ע' הביטוח: הכי הרבה תלונות על דקלה מצטיינת - המגן

המפקח על הביטוח פרסם היום באתר האינטרנט של משרד האוצר את מדרג חברות הביטוח לפי מדד תלונות הציבור לשנת 2004. בלטו לחיוב: איילון, מגדל, כלל ומנורה. יש להן עוד הרבה ללמוד: שומרה, AIG, הפניקס הראל והכשרת היישוב
שרון שפורר |

המפקח על הביטוח, אייל בן-שלוש, פרסם היום באתר האינטרנט של משרד האוצר את מדרג חברות הביטוח לפי מדד תלונות הציבור לשנת 2004.

המדרג נעשה בשני תחומים: כל ענפי הביטוח ובביטוחי הבריאות. המדרג בתחום הבריאות נערך השנה לראשונה, נוכח הבולטות של התלונות בתחום זה ומספרן הרב של התלונות המוצדקות.

ככל שהמספר המתקבל לאחר התִּקְנון לגבי כל חברה קטן מ-1 - דירוגה טוב יותר והחברות שתוצאותיהן היו מתחת ל-1 הן המגן, שדורגה אפס ואשר מספר התלונות המוצדקות והמוצדקות חלקי שהוגשו נגדה עומדות על...אפס.

בלטו גם: איילון עם 0.102 ותלונה אחת, מגדל עם 0.166 ו-8 תלונות, כלל עם 0.447 ו-22 תלונות ומנורה עם 0.753 ו-18 תלונות.

ככל שהמספר המתקבל לאחר התִּקְנון לגבי כל חברה גדול מ-1 - דירוגה פחות טוב. ואלו הן הבחרות שזכו בדירוגים הנמוכים ביותר: דקלה מובילה את הרשימה ולא בגאון עם דירוג של 9.34 ו-31 תלנות מוצדקות או מוצדקות חלקית שהוגשו נגדה. אחריה בפער לא מבוטל - חברת שומרה עם 3.372 ו-6 תלונות, AIG קיבלה 2.171, הפניקס עם 2.056, להראל ניתן דירוג של 1.351 והכשרת היישוב קיבלה מהמדרגים ציון של 1.162.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה