/04/2014 14:05
    הגב לתגובה זו
    נו באמת....
  • 7.
    בלה פחמן 10/04/2014 12:19
    הגב לתגובה זו
    מדוע משרד יצירתי אינו יכול לשלוח את העובדים לפולין? את מי מענינים תלושים, מה אתם תלושים?
  • סופ״ש בפולין? מגניב גם אני רוצה! (ל"ת)
    מיכל 11/04/2014 22:01
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    מישו 10/04/2014 11:54
    הגב לתגובה זו
    בשנה לא פשוטה בכלל, להשקיע 2000 ש"ח במתנות לעובדים... יפה מאוד.
  • יש להם 4 עובדים. בוא נרגיע (ל"ת)
    אני 12/04/2014 00:45
    הגב לתגובה זו
  • No shit, Sherlock (ל"ת)
    12/04/2014 19:49
  • 5.
    בשנה שעברה היתה כתבה יותר מקיפה ויסודית (ל"ת)
    עם יותר משרדים 10/04/2014 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    עובד בענף המדיה 10/04/2014 11:36
    הגב לתגובה זו
    פירורים. ממש כיף בענף הפרסום. אצלנו אותו דבר. 350 בתלושים
  • 3.
    מי נוסע לכרתים? (ל"ת)
    שולי 10/04/2014 11:35
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    לא נותנים כלום או רק מסתירים? (ל"ת)
    ופאר לוין? 10/04/2014 11:06
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    דה בריף? הבדיחה הזו עוד קיימת? (ל"ת)
    מצחיק 10/04/2014 11:04
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.