מעוניינים להצליח כמו החברות הגדולות? קראו על קידום אתרים מקצועי
קידום ושיווק באינטרנט הינו תחום רחב הכולל מגוון פעולות שניתן לבצען במטרה להגדיל את תנועת הגולשים ואת החשיפה שלכם.
באופן עצמי ועצמאי, האפשרויות שעומדות לרשותו של בעל העסק או החברה הינן מוגבלות ומצומצמות למדי הן בשל חוסר ידע והן בשל ההכרח להשקיע כספים ומשאבים רבים. האפשרות היחידה העומדת בפני בעל עסק קטן שאינו מומחה בתחום קידום אתרים, הינה לעשות שימוש בכלים חינמיים הקיימים ברחבי הרשת שמידת האפקטיביות שלהם הינה מוגבלת והאפשרות להשגת המטרות והיעדים הינה קלושה.
בניית אתרים מקצועית הינה שירות חשוב וחיוני המיועד לאפשר עסקים קטנים ובינוניים להגשים חלומות, להשיג מטרות ולהתחרות עם חברות ומותגים גדולים ומובילים. אתר אינטרנט איכותי הבנוי בצורה מקצועית ומתוכנן בקפידה, יישרת את המטרות העסקיות שלכם ויוביל לצמיחה ורווחיות.
החשיבות והיתרונות של קידום אתרים מקצועי
אתר בית מהווה את כרטיס הביקור ותעודת הזהות של העסק והחברה שלכם ומכאן שחשוב להשקיע בבנייה נכונה שלו. אתר מסחרי מהווה מרכיב מרכזי בדרך להצלחה עסקית ומפתח לקידום המותג שלכם ברחבי רשת האינטרנט. בניית אתרים מקצועית תאפשר לכם ליצור מערך שיווקי יעיל ואיכותי ולהרחיב את היקף המכירות באמצעות מכירות אונליין ומערך משלוחים עד הבית. אנשי המקצוע המומחים הינם בעלי הידע, הניסיון והמיומנות לשימוש, יישום והטמעה של כלים מתקדמים שיעניקו ערך מוסף רב לבית העסק שלכם מבחינה שיווקית. בעידן הדיגיטלי, ישנה חשיבות רבה לפרסום ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש. ללא אתר עסקי, אתם עלולים להישאר מאחור ביחס למתחרים ולעומת זאת, אתר איכותי שיופיע במקומות הראשונים בגוגל, יצמצם פערים מול חברות גדולות ויאפשר לכם להציג את היתרונות שלכם ביחס למתחרים.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מגוון כלים ופתרונות מתקדמים ואפקטיביים להשגת יעדים עסקיים
חברות בניית אתרים מספקות מעטפת שירותים איכותית ומקיפה ומגוון פתרונות יעילים לצרכים ולמטרות הספציפיים של הלקוח:
- תוכן – שיווק אפקטיבי וחשיפה רחבה הינם כלים יעילים להגדלת היקף המכירות שלכם, אולם ללא תכנים ומידע איכותיים ורלוונטיים, האתר שלכם עלול להיראות דליל ויצור רושם שלילי. שילוב נכון בין פעולות שיווקיות והטמעה של כלים פרסומיים אפקטיביים עם תכנים איכותיים ומשמעותיים שיגרמו לגולשים להתעניין באתר, להפיק תועלת ולצבור ידע יאפשרו לכם להפיק את המקסימום מהאתר שלכם. את התכנים הרלוונטיים אתם יכולים לכתוב בעצמכם או להסתייע באנשי מקצוע מומחים בתחום הכתיבה שהינם בעלי ידע בענף בו אתם עוסקים.
- מנועי חיפוש – מנועי חיפוש מאפשרים לכם להגיע לקהל רחב במיוחד. באמצעות שימוש בכלים שיווקיים אפקטיביים בדגש על קידום ממומן וקידום אורגני, תוכלו להופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל, למשוך ולהגדיל את תנועת הגולשים בצורה ניכרת.
- מדיה חברתית – שיווק באמצעות הרשתות החברתיות ויצירת פרופיל עסקי, מהווים כלים יעילים לקידום העסק או החברה שלכם והפיכתם למותג מוביל ומוכר.
