מאירלנד לנתניה: ניר אלחרר מונה למנהל המדיה ב-GO Internet Marketing

אלחרר, לשעבר מנהל לקוחות אסטרטגיים בגוגל אירלנד מצטרף לחברת השיווק הדיגיטלי שפועלת מנתניה ומעניקה שירות ללקוחות ישראליים ובינלאומיים
משה בנימין | (22)

ניר אלחרר (32), לשעבר מנהל לקוחות אסטרטגיים בגוגל אירלנד מונה למנהל מחלקת המדיה של חברת השיווק הדיגטלי GO.

אלחרר, בוגר תואר ראשון בביולגיה של האוניברסיטה העברית, ניהל בשנתיים האחרונות תקציבים של לקוחות אסטרטגיים במטה גוגל בדבלין וחזר לאחרונה לישראל. אלחרר יקבל לידיו אחריות מלאה על כלל ערוצי המדיה ב-GO הכוללים: רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, אתרי וידאו ודיספליי, ומחלקת הגשה ישירה.

GO Internet Marketing מעסיקה כ-40 עובדים ונחשבת לאחת מחברות השיווק הדיגטלי הגדולות בישראל. החברה מעניקה שירות ללקוחות ישראליים ובינלאומיים, עליהם נמנים: בנק לאומי, בזק, ביטוח ישיר, קבוצת שלמה סיקסט, קבוצת אבן קיסר, המסלול האקדמי, רשת מלונות דן, יד2 ועוד.

תגובות לכתבה(22):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 20.
    בריאות כבוד 23/12/2013 21:13
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לGo על הגיוס המוצלח. בתור אחד שעבד עם ניר בגוגל אני יכול להגיד שניר היה אחד הכוכבים בצוות.אני בטוח שהוא יתרום רבות ללקוחות של Go.
  • 19.
    אהוד 23/12/2013 19:35
    הגב לתגובה זו
    בחור אמיתי, תותח, אין מה להגיד...מהמוצלחים של גוגל.
  • 18.
    איש השלג מהגלרי 23/12/2013 15:56
    הגב לתגובה זו
    למה אנשים שלא מכירים את הבנאדם משמיצים סתם? נירו אתה תותח, תמשיך לתת בראש!
  • 17.
    חמדה כהן 23/12/2013 13:53
    הגב לתגובה זו
    נירוש גאים בך מלח בארץ. מגיע לך. בהצלחה אהוב
  • 16.
    יחאו 23/12/2013 11:48
    הגב לתגובה זו
    בן-אדם מדהים, מקצועי, סבלני וחכם. GO ניר!
  • 15.
    פרוסק 23/12/2013 09:18
    הגב לתגובה זו
    כולנו יודעים מה אתה שווה, שאף אחד לא יערער לך את הביטחון... כל הכבוד, מגיע לך להצליח!!!
  • 14.
    אחת שבאמת יודעת 22/12/2013 23:18
    הגב לתגובה זו
    זה ממש לא יפה להשמיץ בן אדם כמו ניר, בתור אחת שעבדה עימו הוא מקצוען אמיתי ופשוט מדהים.
  • 13.
    יול-יול 22/12/2013 23:13
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד!!! גאים בך ובטוחים בהצלחתך :) אל תתייחס לתגובות השליליות כאן... ישראלים ידועים בצרות העין שלהם, ובמיוחד כשרואים מטאור שנוסק להם מול העיניים,עם נתונים ורזומה מדהימים.. אנשים שלא יודעים בכלל איפה זה אירלנד, אבל מבקרים אחרים, במקום להסתכל על ה"שמוליק" שלהם... בהצלחה... :)
  • 12.
    תמיד אדום 22/12/2013 19:49
    הגב לתגובה זו
    יצא לי לעבוד עם ניר והבחור מקצוען אמיתי. מעבר ליכולות המקצועיות, הכריזמה והיכיולות הבינאישיות שלו מדהימות. כל הכבוד ניר!
  • 11.
    בחור משכמו ומעלה!!!!! (ל"ת)
    בהצלחה 22/12/2013 19:32
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    נערי הליפי 22/12/2013 19:12
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לגו שהצליחו להביא רכש מגוגל, החברה שהגדירה וממשיכה להוביל את עולם שיווק האונליין. גוד קול.
  • 9.
    בהצלחה! אתה מצטרף לנבחרת של אלופים (ל"ת)
    דניאלה 22/12/2013 19:10
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    אלה שמרחוק 22/12/2013 19:02
    הגב לתגובה זו
    כל כך טיפוסי לישראלים לא לפרגן ,בכל פעם שאחד מקבל קידום אלף אחרים בוכים...
  • 7.
    אחת שיודעת 22/12/2013 19:01
    הגב לתגובה זו
    המון המון בהצלחה!!!!!!!!!
  • 6.
    אחד שמכיר 22/12/2013 18:57
    הגב לתגובה זו
    הבחור תותח. יגיע רחוק . כבוד.
  • 5.
    נחום 22/12/2013 17:34
    הגב לתגובה זו
    הבנאדם עובד שם כבר כמעט שנה ועכשיו נזכרו לפרסם את זה? אם לוקח להם לפרסם מינוי כל כך הרבה זמן מעניין איך הם מצליחים לפרסם גם את הלקוחות שלהם...
  • 4.
    אלוף! 22/12/2013 17:12
    הגב לתגובה זו
    תותח ומוכשר למרות שאני עדין שוחה מהר יותר 50 מטר חת' (ומתפגר) :-) בהצלחה
  • 3.
    אחד שיודע 22/12/2013 17:01
    הגב לתגובה זו
    עוד אחד שעבד בשירות לקוחות בגוגל ופתאום הפכו אותו למנהל לקוחות אסטרטגיים....עאאאלללקק
  • 2.
    אחד שיודע 22/12/2013 13:33
    הגב לתגובה זו
    מהיכרות עם ניר, אני יכול רק להגיד שמדובר בבנאדם תותח ומקצועי בטירוף, עם לב ענק!!! יישר כוח!
  • עוד אחד שיודע יותר 22/12/2013 21:27
    הגב לתגובה זו
    וכן, בדומה למה שכתבו אחרים הוא עבר בשירות לקוחות. דוגמא למי שמגיע באמצעות קומבינות ולא באמצעות כישורים.
  • 1.
    שמוליק 22/12/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
    לא עמד ביעדים
  • עוד אחד שיודע 22/12/2013 13:41
    הגב לתגובה זו
    ממש לא פיטרו אותו! הוא החליט לחזור לישראל ולכן עזב את גוגל. ניר, כל הכבוד! אין עליך!
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות

הפרש של כ-50 אלף צופים בין מהדורות 12 ו-14

גם אתמול אף אחד מערוצי הטלוויזיה לא שידר תוכן מקורי, למעט תכנית הסאטירה "ארץ נהדרת"; מבחינת המהדורות המרכזיות, הפער בין 12 ל-14 הולך ומצטצמם ועומד על עשרות אלפים בודדים בלד - לטבלת הרייטינג המלאה

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 12 היא המהדורה הנצפית ביותר ובפער על פני מהדורות החדשות האחרונות. זו המהדורה הדומיננטית בעשורים האחרונים והיא לא מאויימת. ועדיין, מגמת ההיחלשות של 12וההתחזקות של 14 נמשכת, אם כי בקצב קטן יותר ממה שהיה בשנתיים-שלוש שנים האחרונות. ערוץ 14 שזוכה לפופולאריות של תומכי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עם רייטינג שצומח, אבל לא כמו בשנים האחרונות. 

מהדורת החדשות של 12 השיגה אמש רייטינג פושר יחסית של 11.6% וכמות צופים של 285 אלף. בד בבד, ערוץ 14 עמד על 8.2% אבל מבחינת כמות צופים עמד על 229 אלף.

מבחינת שאר המהדורות, חדשות 13 חזרו לנורמה, עם 4.7% ו-125 אלף צופים. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.3% רייטינג בלבד ו-106 אלף צופים בסך הכל.

החיפוש אחר התוכן המקורי בפריים טיים

גם אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים. אמנם הפקה כמו "ארץ נהדרת" רוויה בכתיבת תכנים, אבל זו עדיין לא סדרת טלוויזיה מקורית. כך או כך, ארץ נהדרת היא להיט זהב של שנים רבות, וגם אמש היתה התכנית במקום הראשון, עם 14.8% רייטינג ו-368 אלף צופים. אחריה היתה עוד תכנית שמניבה רייטינג גבוה וקבוע, "הפטריוטים" של ערוץ 14, שהיתה עם 9.1% רייטינג ו-287 אלף צופים. במקום השלישי היתה "יהיה טוב" של כאן11, עם החלק השני של הראיון של עמרי אסנהיים עם אלי פלדשטיין,  שעמדה על 8.5% ו-207 אלף צופים. לאחר היתה "המקור" של רשת עם 4%, ו-113 אלף צופים בלבד. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם אלמוג בוקר, ורייטינג של 2.8% ו-72 אלף צופים. אחריה היתה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, עם 2.5% רייטינג ו-51 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-53 אלף צופים. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.6% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני, עם 1.5% ו-34 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1% ו-24 אלף צופים בסך הכל.

אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.