תקציב הפרסום של מטבחי HACKER יטופל במשרד הפרסום אליקים הרמן
תקציב הפרסום של מטבחי HACKER יטופל במשרד הפרסום 'אליקים הרמן'.
התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה.
HACKER הוא מותג מטבחים גרמני מהמובילים בעולם. לחברה למעלה מ-2,500 נקודות מכירה ב-40 מדינות עם מחזור מכירות שנתי שנאמד בכ-350 מליון יורו. HACKER מיוצגת בישראל באמצעות איש העסקים עופר גלזר, וכמנכ"ל מכהנת ניצה פז, לשעבר מנהלת רשת חנויות רגבה. לדברי פז: "עוצמות הייצור של HACKER ושער היורו הנמוך יחסית, מאפשרים לנו להציע לציבור הרחב מותג יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים מאוד".
- 5.כל הכבוד - פרסומאי איכותי ואדם נפלא. רק ברכות (ל"ת)דודו 16/08/2012 12:53הגב לתגובה זו
- פחחחחחחחחחחחחחחח... ..... (ל"ת)העם עם הגולן 16/08/2012 13:28הגב לתגובה זו
- גולן כזה שווה להחזיר לסורים.. (ל"ת)אסד 16/08/2012 22:13
- 4.אלון 16/08/2012 07:46הגב לתגובה זומי שמכיר את דני אליקים יודע שהוא תותח שאין עליו... כל הכבוד לאליקים. קצת פרגון לא יזיק
- מכיר מכיר 17/08/2012 09:17הגב לתגובה זובן אדם ממש דוחה
- דויט 16/08/2012 10:05הגב לתגובה זואתה עבדת אי פעם עם דני? כי זה נשמע כאילו זה טוקבק ממומן
- ואתה "דויט" עבדת? (ל"ת)סיגל 16/08/2012 22:15
- בריאנט 16/08/2012 17:06מי שמכיר לא כותב תגובות כאלו שנראות ממומנות
- 3.דויט 15/08/2012 21:51הגב לתגובה זואין ספק שזה יקפיץ אותם לעשירייה הראשונה.. איפה נעלם נהרדעא?
- תחפשו בגן החשמל (ל"ת)שלומית 16/08/2012 22:11הגב לתגובה זו
- 2.וואוו איזה תקציב זה וודאי מקפיץ אותם מדרגה (ל"ת)15/08/2012 15:27הגב לתגובה זו
- חחחחחח 17/08/2012 09:20הגב לתגובה זומישהו פה ממש מת להגיע לעשיריה הראשונה, רק שעם תקציב של מיליון שח בשנה זה לא יכול לקרות. התגובה הזאת ממש משקפת את האיטליגנציה של המשרד הזה...טונה עם כפית...
- 1.צמד חמד - דני אליקים ועופר גלזר (ל"ת)דן 15/08/2012 13:30הגב לתגובה זו
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- הראל: הרווח הנקי עלה ל-840 מיליון שקל, התשואה להון 30%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