- שיתופי פעולה – אחד הכלים היעילים שניתן לעשות בהם שימוש ברחבי רשת האינטרנט הינו יצירת שיתוף פעולה עם אתרים אחרים בכמה מישורים: אתם יכולים להחליף ולהפיץ קישורים בין אתרים למטרה של חשיפה הדדית, החלפה של באנרים ותכנים.לסיכום, חברות בניית אתרים מקצועיות יעניקו לכם מגוון רחב של שירותים שיעניקו ערך מוסף ותועלת רבה לקידום העסק שלכם. באמצעות שימוש בכלים וטכניקות אפקטיביים, תוכלו להגדיל את החשיפה שלכם ברשת האינטרנט ולבנות קהל ומאגר לקוחות קבועים ובכך להגיע לצמיחה עסקית ולרווחיות בדרך להפוך את החברה שלכם למותג איכותי.
תביעה קבוצתית נגד אלעד הדר נמחקה בבית המשפט
בדיון שנערך בבית משפט השלום בת"א בתחילת החודש, נדחתה התביעה הקבוצתית שהוגשה על ידי עורכי הדין אהב כהן ואור גביש נגד אלעד הדר וחברת "סקסס" ונפסקו לנתבעים פיצויים בסכום נכבד.
קרדיט התמונות: אלעד הדר
טענות התובעים
לקראת סוף שנת 2021, 11 לקוחות לשעבר של חברת ייעוץ העסקי "סקסס" הגישו תביעה משותפת נגד החברה ונגד אלעד הדר בטענה שונות שהחברה מתנערת ממילוי תפקידה המלא כחברת ייעוץ עסקי ועושה זו בדרכים לא דרכים. התביעה הוגשה על ידי עורכי הדין אהב כהן ואור גביש אשר איגדו מספר אנשים לצורך קבלת פיצויים בסך 500 אלף שקל.
כתב התביעה היה ארוך ונעשה כל ניסיון להראות שחברת "סקסס" פעלה לא כראוי תוך כדי במהלך התביעה הושמעו מקבץ טענות מופרכות, שקריות ולא קשורות נגד אלעד הדר וחברת "סקסס" שנועדו להסתיר את מטרת התביעה האמיתית, התברר מהר מאד שמתוך ה-11 תובעים כביכול רובם נתבעים שהיו חייבים כסף לאלעד הדר וחברת "סקסס ייעוץ עסקי" בגין שירות שקיבלו ולא שילמו עליו לא זאת ועוד שהיה כבר דיון שדן בניסיון ההתחמקות שלהם לשלם ובית המשפט פסק שהצד עם חברת סקסס ופסק שעליהם לשלם ואילו חלק אחר של הנתבעים הם קובץ בעלי עסקים שחל בעסק שלהם שיפור משמעותי בהכנסות וברווחים ובמקום לשמוח ולשלם את העמלה על הצמיחה ניסו לחמוק ולא לשלם את העמלה, בחלקם מדובר אף בצמיחה של מיליונים, אך במקום לשבח את החברה ולשלם את העמלה הם בחרו לנסות להתחמק מהתשלום וכאשר נתבעו חשבו שאם יזמו תביעה כקבוצתית כנגד סקסס ואלעד הד יוכלו לחמוק מלשלם את העמלה שהוסכם עליה.
גלגלי הצדק טוחנים אמנם לאט אבל כבר בדיון הראשון בבית המשפט נזף בעורך הדין אהב כהן שאמור לדעת מתוקף עיסוקו שהחוק מגדיר "מעשה בית דין" כנושא שבין המשפט כבר דן בוא ופסק בו, בנושא שכזה לא ניתן להגיש תביעה נוספת ולא ניתן לדון בו שנית ולכן כבר בדיון המקדמי נמחקו 5 מתוך 11. ככל הנראה אותם נתבעים צורפו כדי לתת נפח כוזב לכמות הלקוחות בתביעה. חרף עובדה זו הם הוטעו ושוכנעו ע"י עורכי דינם לשלם אלפי שקלים כל אחד כדי להגיש תביעה נוספת. מכאן התיק המשיך עם 6 תובעים והשופט נתן להם זמן ראוי לארגן ולהגיש מחדש את טענותיהם לאחר שכמעט חצי מהם התגלו כבר בדיון הראשון כחסרות שחר.
התיק נמחק ונפסקו לטובת אלעד הדר וסקסס פיצויים בסכום נכבד
לאחר כשנה ואינספור חלופות של מאות עמודים בין הצדדים שבהן נחשפו אט אט העובדות האמיתיות, החליט השופט שלא רק לדחות את תביעה ולמחוק לחלוטין את התיק נגד אלעד הדר וחברת "סקסס", אלא גם לפסוק תשלום פיצויים בסכום נכבד לנתבעים.
יעל חיו. צילום: מיכה בריקמןאיך לנהל משא ומתן בין שתי חברות גלובליות? הטקטיקה הנכונה לגישור עסקי אמיתי
משא ומתן בינלאומי הוא אחד האתגרים המורכבים בעולם העסקי, שדורש מודעות תרבותית, אינטליגנציה רגשית ועומק אסטרטגי. כך תעשו זאת נכון
בעידן שבו עסקים חוצים גבולות ותרבויות, ניהול משא ומתן בין שתי חברות גלובליות הוא אחת המשימות המורכבות והרגישות ביותר בעולם העסקי. מדובר בתהליך שבו כל מילה, הבעה או החלטה עשויים לשנות את מהלך העסקה - ולעיתים אף את עתיד
החברות המעורבות.
כדי להבין איך לנהל תהליך כזה בצורה נכונה, ראוי להקשיב לגישה של יעל חיו (Yael Chayu) - מומחית בינלאומית לניהול משא ומתן עסקי מורכב, שמלווה מזה עשור חברות ענק כמו Intel, SAP, Dell, Pfizer ו־AWS.
להבין את שפת הצד השני - לא רק מילולית
אחת הטעויות הנפוצות במשא ומתן גלובלי היא ההתמקדות בשפה עצמה, במקום בתרבות שמאחוריה.
יעל חיו מדגישה כי ההבדלים התרבותיים משפיעים על האופן שבו כל צד תופס לחץ, זמן, סמכות והתחייבות. למשל, חברה אמריקאית עשויה להעדיף סגירה מהירה ומדויקת עם לוחות זמנים ברורים,
בעוד ששותפה מאסיה עשויה להעדיף תהליך ארוך יותר המבוסס על אמון והיכרות אישית.
לכן, לפני שמתחילים לדבר על מספרים, חשוב לחקור את התרבות הארגונית והלאומית של הצד השני: איך מקבלים החלטות? האם נהוג לדבר ישירות או בעקיפין? מי נחשב ל"אדם החזק" בחדר? הבנת הדקויות הללו תאפשר לגשר על פערים עוד לפני שהן מתרגמות למתיחות עסקית.
טקטיקת "שני השולחנות" - בין הגלובלי לאישי
כשמדובר במשא ומתן בין שתי חברות בינלאומיות, יש שני שולחנות שעליהם יושבים הצדדים:
האחד גלוי - הפגישות, המסמכים והמצגות.
השני סמוי
- האינטרסים הפנימיים של כל צד, הצרכים האישיים של המנהלים, והלחצים שמגיעים מהדרגים הגבוהים.
- ״סין תאכל אותה״: סין מורידה מכסים על יבוא אמריקאי בענפים מסוימים
- בול מסחר הולכת להסדר חוב - המניה קורסת 30% והאג"ח בתשואה של 180%
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
יעל חיו מתארת את טקטיקת "שני השולחנות" כגישה שמאפשרת לנהל משא ומתן כפול - גם ברמה העסקית וגם ברמה האנושית. היא ממליצה למנהלים ללמוד לזהות את המניעים שמאחורי העמדות,
ולהשתמש בהם לבניית אמון אמיתי.
משא ומתן יעיל, לדבריה, אינו עוסק ב"ניצחון" אלא ביצירת מצב של Win-Win, שבו שני הצדדים חשים שהרוויחו, גם אם לא השיגו הכל.
