בר אלכוהול פאב
צילום: צילום ארכיון: אייס

על דרינק ונשנושים: הבצפר ואיגוד הפרסום עורכים ערב "פרסומאים על הבר"

כתבי אייס | (4)

איגוד הפרסום מתחיל בסדרת מפגשים עם בוגרי התחום, ובמפגש הראשון ייפגשו מנהלי משרדי פרסום עם בוגרי הבצפר. האירוע יתקיים ביום רביעי הקרוב בבר של מלון בראון בתל אביב, ואמור להעניק הזדמנות לבוגרי הבצפר לפגוש את המנהלים הבכירים של תעשיית הפרסום ולשאול שאלות

אירוע 'פרסומאים על הבר' יהיה הראשון מבין מפגשים מקצועיים של אנשי פרסום. מפגשים אלו ייצרו שיח בנושאי פרסום המעניינים את העוסקים בתחום. כאמור המפגש הראשון יעסוק בקידום מקצועיות הענף, קריירה בפרסום, השמה ויצירת קשרים של בוגרי ב'בצפר' עם מנהלי משרדי הפרסום הגדולים בישראל, בראשם מנכ"ל אדלר חומסקי ויו"ר איגוד חברות הפרסום אמיר גיא; גיא בר, מנכ"ל משותף ומנהל קריא ייטיב ראשי במשרד Y&R; ניב חורש, מנכ"ל ראובני פרידן; און גולדשטיין, מנכ"ל לעומק התודעה; טל פרלמוטר, סמנכ"ל קראייטיב שמעוני פינקלשטיין; וירון מרחב מנכ"ל ענבר מרחב ניסן.

מאיגוד חברות הפרסום נמסר: "מדובר בצעד ראשון מתוך סדרת מהלכים שמטרתם היא קידום תדמיתו של ענף הפרסום, החזרת האהבה והתשוקה למקצועות הפרסום. איגוד חברות הפרסום בראשות היו"ר הנכנס, אמיר גיא, שם לו למטרה את חיזוק הקשר בין 'הבצפר', קרי הסטודנטים המיועדים להיכנס לענף לאיגוד ולמשרדי הפרסום עצמם".

מנכ"ל הבצפר ואיגוד חברות הפרסום, יגאל בר און מסר: "כחלק מהמטרות המשותפות של איגוד הפרסום והבצפר, להביא צעירים מוכשרים לעבוד בתעשיית הפרסום, אנו נוקטים בסדרת פעולות שמטרתן לשלב את בוגרי הבצפר בעולם הפרסום. האירוע יהיה אחד מיני רבים שאנו נוקטים, כדי לעשות את מקצוע הפרסום נחשק יותר ומתגמל יותר".

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    10/08/2013 23:31
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד להנהלת האיגוד שדואגת לבוגרי הבצפר . כן ירבו ארועים מסוג זה .
  • 2.
    מרקו 08/08/2013 20:44
    הגב לתגובה זו
    ענף רדוד מבקש מהקבלן יגאל בראון להזמין באלה של שליכטה מחנות חומרי הבניין הקרובה ולמרוח יפה יפה. זה לא יעבוד. התדמית של הענף נפגעה ובצדק בגלל חזירות של חלק מבעלי משרדי הפרסום שמרסקים את העובדים שלהם אל תוך השעות הקטנות של הלילה ושותים להם סופי שבוע עם קשית, יגאל אתה יודע את זה היטב בעצימת עיניים אתה שותף לדבר עבירה, גניבה מכיסם של מאות עובדים בישראל.
  • אריק 11/08/2013 09:16
    הגב לתגובה זו
    התדמית נפגעה אבל לא בגלל החזירות. התדמית נפגעה בגלל איכות העבודה הירודה ובגלל העובדה שמשרדי הפרסום פשוט נשארו מאחור. משרדי הפרסום תמיד היו חזירים. אבל בעבר לא קראו לזה חזירות. קראו לזה הרבה כסף בתמורה לעבודה טובה. היום, כשהעבודה גרועה, כשאנחנו רואים מחזות זמר ירודים, כשאנחנו רואים מודעות באיכות מזעזעת, כשאנחנו רואים שתשעים אחוז מהקמפיינים הם בלי אסטרטגיה נורמאלית, התחילו לקרוא לזה חזירות. לכן במקום לדבר כל הזמן על כסף תתחילו לדבר על איכות העבודה. תתחילו לחשוב איך אתם חוזרים להיות ענף שמספק עבודה איכותית עם אפקטיביות מוכחת. תפסיקו להיות תקועים בעבר. אני גם יכול לתת לכם את הפתרונות. אבל למה לי??
  • 1.
    איזה יופי! 08/08/2013 19:04
    הגב לתגובה זו
    זה שאתם עושים אירוע יח"צ זה לא אומר שהרמה של הסטודנטים שלכם גבוהה. מספיק להסתכל על העבודות שאתם מאשרים. בהצלחה עם זה....
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.