הלמ"ס: גידול של 0.5% במכירות רשתות השיווק בשנת 2019

בסיכום שנת 2019 רשתות המזון רשמו גידול של 0.3% במכירות - זה לא ממש צמיחה, אבל המניות נסחרות במחירים שמשקפים שיעור צמיחה שנתי דו ספרתי; רמי לוי במכפיל 22 - ויקטורי במכפיל 30
|
מכולת, צילום: Istock

בסיכום שנת 2019 חל גידול של 0.5% במכירות של רשתות השיווק, וכן נרשמה יציבות במכירות של רשתות המזון. עם זאת, בשני החודשים האחרונים של שנת 2019 חלה ירידה של 1.3% במכירות רשתות השיווק, כך עולה מסקירה שמפרסת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

מהסקירה עולה כי, בחודשים אוקטובר ודצמבר 2019 חלה ירידה של 1.3%, במכירות רשתות השיווק, לעומת עלייה של 2.5% בשלושת החודשים שקדמו להם (יולי-ספטמבר 2019). בשנת 2019 גדלו המכירות של רשתות השיווק ב-0.5%, בהשוואה לשנה הקודמת, זאת בהמשך לעלייה של 2.6% בשנת 2018.

ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון. אולי זה אתם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

העלאה
* כל השדות חובה

תודה שהשארת פרטים, נשתדל לחזור אלייך בהקדם

מנגד, בחודשים האמורים נרשמה יציבות במכירה של רשתות המזון, לאחר עלייה של 2.5%, בשלושת החודשים שקדמו להם. בסיכום שנת 2019 רשתות המזון רשמו גידול של 0.3% במכירות, בהשוואה ל-2018, זאת בהמשך לעלייה של 3% בשנת 2018.

נתוני הלמ"ס, באשר למכירות ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. כמו כן, נתוני מכירות הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כוללות את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

בעניין זה צריך לציין, כי בעוד צמיחת ההכנסות ברשתות המזון אפסית - ניתן לייחס את הגידול בפידיון לצמיחת האוכלוסיה בלבד, מניות רשתות המזון נסחרות בבורסה במכפילי רווח שלא היו מביישים חברות עם צמיחת הכנסות שנתית בשיעור דו ספרתי. 

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות