תקציב הפרסום של מטבחי HACKER יטופל במשרד הפרסום אליקים הרמן

התקציב של מותג המטבחים הגרמני צפוי לעמוד על כמיליון שקלים. בישראל מיוצגת HACKER על ידי איש העסקים עופר גלזר. ניצה פז מכהנת כמנכ"ל
משה בנימין | (14)

תקציב הפרסום של מטבחי HACKER יטופל במשרד הפרסום 'אליקים הרמן'.

התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה.

HACKER הוא מותג מטבחים גרמני מהמובילים בעולם. לחברה למעלה מ-2,500 נקודות מכירה ב-40 מדינות עם מחזור מכירות שנתי שנאמד בכ-350 מליון יורו. HACKER מיוצגת בישראל באמצעות איש העסקים עופר גלזר, וכמנכ"ל מכהנת ניצה פז, לשעבר מנהלת רשת חנויות רגבה. לדברי פז: "עוצמות הייצור של HACKER ושער היורו הנמוך יחסית, מאפשרים לנו להציע לציבור הרחב מותג יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים מאוד".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    כל הכבוד - פרסומאי איכותי ואדם נפלא. רק ברכות (ל"ת)
    דודו 16/08/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
  • פחחחחחחחחחחחחחחח... ..... (ל"ת)
    העם עם הגולן 16/08/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
  • גולן כזה שווה להחזיר לסורים.. (ל"ת)
    אסד 16/08/2012 22:13
  • 4.
    אלון 16/08/2012 07:46
    הגב לתגובה זו
    מי שמכיר את דני אליקים יודע שהוא תותח שאין עליו... כל הכבוד לאליקים. קצת פרגון לא יזיק
  • מכיר מכיר 17/08/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    בן אדם ממש דוחה
  • דויט 16/08/2012 10:05
    הגב לתגובה זו
    אתה עבדת אי פעם עם דני? כי זה נשמע כאילו זה טוקבק ממומן
  • ואתה "דויט" עבדת? (ל"ת)
    סיגל 16/08/2012 22:15
  • בריאנט 16/08/2012 17:06
    מי שמכיר לא כותב תגובות כאלו שנראות ממומנות
  • 3.
    דויט 15/08/2012 21:51
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שזה יקפיץ אותם לעשירייה הראשונה.. איפה נעלם נהרדעא?
  • תחפשו בגן החשמל (ל"ת)
    שלומית 16/08/2012 22:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    וואוו איזה תקציב זה וודאי מקפיץ אותם מדרגה (ל"ת)
    15/08/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
  • חחחחחח 17/08/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    מישהו פה ממש מת להגיע לעשיריה הראשונה, רק שעם תקציב של מיליון שח בשנה זה לא יכול לקרות. התגובה הזאת ממש משקפת את האיטליגנציה של המשרד הזה...טונה עם כפית...
  • 1.
    צמד חמד - דני אליקים ועופר גלזר (ל"ת)
    דן 15/08/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.

שירות דיגיטלי (X)שירות דיגיטלי (X)
ראש בראש

הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?

חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין

יוסי ישראל |

סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?

סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?

בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.

הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת


הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?

מור

מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.