תקציב הפרסום של מטבחי HACKER יטופל במשרד הפרסום אליקים הרמן

התקציב של מותג המטבחים הגרמני צפוי לעמוד על כמיליון שקלים. בישראל מיוצגת HACKER על ידי איש העסקים עופר גלזר. ניצה פז מכהנת כמנכ"ל
משה בנימין | (14)

תקציב הפרסום של מטבחי HACKER יטופל במשרד הפרסום 'אליקים הרמן'.

התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה.

HACKER הוא מותג מטבחים גרמני מהמובילים בעולם. לחברה למעלה מ-2,500 נקודות מכירה ב-40 מדינות עם מחזור מכירות שנתי שנאמד בכ-350 מליון יורו. HACKER מיוצגת בישראל באמצעות איש העסקים עופר גלזר, וכמנכ"ל מכהנת ניצה פז, לשעבר מנהלת רשת חנויות רגבה. לדברי פז: "עוצמות הייצור של HACKER ושער היורו הנמוך יחסית, מאפשרים לנו להציע לציבור הרחב מותג יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים מאוד".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    כל הכבוד - פרסומאי איכותי ואדם נפלא. רק ברכות (ל"ת)
    דודו 16/08/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
  • פחחחחחחחחחחחחחחח... ..... (ל"ת)
    העם עם הגולן 16/08/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
  • גולן כזה שווה להחזיר לסורים.. (ל"ת)
    אסד 16/08/2012 22:13
  • 4.
    אלון 16/08/2012 07:46
    הגב לתגובה זו
    מי שמכיר את דני אליקים יודע שהוא תותח שאין עליו... כל הכבוד לאליקים. קצת פרגון לא יזיק
  • מכיר מכיר 17/08/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    בן אדם ממש דוחה
  • דויט 16/08/2012 10:05
    הגב לתגובה זו
    אתה עבדת אי פעם עם דני? כי זה נשמע כאילו זה טוקבק ממומן
  • ואתה "דויט" עבדת? (ל"ת)
    סיגל 16/08/2012 22:15
  • בריאנט 16/08/2012 17:06
    מי שמכיר לא כותב תגובות כאלו שנראות ממומנות
  • 3.
    דויט 15/08/2012 21:51
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שזה יקפיץ אותם לעשירייה הראשונה.. איפה נעלם נהרדעא?
  • תחפשו בגן החשמל (ל"ת)
    שלומית 16/08/2012 22:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    וואוו איזה תקציב זה וודאי מקפיץ אותם מדרגה (ל"ת)
    15/08/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
  • חחחחחח 17/08/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    מישהו פה ממש מת להגיע לעשיריה הראשונה, רק שעם תקציב של מיליון שח בשנה זה לא יכול לקרות. התגובה הזאת ממש משקפת את האיטליגנציה של המשרד הזה...טונה עם כפית...
  • 1.
    צמד חמד - דני אליקים ועופר גלזר (ל"ת)
    דן 15/08/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיותמגי טביבי, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ 14. קרדיט: רשתות חברתיות
רייטינג

מי הזיז את מדורת השבט שלי?

המהדורה המרכזית של חדשות 12 עדיין בראש, אבל ההתחזקות של ערוץ 14 היא כבר עובדה מוגמרת והמגמה ברורה; הפריים טיים עדיין בשליטת קשת אבל המגמה ניכרת לאורך כל לוח השידורים

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 12.4% רייטינג ו-305 אלף צופים, נתונים מעולים ששמו אותה בראש הדירוג של המהדורות המרכזיות בישראל, אבל אין בכך שום דבר חדש, מה שכן הולך ומשתנה זו התחרות, היות וגם אמש, חדשות 14 התקרבו מאד למקום הראשון והיוו תחרות של ממש למדורת השבט של העשורים האחרונים, ועמדה על 9.2% רייטינג ו-2424 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שעמדה על  5.2% רייטינג ו-135 אלף צופים ומצליחה להתייצב על מעל מאה אלף צופים בשיגרה, ואילו בסוף, היתה המהדורה של כאן11, שעצם קיומה נמצא במחלוקת, אבל כך או כך, היא אינה אלטרנטיבה אמיתית מבחינת רייטינג, ועומדת על 98 אלף צופים ו-3.8% רייטינג. 

גם באייטם רייטינג פשוט, חשוב להזכיר שעם או בלי קשר למגמות הצפייה או למסע הדה-לגיטמציה, מספר עיתונאים בכירים בערוץ 14 אוימו לאחרונה והחשוד במעשים נעצר. 

פריים טיים

לעמוד בראש הפריים עם תכנית דוברת ערבית זה הישג יוצא דופן, וכך עשתה "נוטוק" של רועי עידן, שעמדה על רייטינג של 12.7% רייטינג ו-302 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 10 % רייטינג ו-256 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", ועם חזרתו של ינון מגל עמדה על 8.5%, אך עם יותר מספר צופים מאשר המקום השני, עם 260 אלף צופים. למרות שהעונה נפתחה בסערה, "בואו לאכול איתי" של כאן11 סגרה את הרשימה עם 4.7% רייטינג ו-106 אלף צופים.

תכניות הבוקר והצהריים

מבחינת שאר הרצועות, רצועת הבוקר הולכת ותופסת תאוצה, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה את הרצועה, עם 3.7% ו-84 אלף צופים, במקום השני היה ערוץ 14, כשמהדורת "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, היתה במקום השני מבחינת רייטינג, עם 2.5% רייטינג ו-47 אלף צופים. "העולם הבוקר" של רשת סגרה את הרשימה, עם 1.7% רייטינג ו-37 אלף צופים.

ברצועה שלאחריה, המספרים ירדו מעט, ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה היה בראש ועמד על רייטינג של 2.8% ו-67 אלף צופים, ואילו אחריו היתה "על הבוקר" של ערוץ 14 עם 2% רייטינג, ו-42 אלף צופים. את הרשימה סגר "על הבוקר" ברשת, עם 1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.