בוסטון בגמר ה-NBA. מה השכר השנתי של הכוכבים שלה?
בוסטון סלטיקס שוב עשתה את זה הלילה (בין שני לשלישי) בפעם ה-23 בתולדותיה: היא עלתה לגמר ה-NBA לאחר שגברה 0:4 על אינדיאנה, הפעם עם 102:105 מותח. ג'יילן בראון הוביל את החבורה עם 29 נקודות וזכה בפרס המצטיין של הסדרה ע"ש לארי בירד.
מי שבלט במשחק היה, כמעט כהרגלו, ג'ייסון טייטום (13 ריבאונדים, שמונה אסיסטים) שהוסיף 26 נקודות, אבל יחד איתו עשו את העבודה ג'רו הולידיי (17 נקודות, 9 ריבאונדים) ודריק וויט (16). כעת, בוסטון צפויה לפגוש בגמר את דאלאס, שמובילה 3:0 בסדרה על מיניסוטה בגמר המערב. זה אמור להיות גמר מותח, בין שתי קבוצות עם לא מעט כוכבים.
עוד לפני המשחק, בארה"ב עסקו בשאלה חשובה - איזה סגל איכותי יותר ואיזו קבוצה מחלקת שכר גבוה יותר עבור השחקנים שלה. בוסטון סלטיקס משלמת שכר קבוצתי של 183,597,991 דולר בעונה הזאת. לג'יילן בראון יש את החוזה הגבוה ביותר - 320,090,357 דולר. החוזה שלו משקף את חשיבותו לקבוצה ואת התרומה הגדולה שלו לקבוצה, כפי שבא לידי ביטוי אתמול.
- לומניס מוכרת את חטיבת הכירורגיה לענקית בוסטון במיליארד דולר
- גזית גלוב רוכשת נכס בבוסטון תמורת 82 מיליון דולר
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הולידיי וטייטום חוגגים, הלילה (בוסטון סלטיקס טוויטר רשמי)
אז מי המשתכרים הגדולים ביותר בסגל של הסלטיקס?
ג'רו הולידיי: 36.861 מיליון דולר.
קריסטפס פורזינגיס (לטביה): 36.016 מיליון דולר.
ג'ייסון טייטום: 32.6 מיליון דולר.
דריק ווייט: 18.357 מיליון דולר.
אל הורפורד: 10 מיליון דולר.
פייטון פריצ'ארד: 4.037 מיליון דולר.
לוק קורנט: 2.413 מיליון דולר.
לשם השוואה, באינדיאנה השכר הקבוצתי עומד על 148,472,330 דולר. המרוויח הבכיר הוא פסקל סיאקאם שהרוויח העונה 37.893 מיליון דולר.
איפה בוסטון נמצאת מבחינת שווי הקבוצות המוערך? על פי הערכות שפורסמו בתחילת העונה גולדן סטייט היא הקבוצה ששווה הכי הרבה כסף: 7 מיליארד דולר. בפורבס טוענים כי אחריה נמצאות ניו יורק ניקס (6.1 מיליארד), לוס אנג'לס לייקרס (5.9 מיליארד), שיקגו בולס (4.1 מיליארד) ובוסטון (4 מיליארד).
- 1.פשש מטורף (ל"ת)איתן 28/05/2024 09:17הגב לתגובה זו
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
