שירותי טלמרקטינג - לעסקים שרוצים יותר
מכירה באמצעות הטלפון היא שיטה לבצע מספר פעולות, ביניהן שיחות מכירה בתדירות קבועה. מקובלת שבה נציגים פונים ללקוחות פוטנציאליים, לידים, פניות מהמדיות השונות ולקוחות עבר ומציעים להם את השירות או המוצר של העסק. שיחת מכירה טובה דורשת מיומנויות שונות מאשר פגישת מכירה פרונטלית. צריך לדעת לפתוח בשיחה, כיצד לייצר עניין סביב המוצר, להבין את הצורך של הלקוח, לטפל בהתנגדויות ועוד.
כל נציג טלמרקטינג- מכירה באמצעות טלפון, צריך להיות בעל תכונות אישיות המאפשרות לו למכור. בנוסף לכישורים האישיים, הוא עובר הדרכה המחדדת ומשדרגת מיומנויות אלו ומציגה את מוצרי הלקוח על כל מאפייניו. כך ששיחת המכירה תהיה מקצועית ועניינית ובסופו של דבר תביא לסגירת עסקה.
טלמרקטינג במיקור חוץ
בעלי עסקים רבים, קטנים וגדולים מעדיפים לשכור חברה חיצונית שתעשה עבורם את שיחות הטלמרקטינג. במקום לגייס עובדים להכשרת צוות, לשלם משכורות ותנאים סוציאליים, שוכרים שירותי מכירה באמצעות טלפון בחבילת תשלום נוחה ומקבלים נציגים מקצועיים, שיוצרים קשר עם הלקוחות מידי יום וסוגרים עסקאות. באמצעות שירותי טלמרקטינג ניתן להרחיב את מעגל הלקוחות, להגדיל את המכירות ואת החשיפה של העסק.
תכלס, איך זה עובד?
כדי שתהליך המכירה יהיה מוצלח צריך לאפיין את הפרויקט על פי הצרכים האישיים של כל עסק בנפרד. האפיון כולל קביעת יעדים וקביעת קהל היעד. לאחר מכן, מתבצע ניתוח ופילוח של קהל המטרה מתוך מאגר רשומות שעליו יעבדו הנציגים. כדי שהנציגים יציגו ביעילות את השירות או המוצר נבנה תסריט שיחה המסייע במענה על שאלות, טיפול בהתנגדויות וסגירת מכירה יעילה. כל הנציגים עוברים הכשרה צמודה ומלווים באופן צמוד בעת ביצוע השיחות על ידי מנהלי המוקד.
- האם שירות דרך מוקד טלפוני במיקור חוץ יכול להיות אישי?
- חברת החשמל מפריטה את מוקד שירות הלקוחות שלה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
היתרונות של שירותי טלמרקטינג
שירותי טלמרקטינג חיצוניים, מאפשרים לכל עסק להתייעל בכמה היבטים. עסקים רבים לא מצליחים להתגבר על כמות הפניות הנכנסות ולא חוזרים לכל הלקוחות. יש כאן הפסד כפול. המוניטין שלהם נפגע והם מפספסים לקוחות פוטנציאליים משמעותיים. בנוסף, כאשר נעזרים באנשים מקצועיים, נחסך הצורך להתעסק בהכשרה והדרכות. עסקים החוששים מחוסר שליטה בהעברת תחום שלם לחברה חיצונית
יכולים להיות רגועים. כיום ניתן לפתור את החשש בקלות באמצעות מערכות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות גישה ודיווח בכל שלב, עדכון על מצב המכירות וקבלת הקלטות של שיחות. העברת תחום כל כך מקצועי לאנשים המתמחים בכך הוא צעד חכם שיכול לייעל כל עסק ולאפשר לו לצמוח, להתנהל במקצועיות ולשמור על המוניטין.
הורייזן. צילום: עמית צורהשקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר
רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה
עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות.
מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?
ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.
המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.
- 8 הבדיקות שאתם חייבים לבצע לפני רכישה של נכס נדל"ן בדובאי
- לאור "ליקויים מקצועיים" אלביט ותע"א הוצאו מהתערוכה האווירית בדובאי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170
אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.
