IT Navigator: עסקה של 3 מיליון שקל עם בנק קזחסטני

חאליק בנק, השלישי בגודלו בקזחסטן, בחר בחברה להקמת מוקד שירות עבור לקוחות הבנק
דותן לוי |

חברת IT Navigator, המתמחה בניהול ממוחשב של קשרי לקוחות ומייצגת את חברת Onyx Software העולמית, הודיעה היום (א') כי חאליק בנק, הבנק השני בגודלו בקזחסטן, בחר בה כאינטגרטורית להקמת מוקד שירות עבור לקוחות הבנק. היקף העסקה הראשוני נאמד ב-3 מיליון שקל.

מוקד שירות הלקוחות החדש של חאליק בנק יהיה מבוסס על מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) של חברת, מערכות IVR, CTI ומרכזייה של חברת AVAYA.

לדברי מנכ"ל החברה נילי קציר, "הפרוייקט בקזחסטן מצטרף לשורה של פרוייקטים באוקראינה ובבולגריה שזכינו בהם במהלך השנה, ההתמקדות שלנו במזרח אירופה ובמדינות חבר העמים לשעבר הוכיחה את עצמה בשורה של זכיות בארגונים פיננסיים מובילים, שהחליטו להפקיד את אחד הנכסים האסטרטגיים שלהם, מוקד שירות הלקוחות, בידינו".

IT NAVIGATOR מתמחה ביישום מערכות בתחום ניהול קשרי הלקוחות (CRM) מבוססות ONYX Software, בהקמה והפעלה של Contact Center מקצה לקצה, בביצוע פרוייקטים מבוססי טכנולוגיות כגון: AVAYA, GENESYS, שירותי בינה עסקית, ויישומי RFID.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה