"שחר של יום דנדש": דורין אטיאס תוביל שפה חדשה ל'משביר'
רשת המשביר לצרכן מרעננת את הקו הפרסומי עם שפה תקשורתית חדשה בהשקעה משמעותית של 7 מיליון שקלים באמצעות מקאן תל אביב. את הקמפיין החדש תוביל מבקרת האופנה והסטייליסטית המוכרת דורין אטיאס שהפכה בשנים האחרונות לחותמת איכות. הקמפיין החדש ינסה לתפוס את הכותרות עם עלייה לאוויר מחר, יום ג', ביום הבחירות.
שיתוף הפעולה של המשביר עם אטיאס חורג מההופעה בפרסומת, וכפי שהוא מוצג בסרט עצמו, כחלק מהתסריט, יכלול את שילובה בצוות קנייני האופנה של בית הכלבו הוותיק, ותסייע בבחירת הפריטים של הקולקציות הקרובות.
לזכות בית הכלבו ייאמר שהוא מפגין אומץ וחוש הומור עצמי כשהוא מציג את את עצמו כבית כלבו מיושן לכאורה, חסר גלאם, שנזקק למגע ידה של סטייליסטית מעודכנת שהופכת אותו שוב לנחשק. הסרטון נפתח עם כניסה של אטיאס לסניף של המשביר, מלווה בשוליה סטריאוטיפי שעונה לשם "יוכי", שבו היא מתקשה למצוא פריטים לרוחה ואז "מבינה מה חסר". כשאחת מעובדות הסניף מציעה לה עזרה, אטיאס עונה: "לא חמודה, אני פה כדי לעזור לכם". לאחר טיסה לחו"ל, ביקור בתצוגות האופנה הנחשבות ביותר, ניים דרופינג של מותגים מובילים ושזירת מטבעות לשון "אטיאסים" חדשים כגון "ינוס ויגוז" - הסרט מסתיים עם הטמעת השיק המחודש בסניפי המשביר.
במשביר מציינים, כי "השינוי האסטרטגי שעוברת הרשת בימים אלה כולל שינוי משמעותי בנראות החנויות, לאחר שאלו עברו תהליך שיפוץ בהיקף של 20 מיליוני שקלים בשנה האחרונה, יבוא בלעדי של מותגי אופנה מובילים דוגמת Morgan, Promod, Punt Roma, חידוש של מחלקת אופנת הבית עם השקת ליין Steve Maden של מצעים, כלי מיטה ועוד". כמו כן כחלק מהמהלך האסטרטגי הגדילה הרשת את מחלקת הספורט.
רמי שביט, בעלי הרשת: "המשביר לצרכן מציג פנים חדשות, הן על המסך ובשלטי החוצות והן בנראות הסניפים. השקענו משאבים אדירים לקמפיין הקרוב, כך שכל בית בישראל ישמע את השם משביר בתקופה הקרובה, ואנו בטוחים שזה, לצד השיפור המאסיבי שנעשה ברצפת המכירה, יביא את הקהל להצביע ברגליים וליהנות מכל מה שיש למשביר להציע".
קרדיטים
משרד פרסום: מקאן תל אביב
ניהול לקוח: דפנה אנגל, שני גולדשטיין, מאיה רבינזון, טל כהן והילה פנחס
קריאטייב: נדב פרסמן, אדם פדר, גבע גרשון, אלעד גיל ומאי אידי
אסטרטגיה: אתי עבדי ורונית כספי
הפקה: נווה זרח, איתמר כהן
- 6.אלה בוקאי 30/05/2019 07:47הגב לתגובה זומרגיז אותי מאד התשדיר שלכם. מדוע היא מברכת אותנו באהלאן? האם ציבור השומעים שלה הוא ערבי? לא! אנחנו יהודים ורצוי לברך אותנו בעברית! וזה שהיא כאילו מקטינה את עצמה - דוריס הקטנה.... יעני, היא צנועה... תשדיר מגעיל ברמות ואני לפעמים עוברת לתחנה אחרת עד שהתשדיר יסתיים.
- 5.ששש 25/04/2019 07:21הגב לתגובה זוגועל
- 4.ש'רלי ורבע 13/04/2019 20:36הגב לתגובה זובחורה חמודה מאוד דורין, אוהב אותה מאוד. בהצלחה!
- 3.נ. 10/04/2019 18:56הגב לתגובה זובושה שהערסית העלובה הזו שמדברת כמו עוזרת בית ונראית כמו אחת בכלל נותנים לה להתעסק באופנה. היא פשוט בן אדם נחות ובזוי.
- 2.. 08/04/2019 17:18הגב לתגובה זוקונספט מקורי
- 1.גל 08/04/2019 17:15הגב לתגובה זופרסומאים יקרים מתי תבינו שהצלחה הוא כישלון לא קשורים אליכם. אם המשביר יעשו מהפכה אמיתית במוצר (קולקציה, מיקום הסניפים, צוות המוכרים ועוד ועוד...) אז הפרסום זה הדבר הכי קל בעולם. לעומת זאת אם הכל בכאילו אז לא משנה כמה כסף ישפכו על פרסום, היחידים שייהנו הם הבעלים של משרד הפרסום. ממליץ לכם להפסיק לקחת ״קרדיטים״ להתחיל לעבוד
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
