דורין אטיאס בקמפיין המשביר לצרכן
צילום: צילום מסך
TV

"שחר של יום דנדש": דורין אטיאס תוביל שפה חדשה ל'משביר'

לזכות בית הכלבו ייאמר שהוא מפגין אומץ וחוש הומור עצמי כשהוא מציג את את עצמו כבית כלבו מיושן לכאורה, חסר גלאם, שנזקק למגע ידה של סטייליסטית מעודכנת 
משה בנימין | (6)

רשת המשביר לצרכן מרעננת את הקו הפרסומי עם שפה תקשורתית חדשה בהשקעה משמעותית של 7 מיליון שקלים באמצעות מקאן תל אביב. את הקמפיין החדש תוביל מבקרת האופנה והסטייליסטית המוכרת דורין אטיאס שהפכה בשנים האחרונות לחותמת איכות. הקמפיין החדש ינסה לתפוס את הכותרות עם עלייה לאוויר מחר, יום ג', ביום הבחירות. 

שיתוף הפעולה של המשביר עם אטיאס חורג מההופעה בפרסומת, וכפי שהוא מוצג בסרט עצמו, כחלק מהתסריט, יכלול את שילובה בצוות קנייני האופנה של בית הכלבו הוותיק, ותסייע בבחירת הפריטים של הקולקציות הקרובות. 

לזכות בית הכלבו ייאמר שהוא מפגין אומץ וחוש הומור עצמי כשהוא מציג את את עצמו כבית כלבו מיושן לכאורה, חסר גלאם, שנזקק למגע ידה של סטייליסטית מעודכנת שהופכת אותו שוב לנחשק. הסרטון נפתח עם כניסה של אטיאס לסניף של המשביר, מלווה בשוליה סטריאוטיפי שעונה לשם "יוכי", שבו היא מתקשה למצוא פריטים לרוחה ואז "מבינה מה חסר". כשאחת מעובדות הסניף מציעה לה עזרה, אטיאס עונה: "לא חמודה, אני פה כדי לעזור לכם".  לאחר טיסה לחו"ל, ביקור בתצוגות האופנה הנחשבות ביותר, ניים דרופינג של מותגים מובילים ושזירת מטבעות לשון "אטיאסים" חדשים כגון "ינוס ויגוז" - הסרט מסתיים עם הטמעת השיק המחודש בסניפי המשביר. 

 

במשביר מציינים, כי "השינוי האסטרטגי שעוברת הרשת בימים אלה כולל שינוי משמעותי בנראות החנויות, לאחר שאלו עברו תהליך שיפוץ בהיקף של 20 מיליוני שקלים בשנה האחרונה, יבוא בלעדי של מותגי אופנה מובילים דוגמת Morgan, Promod, Punt Roma, חידוש של מחלקת אופנת הבית עם השקת ליין Steve Maden של מצעים, כלי מיטה ועוד". כמו כן כחלק מהמהלך האסטרטגי הגדילה הרשת את מחלקת הספורט.

רמי שביט, בעלי הרשת: "המשביר לצרכן מציג פנים חדשות, הן על המסך ובשלטי החוצות והן בנראות הסניפים. השקענו משאבים אדירים לקמפיין הקרוב, כך שכל בית בישראל ישמע את השם משביר בתקופה הקרובה, ואנו בטוחים שזה, לצד השיפור המאסיבי שנעשה ברצפת המכירה, יביא את הקהל להצביע ברגליים וליהנות מכל מה שיש למשביר להציע".

קרדיטים

משרד פרסום: מקאן תל אביב

ניהול לקוח: דפנה אנגל, שני גולדשטיין, מאיה רבינזון, טל כהן והילה פנחס

קריאטייב: נדב פרסמן, אדם פדר, גבע גרשון, אלעד גיל ומאי אידי 

אסטרטגיה: אתי עבדי ורונית כספי 

הפקה: נווה זרח, איתמר כהן

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 6.
    אלה בוקאי 30/05/2019 07:47
    הגב לתגובה זו
    מרגיז אותי מאד התשדיר שלכם. מדוע היא מברכת אותנו באהלאן? האם ציבור השומעים שלה הוא ערבי? לא! אנחנו יהודים ורצוי לברך אותנו בעברית! וזה שהיא כאילו מקטינה את עצמה - דוריס הקטנה.... יעני, היא צנועה... תשדיר מגעיל ברמות ואני לפעמים עוברת לתחנה אחרת עד שהתשדיר יסתיים.
  • 5.
    ששש 25/04/2019 07:21
    הגב לתגובה זו
    גועל
  • 4.
    ש'רלי ורבע 13/04/2019 20:36
    הגב לתגובה זו
    בחורה חמודה מאוד דורין, אוהב אותה מאוד. בהצלחה!
  • 3.
    נ. 10/04/2019 18:56
    הגב לתגובה זו
    בושה שהערסית העלובה הזו שמדברת כמו עוזרת בית ונראית כמו אחת בכלל נותנים לה להתעסק באופנה. היא פשוט בן אדם נחות ובזוי.
  • 2.
    . 08/04/2019 17:18
    הגב לתגובה זו
    קונספט מקורי
  • 1.
    גל 08/04/2019 17:15
    הגב לתגובה זו
    פרסומאים יקרים מתי תבינו שהצלחה הוא כישלון לא קשורים אליכם. אם המשביר יעשו מהפכה אמיתית במוצר (קולקציה, מיקום הסניפים, צוות המוכרים ועוד ועוד...) אז הפרסום זה הדבר הכי קל בעולם. לעומת זאת אם הכל בכאילו אז לא משנה כמה כסף ישפכו על פרסום, היחידים שייהנו הם הבעלים של משרד הפרסום. ממליץ לכם להפסיק לקחת ״קרדיטים״ להתחיל לעבוד
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14
רייטינג

האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר

לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות 12 היתה במקום הראשון ועמדה על  15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים, מספר מכובד ותחרותי.


הריאליטי אוכל את כולם 

בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת  עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד. 

ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים

מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד. 

בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.