אין דין, אין דיין, אין מגיש: השדרן נטש שידור באמצע, המפיקה נכנסה להחליפו
אם זה לא היה כל כך עצוב, זה אפילו היה מצחיק: גורמים בקול ישראל זועמים על ההתנהלות בתוככי הרדיו, ונותנים דוגמא למקרה מעורר תמיהה שהתרחש רק אתמול (יום א').
במקומה של ענת דולב, שידר את תכניתה ברצועת השידור של 18:00 עד 19:00 ברשת ב' יואב גינאי, המשמש כמנהל חטיבת התכניות של ערוץ 1. ב-18:12 העביר גינאי את השידור לטובת שיר, שלאחריו שודר מקבץ פרסומות ועוד 2 שירים. ב-18:25 הופתעו המאזינים לשמוע בעמדת המגיש קול נשי, בדמותה של סמדר טלמור, מפיקה ותיקה ומוערכת ברדיו, שאינה מתפקדת ביום-יום כמגישה.
לאייס נודע כי הסיבה לעזיבתו של גינאי את השידור, היא ישיבת ועדת המכרזים 250 אלף, בה אמור היה להשתתף כדי במסגרת תפקידו כמנהל חטיבת התכנית בערוץ 1.
*
"אין גבול לדברים ההזויים שקורים בקול ישראל", אמר גורם ברדיו, "אבל זה כבר שפל חדש בהתדרדרות הסטנדרטים המקצועיים. הזוי זה בלשון המעטה. מעולם לא קרה מקרה כזה ששדרן הפסיק שידור באמצע בשביל לצאת לישיבה. זה רק חלק מאווירת ההפקרות ברשות השידור".
מרשות השידור נמסר: "הנושא ייבדק".
- 15.גם גלצ תיכף תיראה כך. עוד קצת עם דקל (ל"ת)ואבדנו 11/06/2013 21:59הגב לתגובה זו
- 14.בני 11/06/2013 13:41הגב לתגובה זובשש וחצי שודר האות של העדכון ברשת ב,יעקב אחימאיר הפנה למלאכי חזקיה ולא נענה.רק ב-6:34 הגיע מלאכי ועדכן.
- 13.עובדת 11/06/2013 10:50הגב לתגובה זוככה זה כשמממנים מנהלים לא ראויים ומתוך שיקולים פוליטיים צרים . זה יו"ר? זה מנכ"ל? זה מנהל רדיו?וההוא מנהל טלויזיה? כלם בצלמו של בראל ובדמותו של זליג ,כלם מינויים ומאותרים של מיס פיגי נתניהו
- 12.איפה המבקרת? 11/06/2013 09:10הגב לתגובה זוזו בעיה אתית חמורה ואי תקינות ניהולית
- 11.איפה המבקרת? 11/06/2013 09:09הגב לתגובה זוזו בעיה אתית חמורה שיוצרת גם אי תקינות ניהולית
- 10.דגנית 11/06/2013 01:36הגב לתגובה זוובכל תחנת שידור יפנית היו המנהלים והשדר מבצעים חרקירי מייד אחרי דבר כזה. לעזוב שידור באמצע בשביל.... ישיבה?! באמת שאין להם אלוהים.
- 9.גינאי השתלט על הטלויזיה ועכשיו עלינו.ביזיון! (ל"ת)מפיקה 11/06/2013 00:30הגב לתגובה זו
- 8.למנות הנהלה מקצועית בעתיד הקרוב (ל"ת)רעיון מצוין 10/06/2013 23:04הגב לתגובה זו
- 7.פעם מפחד ופעם בריצה (ל"ת)גינאי הזיע פעמיים 10/06/2013 22:08הגב לתגובה זו
- 6.מנחם 10/06/2013 20:42הגב לתגובה זוכמי שאוהב את ההגשה של ענת דולב, ומרגיש לא נעים מכך,שאת המאזינים הנאמנים לא משתפים בכול מה שקורה בשידור הציבורי, זו פגיעה נוספת במאזינים.
- 5.עינת 10/06/2013 18:51הגב לתגובה זוקול ישראל מתפקדת כיום ללא התאמה מציאותית לתרבות העכשווית, המגישים הם אותם מגישים מקום המדינה והנוקשותת רק הולכת ומחריפה. מנסיון, אין מקום לשדרנים צעירים שלמדו ורכשו נסיון ואין מקום מבחינת ההנהלה לרוח חדשה, מה הפלא שכך נראית ההתנהלות? חבל......
- 4.דנה 10/06/2013 16:42הגב לתגובה זוככה זה שענת דולב מחליטה מי יחליף אותה חס וחלילה לא מיששהו משיהי שאלי יכלו לתת להם את התכנית ....שעוריריה דדידי לבדיקתך
- 3.ביזיון המקום הזה (ל"ת)אין לתאר 10/06/2013 15:18הגב לתגובה זו
- 2.רן לוי 10/06/2013 14:38הגב לתגובה זובגוף השנוא, המתועב, המסואב, והמחליא
- 1.רועי 10/06/2013 14:13הגב לתגובה זווכל המדליפים החכמים האלה שפוגעים במקום עבודתם בלי לחשוב, איזה אנשים קטנים !
