דיסקונט "הארנק הירוק" (דיסקונט)
דיסקונט "הארנק הירוק" (דיסקונט)

"הארנק הירוק" של דיסקונט - מה הוא נותן לכם?

שירות שלקוחות הבנק - רכישות דרך האפליקציה במקומות מסוימים בהנחה של 10%

הדס ברטל |
נושאים בכתבה דיסקונט הנחות

דיסקונט משיק את "הארנק הירוק" - שירות חדש באפליקציית דיסקונט שמאפשר ללקוחות לבצע רכישות וליהנות מהשתתפות הבנק ב- 10% מסכום הרכישה. השירות הזה ניתן ללקוחות הבנק ולמצטרפים חדשים, ומאפשר לבצע רכישות גדולות, במגוון בתי עסק וליהנות מהשתתפות ב-10% מסכום הרכישה, בכל עסקה, כולל כפל מבצעים. המטרה של דיסקונט לספק ללקוחות הנחות ברכישות גדולות - טיולים לחו"ל, מוצרי חשמל ריהוט ועוד. 

"זה מהלך ייחודי של הבנק, המביא עימו בשורה אמיתית לצרכנים", אומרים בדיסקונט, "הארנק הירוק יסייע ללקוחות לממן את ההוצאות הגדולות ויהפוך את הרכישות המשמעותיות של משקי הבית למשתלמות יותר".

התשלום באמצעות הארנק הירוק מיועד לעסקאות החל מסכום של 3,000 שקל ועד 50,000 ש"ח במצטבר, לתקופה של חצי שנה, כך שכל חצי שנה, יוכל הלקוח ליהנות מהשתתפות בהיקף של בין 300 שקל ועד 5,000 שקל.  

 

השימוש בארנק כולל תהליך הצטרפות דיגיטלי פשוט באפליקציית דיסקונט במסגרתו יקבל כל לקוח קוד מימוש קבוע (בדומה לאמצעי תשלום אחרים), אותו יוכל להציג בחנויות או באתרים, אצל הספקים השונים, כדי לבצע את הרכישות. לצורך ביצוע עסקה ספציפית, הלקוח יטען את הארנק הירוק, בתשלום אחד מחשבון העו"ש או בפריסה נוחה לתשלומים, באמצעות הלוואה, יקבל אישור מיידי להיקף ההשתתפות של דיסקונט ואת סכום העלות הסופי להשלמת הרכישה. ההשתתפות של הבנק מוצגת בזמן אמת במעמד הטעינה, כחלק מהשירות, וללא צורך בהחזר או זיכוי נפרד.


לדוגמה: לקוח שיבקש לרכוש מוצרי חשמל בעלות של 25,000 שקל, ישלם 22,500 שקלים והבנק ישתתף בתשלום ההפרש בסך 2,250 שקלים. 

השירות זמין בבתי עסקים וברשתות גדולות בתחומי תיירות, נופש, ריהוט, חשמל, מטבחים, מוצרי תינוקות, קורסים מקצועיים, טיפוח ואסתטיקה ועוד. אבל הבנק לא מסר רשימת רשתות וחנויות שבהן אפשר לבצע את הקניות האלו בהנחה. 

אסף אלדר, סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית בדיסקונט אמר על רקע השקת הארנק: "הארנק הירוק הוא יוזמה צרכנית פורצת דרך, שממחישה את המחויבות שלנו לחדשנות רלוונטית ומשמעותית. אנו נותנים מענה לצורך ממשי של הלקוחות - בין אם הם מתכננים לבצע רכישה באמצעות יתרה קיימת בחשבון ובין אם באמצעות הלוואה - בשני המקרים הלקוחות ייהנו מהטבה אמיתית, ברכישות גדולות שיבצעו. מדובר במהלך שיוצר ערך צרכני ללקוחותינו, מציב אותנו בחזית הזירה המשתנה של אמצעי התשלום הדיגיטליים בישראל וילווה את הבנק ולקוחותיו, שנים קדימה".

קיראו עוד ב"צרכנות פיננסית"

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה