שירות האיתותים מבית טלנירי – הצלחה אדירה!!

באפריל החל שירות האיתותים של טלנירי. מספר דוגמאות מאיתות קניה לאיתות מכירה. ארד - 15% אלאדין – 16% אפריקה – 11% פייטון – 10% דניה – 15% ובחודש מאי תיק האיתותים בתשואה + 6.25% חברת "טלנירי" פועלת בשנת 1994 ובשוק ההון מזה כ – 7 שנים. החברה משווקת את בתי השקעות כמו : "הראל בית השקעות", "אקסלנס נשואה", ו"ישיר בית השקעות" ולאחרונה גם עם חברת "גאון בית השקעות".
כתבה תדמית |

לקוחות "טלנירי" יודעים לפני כולם ומרוויחים יותר – וזאת עובדה!!!

לכותרת יומרנית זו יש כיסוי מאחוריה! לקוחות "טלנירי" נהנים משרות איתותים ייחודי, שמבוסס על השיטה הטכנית, השירות מזהה כל שינוי טכני שקורה במניות ושולח איתותי קניה ומכירה על בסיס שיטת הניתוח הטכני.

כמובן, יש ויכוח רב שנים בין המשקיעים אם השיטה עובדת, אך אין כל ספק שבחלק לא קטן מהמקרים זה בוודאי מצליח והלקוחות מרוויחים, מאיתותי כניסה למניה שעומדת לעלות או מאיתותי היציאה שחוסכים מהמשקיע הפסד עקב ירידת המניה.

מתחילת השירות (כחודש) הצטרפו כ- 200 לקוחות אשר נהנים מאיתותים מדויקים ומתשואות גבוהות. עלות השירות 150 ₪ לחודש . רוב לקוחות השירות השיגו תשואות שכיסו את עלות השירות לשנה הקרובה והרבה מעבר...

את השירות מספק צוות המנתחים הטכניים של טלנירי בראשות אוראל סרור, בחור צעיר ומוכשר, בן 26 שמלווה את טלנירי כשנה וחצי, אוראל בחור מבריק בעל חושים חדים לשוק ההון ולשיטת הניתוח טכני, במקביל מנהל אוראל את האתר והפורומים של חברת טלנירי בחוכמה וברגישות ומספק מדי יום עשרות ניתוחים טכניים למניות ומדדים לפי בקשות חברי הפורום.

להרשמה לשירות האיתותים לחץ כאן

ניתוחים מדויקים אלה, כמות הידע שנמצאת בפורום וההקפדה על כללי כתיבה נאותים גרמו לפורום טלנירי להפוך לפורום המוביל לסוחרים בשוק ההון הישראלי וסוחרים בחו"ל.

אין יום שאני לא מקבל פניות מגולשים בפורום שמודים לי על עבודת צוות המנהלים של הפורום ועל הידע הרב שמקבלים ממנו ומספרים לי על ההצלחות והרווחים שהם עושים מקריאה בפורום ומניתוחיו של אוראל.

בפורום גולשים כל יום בין 5,000- 10,000 איש!!

שרות חדש מבית טלנירי

"טלנירי" הגיעה להסכם עם חברת חדשות.קום המספקת את שירות "מידע-הון".

"מידע-הון" הינו שירות המספק באופן מיידי, ראשוני ונוח את כל החדשות, הודעות, סקירות, ניתוחים ועבודות בשוק ההון הישראלי. מכל מקורות המידע המקוריים ומכל האתרים בארץ ובעולם. השרות מתאפיין בסינון ועריכה מקצועית ללא משוא פנים בכדי שישמש ככלי עזר זריז ומעודכן לאיש המקצוע, ולפעיל בשוק ההון בקבלת החלטות!

לקוחות הרשומים בפורום של טלנירי (רישום תוך דקה ללא עלות) זכאים לקבל את השירות לחודש ימים חינם!!

אתם כמובן יודעים כי בבורסה ההצלחה תלויה בקבלת אינפורמציה לפני הסוחרים האחרים ואפילו דקה הינה זמן רב שבו אפשר לבצע פעולה של קניה או מכירה שתניב כסף רב או תמנע הפסדים. שירות "מידע-הון" מוכיח את עצמו מידי יום כמספק הודעות חשובות בשוק ההון לפני כל אמצעי התקשורת הכלכלים האחרים.

להלן מספר דוגמאות מהתקופה האחרונה (לקוחותינו הרוויחו כסף רב מחלק מהידיעות הנ"ל):

1. טבע מתחילה לשווק את זולופט

חדשות.קום פרסם ראשון את הידיעה ב- 16:29, גלובס פרסם את הידיעה 10 דקות מאוחר יותר, הבורסה פרסמה את הידיעה בשעה 16:53 ופרצה עם הפסקת מסחר, דה מרקר פרסם אחרון ב- 17:10

2. סיטיגרופ: ההמלצה לישראל נשארת נמוכה -Underweight בעקבות הדוחות הלא מלבבים של הבנקים ברבעון ה-3

חדשות.קום פרסם ראשון את הידיעה ב- 12:16, גלובס פרסם 4 דקות אחרי בכותרת הראשית ב- 12:20, דה מרקר פרסם אחרון גם הוא בכותרת הראשית ב- 12:29

3. אפריקה ישראל: בניית קניון נוסף - "פאלאס פרדוביצה" בצ'כיה בהשקעה של כ- 35 מ' אירו

חדשות.קום פרסם ראשון את הידיעה ב- 12:31 , דה-מרקר רק ב-14:48

4. מגל: הזמנת המשך למיגון גבול צפון ישראל ב- 4.5 מ' ד'

חדשות.קום פרסם ב- 12:49, הבורסה פרסמה ב- 13:08 בהודעה מתפרצת, גלובס פרסם ב- 13:16

בנוסף:

בטלנירי קורס חינם לכל לקוח.

כל לקוח חדש בטלנירי זכאי לקורס מקיף חינם בשוק ההון.

כמו כן טלנירי מעבירה קורסים באופציות מעוף, וניתוח טכני.

הרעיון של קיום הקורסים ללקוחות נבע מהניסיון שצברנו כי לקוחות רבים השקיעו ללא ידע והבנה בסיסיים ומחקו את כספם.

לכן החלטנו לאפשר ללקוחות שלנו ללמוד את רזי שוק ההון בקורס מבוא חינם ובקורסי מעו"ף וניתוח טכני.

מטרתנו היא לסייע ללקוחותינו להשקיע בחכמה, להרוויח לזמן ארוך ולהישאר לקוחות חזקים ונאמנים לשנים רבות.

בכך אנו יוצרים מצב שבו שני הצדדים נהנים, גם הלקוחות עצמם שמרוויחים יותר בשוק ההון וגם חברת טלנירי שמקבלת לקוחות איכותיים יותר לאורך זמן.

ל"טלנירי" כ- 5000 לקוחות בבתי ההשקעות השונים והיקף הפעילות העצום מאפשר לטלנירי לתת עמלות כל כך זולות שגם אתה כלקוח תהנה ועדין לטלנירי ישאר רווח צנוע.

לקוחות טלנירי נהנים משרות תמיכה כפול, הן של בית ההשקעות עצמו והן של טלנירי.

עלות קניה ומכירה של מניות 0.1%-0.12% (תלוי בהיקפי הפעילות).

לטלנירי 10 סניפים פעילים בכל חלקי הארץ בהם קיימות מערכות מידע ומערכות מסחר לכל מי שחפץ לשבת בחדר המסחר.

פרטים באתר www.talniri.co.il

ולסיום מס' הטלפון שלי גלוי ומפורסם בפורום וכל אחד יכול להתקשר אלי בכל שעה משעות היום ועד 22:00.

בכבוד רב

שרון גינזבורסקי –מנכ"ל טלנירי

ניתן לפנות בכל בעיה 050-5334240

מעוניין לפתוח תיק לניהול עצמאי? מלא פרטייך ונחזור אליך בהקדם:

שלמה קרעי הליכוד
צילום: הגר כהן

משרד התקשורת ביטל את עמלות הוראת הקבע בחברות התקשורת

החל מה-8 בנובמבר, נכנסו לתוקף תקנות חדשות שיזם וחתם שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, אשר אוסרות על חברות התקשורת לגבות עמלות בגין תשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית; במשרד התקשורת מציינים כי המהלך מבטל עיוות רווח שפגע במשך שנים בעיקר בלקוחות מוחלשים, היות וכ-10% מהמנויים בישראל שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי, ונאלצו לשלם עד היום עמלות הקמה ועמלות חודשיות שהצטברו לעשרות שקלים בשנה

רן קידר |

מזה כ-10 ימים, והחל מה-8 בנובמבר, נכנסו לתוקף תקנות חדשות שיזם וחתם שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, אשר אוסרות על חברות התקשורת לגבות עמלות בגין תשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית. במשרד התקשורת מציינים כי המהלך מבטל עיוות רווח שפגע במשך שנים בעיקר בלקוחות מוחלשים, היות וכ-10% מהמנויים בישראל שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי, ונאלצו לשלם עד היום עמלות הקמה ועמלות חודשיות שהצטברו לעשרות שקלים בשנה. 

לפי התקנות, חברות התקשורת עדיין יוכלו, במקרים מוצדקים, לדרוש תשלום מראש עבור חבילת השירות כדי לצמצם סיכוני גבייה, אך ללא גביית עמלה נוספת. במקביל, השר קרעי מוביל כעת מהלך משלים להרחבת האיסור גם על חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית, במטרה להבטיח שוק הוגן ושוויוני לכלל הצרכנים.

לאחרונה, משרד התקשורת נמצא במוקד של דיון ציבורי אודות הרפורמה באופן חישוב הרייטינג. להבדיל מהקונצנזוס של ביטולי עמלות, במקרה של ועדת המדרוג, יש מחלוקת גדולה. המניע של המשרד הוא לערוך רפורמה בשיטה שקיימת כבר עשורים רבים, מבלי שעודכנה, ואילו הביקורת מגיע על רקע העברת מוקדי הכח הקיימים וביזורם. 

עוד נושא שבו משרד התקשורת נמצא בכותרות הוא רכישת הוט מובייל על ידי פלאפון, שהעלתה לפני שבוע את ההצעה להוט מובייל ל-2.1 מיליארד שקל. ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל.  שוק התקשורת השתנה מאוד ב-13 השנה האחרונות, מאז הרפורמה שהורידה את המחירים בכ-80% והתחרות בו כיום היא גדולה מאוד עם מספר חברות חזקות משמעותי. כלומר, למרות ששר התקשורת הביע התנגדות עסקה, לא נראה שיש לו באמת גושפנקא אמיתית וריאלית להתנגדות הזו.

הדבר מגיע גם לאחר מהלך נוסף של המשרד, שפרסם קול קורא לפני כחודש, שבמהותו בוחן מחדש את חובת ההפרדה המבנית החלה על קבוצות בזק והוט. במידה וההפרדה תבוטל, חברת התקשורת תוכל סוף-סוף למזג לתוכה את פעילות yes ולהכיר בהפסדים הצבורים שלה מה שיכול ליצור לה מגן מס ולחסוך לה מסים בהיקף של מאות מיליוני שקלים. הקול הקורא שפרסם משרד התקשורת מבקש לשמוע עמדות מהציבור ומהחברות לקראת שינוי כולל במודל הרגולציה של שוק התקשורת. זה צעד בתהליך ארוך, שבמסגרתו נבחנת השאלה האם יש עדיין הצדקה להחזיק את בזק כמבנה מפוצל - בין פעילות התשתיות הקוויות, בזק בינלאומי ו-yes - או שהגיע הזמן לשחרר את החברות לפעול תחת קורת גג אחת כמו בשאר החברות.