- זירו 10/06/2013 15:04הגב לתגובה זולמה אתה בלחץ "רועי"? יש סיבה מיוחדת? בסך הכל מבקר המדינה, המשטרה, הכנסת, והשר הממונה מנהלים בדיקות עליך ועל החברים שלך... עוד מעט זה יבשיל ואז יתחיל להיות שמח!
- רמי 10/06/2013 20:21אם חובה ללכת לשיבה חשובה אז הולכים.
קווין ספייסי מבית הקלפים (בית הקלפים - יחצ)ממיליונר גדול להומלס - איך איבד קווין ספייסי 70 מיליון דולר
בגיל 66 ואחרי קריירה מפוארת, השחקן שזכה ב-2 פרסי אוסקר וכיכב בסדרת בית הקלפים לצד סדרות וסרטים רבים, נותר כמעט חסר כל; הוא נלחם משפטית בטענות כי ביצע עבירות מין בקטנים, הגיע לפשרות מבלי להודות, והפסיד את התדמית ואת הכסף וגם - כמה מרוויחים שחקני אוסקר?
קווין ספייסי, השחקן זוכה שני פרסי האוסקר, חשף בריאיון לטלגרף כי הוא חי כיום ללא מגורים קבועים, נודד בין מלונות לדירות Airbnb בעקבות הוצאות משפטיות אדירות שהצטברו מאז 2017. "אני הולך לאן שיש עבודה. אין לי ממש בית", אמר ספייסי והוסיף כי "העלויות בשבע השנים האחרונות היו אסטרונומיות. כמעט ולא נכנס כסף, והכול יצא". הדברים נאמרו במקביל להופעתו בתל אביב בשבוע שעבר.
ספייסי, בן 66, בנה קריירה מזהירה שהחלה בשנות ה-80.ההכנסות העיקריות הגיעו משכר בסרטים, סדרות טלוויזיה והפקות שונות. בשיא הקריירה שלו, סביב 2017, ההון הנקי של ספייסי הוערך ב-70 מיליון דולר. חלק ניכר מהסכום נבע מהופעות בסרטים מצליחים, אך המקור המשמעותי ביותר היה הסדרה "בית הקלפים" של נטפליקס. הסדרה, ששודרה בין 2013 ל-2018, הניבה לספייסי 500 אלף דולר לפרק, מה שהצטבר לכ-50 מיליון דולר נטו עם בונוסים כמפיק. נטפליקס השקיעה בסדרה תקציב של מאות מיליונים, כאשר חלקו הגדול הופנה לשכר השחקנים הבכירים. ההצלחה של "בית הקלפים" גם חיזקה את מעמדו כשחקן מוביל, מה שהוביל לחוזים נוספים גדולים בתעשייה.
לפני "בית הקלפים", ספייסי גרף סכומים משמעותיים מסרטים קלאסיים. בסרט "החשוד המיידי" מ-1995, שבו זכה באוסקר הראשון שלו כשחקן משנה, השכר שלו לא פורסם רשמית, אך ההערכה היא שקיבל כ-1-2 מיליון דולר, בהתחשב בתקציב הסרט של 6 מיליון דולר והצלחתו הקופתית של 23 מיליון דולר. הסרט, שהפך אותו לכוכב בינלאומי, פתח בפניו דלתות לחוזים נוספים. על האוסקר השני שלו, עבור "אמריקן ביוטי" מ-1999, השכר עמד על כ-4 מיליון דולר, והסרט גרף 356 מיליון דולר בקופות בעולם, מה שהגדיל משמעותית את ערכו בשוק.
כמה מרוויח שחקן אוסקר בסרט?
סרטים נוספים תרמו להונו: "שבעה חטאים" מ-1995: כ-2.5 מיליון דולר; "המתווך" מ-1998, כ-5 מיליון דולר. בסך הכול, ההכנסות מסרטים בין 1995 ל-2010 הגיעו לכ-50 מיליון דולר, לפני ניכויי מסים והוצאות הפקה. ספייסי השתתף גם בסרטים כמו "אינטליגנציה מלאכותית" מ-2001, ששילם לו כ-3 מיליון דולר, ו"סופרמן חוזר" מ-2006, עם שכר של כ-10 מיליון דולר, כולל אחוזים מהרווחים. הסרט האחרון גרף 391 מיליון דולר בקופות, אך ההפקה הייתה יקרה במיוחד, מה שהשפיע על הרווחים הנקיים.
מעבר לשכר ישיר, ספייסי הרוויח מפרסומות, חוזי ייעוץ והפקות עצמאיות. הוא הקים חברת הפקה בשנות ה-90, "טריגר סטריט פרודקשנס", שייצרה סרטים מצליחים כמו "21" מ-2008, שגרף 183 מיליון דולר בקופות. ההערכה היא שהחברה הניבה לו 10-15 מיליון דולר. בנוסף, חוזים עם מותגי ענק כמו אמריקן אקספרס וסוני תרמו כ-5 מיליון דולר בשנה בתקופת השיא.
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.
