תקציב הפרסום של מטבחי HACKER יטופל במשרד הפרסום אליקים הרמן

התקציב של מותג המטבחים הגרמני צפוי לעמוד על כמיליון שקלים. בישראל מיוצגת HACKER על ידי איש העסקים עופר גלזר. ניצה פז מכהנת כמנכ"ל
משה בנימין | (14)

תקציב הפרסום של מטבחי HACKER יטופל במשרד הפרסום 'אליקים הרמן'.

התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה.

HACKER הוא מותג מטבחים גרמני מהמובילים בעולם. לחברה למעלה מ-2,500 נקודות מכירה ב-40 מדינות עם מחזור מכירות שנתי שנאמד בכ-350 מליון יורו. HACKER מיוצגת בישראל באמצעות איש העסקים עופר גלזר, וכמנכ"ל מכהנת ניצה פז, לשעבר מנהלת רשת חנויות רגבה. לדברי פז: "עוצמות הייצור של HACKER ושער היורו הנמוך יחסית, מאפשרים לנו להציע לציבור הרחב מותג יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים מאוד".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    כל הכבוד - פרסומאי איכותי ואדם נפלא. רק ברכות (ל"ת)
    דודו 16/08/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
  • פחחחחחחחחחחחחחחח... ..... (ל"ת)
    העם עם הגולן 16/08/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
  • גולן כזה שווה להחזיר לסורים.. (ל"ת)
    אסד 16/08/2012 22:13
  • 4.
    אלון 16/08/2012 07:46
    הגב לתגובה זו
    מי שמכיר את דני אליקים יודע שהוא תותח שאין עליו... כל הכבוד לאליקים. קצת פרגון לא יזיק
  • מכיר מכיר 17/08/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    בן אדם ממש דוחה
  • דויט 16/08/2012 10:05
    הגב לתגובה זו
    אתה עבדת אי פעם עם דני? כי זה נשמע כאילו זה טוקבק ממומן
  • ואתה "דויט" עבדת? (ל"ת)
    סיגל 16/08/2012 22:15
  • בריאנט 16/08/2012 17:06
    מי שמכיר לא כותב תגובות כאלו שנראות ממומנות
  • 3.
    דויט 15/08/2012 21:51
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שזה יקפיץ אותם לעשירייה הראשונה.. איפה נעלם נהרדעא?
  • תחפשו בגן החשמל (ל"ת)
    שלומית 16/08/2012 22:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    וואוו איזה תקציב זה וודאי מקפיץ אותם מדרגה (ל"ת)
    15/08/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
  • חחחחחח 17/08/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    מישהו פה ממש מת להגיע לעשיריה הראשונה, רק שעם תקציב של מיליון שח בשנה זה לא יכול לקרות. התגובה הזאת ממש משקפת את האיטליגנציה של המשרד הזה...טונה עם כפית...
  • 1.
    צמד חמד - דני אליקים ועופר גלזר (ל"ת)
    דן 15/08/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
שרון גיל
צילום: רמי זרנגר

מי יקנה את הוט מובייל ובאיזה מחיר?

רן קידר |

פטריק דרהי רוצה למכור את הוט. לא בטוח שיש הרבה קונים, בינתיים הוא מקבל הצעות לרכישת הוט מובייל. 

שוק הסלולר הישראלי, שסבל בשנים האחרונות מירידת מחירים דרמטית ומתחרות עזה, עומד שינויים. הוט מובייל, אחת מארבע המפעילות הגדולות עם כ-2 מיליון מנויים ונתח שוק של כ-17%, עשויה לשנות את מפת התקשורת. מכירתה על ידי קבוצת אלטיס שבשליטת הטייקון שפשט רגל בצרפת עשויה לא רק להקל על חובותיו העצומים של דרהי, אלא גם לשנות את המפה התחרותית.

קבוצת גיל שרון מתעניינת בהוט מובייל

גיל שרון, שכיהן כיו"ר בזק וכמנכ"ל גולן טלקום מוביל קבוצת משקיעים שהגישה הצעה לא מחייבת לרכישת הוט מובייל תמורת 1.4 מיליארד שקל. ההצעה הוגשה לאלטיס, והיא כוללת שותפות עם גופים מוסדיים מובילים: לאומי פרטנרס, הראל ביטוח, מנורה מבטחים ומור ביטוח.

