שנה חדשה, מקבץ חדש: על מיליארדר, מכון התקנים, מרצפות וטיפוח אישי

יגאל גלאי יעבוד עם המיליארד פויו זלבדוביץ'. מכון התקנים יעזר ב-AVIV AMCG. 'רייבנבך' תעבוד עם 'אלוני', ורוני ארנון' קיבלה 2 תקציבי טיפוח
אלכסנדר כץ |

יגאל גלאי, בעלי משרד היח"צ גלאי תקשורת, ישמש כיועץ התקשורת של המיליארד היהודי-בריטי פויו זלבדוביץ'. גלאי ילווה את זלבדוביץ' בכל עסקיו, ואילו 'גלאי תקשורת' תבצע את יחסי הציבור לקבוצת העסקים בבעלותו TAMARES. עוד סוכם כי אגף התיירות במשרד בניהולה של צוקי גלאי, יטפל ברשת מלונות TAMARES, המחזיקה במלונות דניאל הרצליה, דניאל ים המלח, WEST אשדוד ותל אביב, ומלון ספא שיזן.

זבלדוביץ הוא הבעלים של בניין משרדים טיימס סקוור בניו יורק, ושל שטחים נרחבים הכוללים בתוכם מלון קאזינו בדאון-טאון בלאס וגאס, ושל הקומפלקס 'פלאזה אמריקה' בוושינגטון. הוא עומד בראש 'בייקום' - שדולה פרו ישראלית בבריטניה. לקבוצת העסקים שלו משרדים בלונדון, ארה"ב, פינלנד ובישראל, בה יש לו אחזקות בחברות ביוטק ובחברת 'אל על'. אביו, שלמה זבלדוביץ' ז"ל הקים את מפעל סולתם שהיה בזמנו לייצור נשק ביקנעם. זבלדוביץ' דורג במקום ה-18 ברשימת עשירי בריטניה, עם שווי של 3.2 מיליארד דולר.

ואילו מכון התקנים מתחיל בתכנון אסטרטגיה, לראשונה מאז הוקם, בליווי וייעוץ של חברת AVIV AMCG הבינ"ל. היא תעניק שירותי ייעוץ הכוללים גיבוש תוכנית אסטרטגית ומודל אופרטיבי לשיפור התחרותיות של המכון ומקסום הפוטנציאל העסקי בפעילות בתחום הבנייה עבור לקוחותיו.

במסגרת מתן השירותים, AVIV AMCG תבצע ניתוח של סביבת הפעילות העסקית של המכון בתחום הבנייה (שוק, מתחרים, סוגי פעילויות, לקוחות וכו'), ותבצע ניתוח פנימי של פעילות תחום הבנייה במכון, גיבוש תפיסה אסטרטגית לתחום הבנייה במכון, סקירת ההשלכות היישומיות של בניית פתרונות בכל התחומים, הגדרת מדדי הצלחה לפרויקט, בניית תוכנית יישום והטמעה, ושירותים נוספים.

משרד רוני ארנון קיבל תקציבים של 2 מותגי טיפוח חדשים: הראשון הוא מותג טיפוח השיער הרשמי של שבוע האופנה לונדון Label .m, והשני הוא מוצרי הטיפוח החשמליים של Babylisspro.

משרד יחסי הציבור דניאלה רייבנבך תקשורת קיבל את תקציב יחסי הציבור והדוברות של חברת אלוני. המשרד יהיה אחראי על ניהול התקשורת הכולל של החברה, על האסטרטגיה התקשורתית, וכן יטפל בכל היבטי פעילותה והמותגים שבבעלותה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.

אפל TV (אפל)אפל TV (אפל)

אפל מעלה את מחיר TV+ ב-30% ל-13 דולר לחודש

העלאת המחיר מגיעה במקביל לעליות דומות אצל מתחרות, אך אפל נותרת עם מודל אחיד ללא גרסה זולה עם פרסומות; ההכנסות מהשירותים הפכו לאחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה

עמית בר |
נושאים בכתבה אפל אפל TV

שירותי הסטרימינג מתייקרים, גם באפל - אפל עדכנה כי תעלה את מחיר המנוי החודשי לשירות הסטרימינג TV+ מ-10 דולר ל-13 דולר, כלומר עלייה של כ-30%. העלייה תחול מיידית למנויים חדשים בארה"ב ובמספר שווקים בינלאומיים. עבור לקוחות קיימים, נראה שהשינוי צפוי להיכנס לתוקף בהמשך, בהתאם למחזור החיוב.

בעוד שמחיר החבילה השנתית של TV+ יישאר 99 דולר, באפל מדגישים כי מחיר חבילת השירותים Apple One לא משתנה. כלומר, לקוחות שמשלמים על חבילת השירותים המאוחדת של אפל הכוללת גם iCloud, Apple Music ועוד, ייהנו מהטבה עקיפה.


המהלך של אפל משתלב במגמה רחבה של עליות מחירים בשוק הסטרימינג. עם זאת, בניגוד למתחרותיה כמו נטפליקס, דיסני+ ו-HBO Max, אפל ממשיכה להציע רק תכנית אחת - בלי גרסה בסיסית עם פרסומות או מדרגות תמחור.

ייתכן שזה שומר על חוויית צפייה נקייה ומבודלת, אך מצד שני גם מגביל את קצב ההתרחבות. מאז שהושק ב-2019, TV+ נחשב לשחקן איכותי אך עם קהל מצומצם יחסית. עם זאת, התכנים המקוריים של אפל ממשיכים לקצור הכרה,  כולל 81 מועמדויות לאמי בחודש שעבר, כש-Severance גרפה לבדה 27 מועמדויות בעונתה השנייה.


ההחלטה להעלות מחירים מתקבלת על רקע גידול בהכנסות חטיבת השירותים של אפל. ברבעון האחרון רשמה החברה עלייה של 13% בהכנסות ממגזר זה שהגיעו ל-27.4 מיליארד דולר. מדובר בנתח הולך וגדל בפעילות של אפל, במיוחד בתקופה שבה מכירות האייפון נמצאות במגמת האטה.