תקציב הפרסום של מטבחי HACKER יטופל במשרד הפרסום אליקים הרמן

התקציב של מותג המטבחים הגרמני צפוי לעמוד על כמיליון שקלים. בישראל מיוצגת HACKER על ידי איש העסקים עופר גלזר. ניצה פז מכהנת כמנכ"ל
משה בנימין | (14)

תקציב הפרסום של מטבחי HACKER יטופל במשרד הפרסום 'אליקים הרמן'.

התקציב צפוי לעמוד על כמיליון שקלים בשנה.

HACKER הוא מותג מטבחים גרמני מהמובילים בעולם. לחברה למעלה מ-2,500 נקודות מכירה ב-40 מדינות עם מחזור מכירות שנתי שנאמד בכ-350 מליון יורו. HACKER מיוצגת בישראל באמצעות איש העסקים עופר גלזר, וכמנכ"ל מכהנת ניצה פז, לשעבר מנהלת רשת חנויות רגבה. לדברי פז: "עוצמות הייצור של HACKER ושער היורו הנמוך יחסית, מאפשרים לנו להציע לציבור הרחב מותג יוקרתי ואיכותי במחירים אטרקטיביים מאוד".

תגובות לכתבה(14):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    כל הכבוד - פרסומאי איכותי ואדם נפלא. רק ברכות (ל"ת)
    דודו 16/08/2012 12:53
    הגב לתגובה זו
  • פחחחחחחחחחחחחחחח... ..... (ל"ת)
    העם עם הגולן 16/08/2012 13:28
    הגב לתגובה זו
  • גולן כזה שווה להחזיר לסורים.. (ל"ת)
    אסד 16/08/2012 22:13
  • 4.
    אלון 16/08/2012 07:46
    הגב לתגובה זו
    מי שמכיר את דני אליקים יודע שהוא תותח שאין עליו... כל הכבוד לאליקים. קצת פרגון לא יזיק
  • מכיר מכיר 17/08/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    בן אדם ממש דוחה
  • דויט 16/08/2012 10:05
    הגב לתגובה זו
    אתה עבדת אי פעם עם דני? כי זה נשמע כאילו זה טוקבק ממומן
  • ואתה "דויט" עבדת? (ל"ת)
    סיגל 16/08/2012 22:15
  • בריאנט 16/08/2012 17:06
    מי שמכיר לא כותב תגובות כאלו שנראות ממומנות
  • 3.
    דויט 15/08/2012 21:51
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שזה יקפיץ אותם לעשירייה הראשונה.. איפה נעלם נהרדעא?
  • תחפשו בגן החשמל (ל"ת)
    שלומית 16/08/2012 22:11
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    וואוו איזה תקציב זה וודאי מקפיץ אותם מדרגה (ל"ת)
    15/08/2012 15:27
    הגב לתגובה זו
  • חחחחחח 17/08/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    מישהו פה ממש מת להגיע לעשיריה הראשונה, רק שעם תקציב של מיליון שח בשנה זה לא יכול לקרות. התגובה הזאת ממש משקפת את האיטליגנציה של המשרד הזה...טונה עם כפית...
  • 1.
    צמד חמד - דני אליקים ועופר גלזר (ל"ת)
    דן 15/08/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.