המוסדיים יזרימו את רוב ההון, בעוד שרון יכהן כשותף כללי ומנהל תפעולי ראשי. הוא לא מזרים כסף אישי בשלב זה, אך יקבל אופציות להשתתפות עתידית אם העסקה תצליח. האסטרטגיה של הקבוצה של שרון מבוססת על התייעלות מהירה: הוט מובייל סובלת מרווחי רווח נמוכים עקב תחרות מחירים, אך בעלת בסיס מנויים יציב ותשתיות 5G מתקדמות. הוא מתכנן להגדיל הכנסות דרך שדרוג חבילות משולבות, סלולר, אינטרנט ביתי וטלוויזיה, ולהפחית עלויות תפעוליות ב-20%-30%. אם העסקה תתגבש, שרון יפרוש מתפקידו כיו"ר IBC, מיזם הסיבים האופטיים, כדי למנוע חשש מניגוד אינטרסים, שכן מנורה ומור מחזיקות גם שם.

אלא שפלאפון, זרוע הסלולר של בזק, הגישה הצעה גבוהה בהרבה - 2 מיליארד שקל. השאלה אם הרגולטור יסכים לעסקה כזו שתוביל את החברה הממוזגת לנתח שוק של כ-36%. מיזוג עם הוט מובייל ייצור שחקן עם נתח שוק גדול כשסלקום הבאה בתור עם 28%. 

שרון רכש לפני כ-8 שנים את גולן טלקום יחד עם האחים זלקינד ב-350 מיליון שקל, והפך אותה ממפעילה קטנה לחברה ששווה פי כמה ונמכרה לסלקום במחיר של פי 3. המוסדיים כנראה מאמינים שהוא יעשה זאת שוב בהוט מובייל. 


פטריק דרהי, חובות ומניעים

מאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקומאסטר שף עונה 12. קרדיט: אתר מאקו
רייטינג

מאסטר שף היא התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים

הרייטינג חזר לסורו, עם חדשות 12 כמהדורה המרכזית הנצפית ביותר ומאסטר שף, ריאליטי אוכל שעומד בראש הפריים טיים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

בכל אופן, מבחינת הנתונים עצמם, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 16.1% רייטינג ו-403 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 7.7% רייטינג ו-221 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שהצליחה שוב לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 5% רייטינג ו-115 אלף צופים, ובסוף הרשימה היתה המהדורה של כאן11, עם נתונים טובים יחסית לחוסר הפופולריות שלה, עם 114 אלף צופים ו-4.1% רייטינג.


פריים טיים

להיטים ותיקים זה תמיד טוב, וכך גם היה עם "מאסטר שף" עונה 12, ששודרה אמש, והיתה בראש, עם רייטינג של 15.4% רייטינג ו-415 אלף צופים והיתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים. אחריה היתה התכנית העקבית ביותר בטלוויזיה, "הפטריוטים" שמשודרת מדי ערב וזוכה לרייטינג גבוה ולמקום השני כמעט בקביעות, שהונחתה אתמול על ידי איתמר פליישמן, ועמדה על 7.6% רייטינג עם 209 אלף צופים. במקום השלישי היה כאן11 עם ריאליטי האוכל שלהם, שמתעלה מעל לממוצע הרייטינג של התאגיד הציבורי, ועמד על 7.2% רייטינג ו-163 אלף צופים ואת הרשימה סגר ערוץ 13, עם "ווארט", שעמד על 7% רייטינג ו-173 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.8% ו-85 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שצמצמה פערים, עם 2.6% רייטינג ו-53 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת שהדביקה פערים ונצמדה למקום השני  עם העולם הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-51 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, אך התחרות בין 14 ל-12 נותרת צמודה, כשהפעם משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.7% ו-53 אלף צופים, ואילו "על הבוקר" עם נוי בר, היה אחריו עם 1.7% רייטינג, ו-53 אלף צופים. במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.6% רייטינג ו-35 אלף צופים בלבד.

בצהריים, ואלמז עם 14 בצהריים של חדשות 12, היתה על 3.4% ו-65 אלף צופים, אחריה היה האולפן הפתוח של עם בועז גולן עמד על 3.2% רייטינג ו-6* אלף צופים, ואת הרשימה סגר משדר מיוחד עם מאיה ראכלין שהיה עם 1.1% רייטינג ו-25 אלף צופים בלבד.