שלמה קרעי הליכוד
צילום: הגר כהן

משרד התקשורת ביטל את עמלות הוראת הקבע בחברות התקשורת

החל מה-8 בנובמבר, נכנסו לתוקף תקנות חדשות שיזם וחתם שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, אשר אוסרות על חברות התקשורת לגבות עמלות בגין תשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית; במשרד התקשורת מציינים כי המהלך מבטל עיוות רווח שפגע במשך שנים בעיקר בלקוחות מוחלשים, היות וכ-10% מהמנויים בישראל שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי, ונאלצו לשלם עד היום עמלות הקמה ועמלות חודשיות שהצטברו לעשרות שקלים בשנה

רן קידר |

מזה כ-10 ימים, והחל מה-8 בנובמבר, נכנסו לתוקף תקנות חדשות שיזם וחתם שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, אשר אוסרות על חברות התקשורת לגבות עמלות בגין תשלום באמצעות הוראת קבע בנקאית. במשרד התקשורת מציינים כי המהלך מבטל עיוות רווח שפגע במשך שנים בעיקר בלקוחות מוחלשים, היות וכ-10% מהמנויים בישראל שאינם מחזיקים בכרטיס אשראי, ונאלצו לשלם עד היום עמלות הקמה ועמלות חודשיות שהצטברו לעשרות שקלים בשנה. 

לפי התקנות, חברות התקשורת עדיין יוכלו, במקרים מוצדקים, לדרוש תשלום מראש עבור חבילת השירות כדי לצמצם סיכוני גבייה, אך ללא גביית עמלה נוספת. במקביל, השר קרעי מוביל כעת מהלך משלים להרחבת האיסור גם על חברות הטלוויזיה הרב-ערוצית, במטרה להבטיח שוק הוגן ושוויוני לכלל הצרכנים.

לאחרונה, משרד התקשורת נמצא במוקד של דיון ציבורי אודות הרפורמה באופן חישוב הרייטינג. להבדיל מהקונצנזוס של ביטולי עמלות, במקרה של ועדת המדרוג, יש מחלוקת גדולה. המניע של המשרד הוא לערוך רפורמה בשיטה שקיימת כבר עשורים רבים, מבלי שעודכנה, ואילו הביקורת מגיע על רקע העברת מוקדי הכח הקיימים וביזורם. 

עוד נושא שבו משרד התקשורת נמצא בכותרות הוא רכישת הוט מובייל על ידי פלאפון, שהעלתה לפני שבוע את ההצעה להוט מובייל ל-2.1 מיליארד שקל. ההצעה הקודמת עמדה על 2 מיליארד שקל והעלאה הנוכחית היא מסר למתמודדים האחרים שפלאפון נחושה לרכוש את הוט מובייל.  שוק התקשורת השתנה מאוד ב-13 השנה האחרונות, מאז הרפורמה שהורידה את המחירים בכ-80% והתחרות בו כיום היא גדולה מאוד עם מספר חברות חזקות משמעותי. כלומר, למרות ששר התקשורת הביע התנגדות עסקה, לא נראה שיש לו באמת גושפנקא אמיתית וריאלית להתנגדות הזו.

הדבר מגיע גם לאחר מהלך נוסף של המשרד, שפרסם קול קורא לפני כחודש, שבמהותו בוחן מחדש את חובת ההפרדה המבנית החלה על קבוצות בזק והוט. במידה וההפרדה תבוטל, חברת התקשורת תוכל סוף-סוף למזג לתוכה את פעילות yes ולהכיר בהפסדים הצבורים שלה מה שיכול ליצור לה מגן מס ולחסוך לה מסים בהיקף של מאות מיליוני שקלים. הקול הקורא שפרסם משרד התקשורת מבקש לשמוע עמדות מהציבור ומהחברות לקראת שינוי כולל במודל הרגולציה של שוק התקשורת. זה צעד בתהליך ארוך, שבמסגרתו נבחנת השאלה האם יש עדיין הצדקה להחזיק את בזק כמבנה מפוצל - בין פעילות התשתיות הקוויות, בזק בינלאומי ו-yes - או שהגיע הזמן לשחרר את החברות לפעול תחת קורת גג אחת כמו בשאר החברות.