הפרסום בפרטנר TV: עם תמחור גמיש, בלי תכני רשת וקשת
הפרסום המטורגט בפרטנר TV בטכנולוגיית ה-Addressable tv יצא לדרכו השבוע וכבר מעורר עניין בשוק הפרסום. עם זאת, בדיקת אייס בקרב כמה ממשרדי הפרסום המובילים מגלה תמונה שאינה אחידה. בחלק ממשרדי הפרסום מדווחים לאייס כי לא נרשמה שום התעניינות מצד הלקוחות לגבי הפרסום בפרטנר TV ובמשרדים אחרים, כולל חברות מדיה מדווחים כי נרשמה התעניינות רבה בפורמט החדש.
כפי שפורסם, המפרסם הראשון שאתו פרטנר מתחילה את הפעילות במודל ניסיוני הוא סנו. גורמים בסביבת החברה מוסרים לאייס כי מפרסמים רבים אחרים מעוניינים לפרסם בפרטנר TV אך נכון לעכשיו הקריטריון שלפיו בוחרת פרטנר את המפרסמים הוא קהל יעד מגוון ככל האפשר - כזה שיכול למקסם את יתרונות הפלטפורמה.
נכון לעכשיו, בצעדיו הראשונים של הפרסום המטורגט, רשת 13 וקשת 12 שצופים מהצד בחשש טבעי ומובן אינם נמצאים בחבילת הפרסום של פרטנר ובין הצדדים מתנהלות שיחות בכדי להגיע להסכם. דהיינו, מנויי פרטנר TV יראו את אותן הפרסומות שכל צופי רשת וקשת האחרים רואים באותו הזמן. מנגד, בערוצים שבהם פרטנר הסדירה את הסוגיה וחתמה על הסכמים עם בעל התוכן היא יכולה לפרסם בכל דרך שתבחר, לפני תכנית, באמצע תכנית, על גבי המסך ועוד.
למרות שרשת וקשת עדיין לא הביעו את הסכמתם לפרסום מטורגט על גבי התכנים שלהם עבור צופי פרטנר TV, מודלים מקבילים מהעולם מראים שדווקא ערוצי הברודקאסט המסחריים הם פלטפורמות הפרסום הבולטות והמובילות ב-Addressable tv וכך למשל בבריטניה. עוד נודע לאייס כי בשלב זה תמחור הפרסום בפרטנר TV יהיה גמיש. מפרסמים יוכלו לשלם על פי חשיפה במחיר לנקודת רייטינג ובנוסף יוכלו לשלם מחיר FIX קבוע מראש - כל מפרסם במסלול משלו.
- חובות של 800 מיליון אירו והפסדי ענק: האם אינטר בדרך לפשיטת רגל?
- אינטר מזנקת ב-24% אחרי שהודיעה שתגייס 38 מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קולות אחרים שנשמעים בזירת הפרסום מדברים על כך שהרגולטור יתערב בסופו של דבר ולא יאפשר לפרטנר לפרסם כפי שהיא מתכננת. לדברי גורם בכיר בתעשיית הפרסום "זה אוויר חם. כש-yes ו-HOT יתלוננו על כך שלהם אסור לפרסום הרגולטור יתחיל לבדוק מה קורה ולא בטוח שפרטנר תוכל להמשיך כפי שהיא מתכנת. אם לא זה לא יהיה כך, אז yes יחליטו מחר שהם עוברים בעצמם לשידור על IP ויתחילו להפגיז את הצופים בפרסום".
בפרטנר מדגישים שהזכות לפרסם למנויי החברה מתבססת על כך שהשידור שלה מוגש על פלטפורמת אינטרנט ולכן היא אינה נתונה לרגולציה של מועצת הכבלים והלוויין, כמו לדוגמה התוכן ביוטיוב שהוא לשיטתם, תוכן אינטרנטי שאין עליו רגולציה והוא מוצמד לפרסום. עם זאת, ההבדל הין פרטנר לתכני אינטרנט אחרים נעוץ בעובדה שהיא משדרת למנויים שמשלמים לה עבור התוכן.
מבחינת פרטנר מדובר בערך ולא בעול על הצופה, עם חווית צפייה שאינה משתנה, ללא הפרעה לתוכן. על פי תכניות החברה הדרך לעקוף את הפרסום למנויי משלמים יגיע בעתיד בצורה של פיצ'רים, שירותים ותכנים נוספים בלי להוסיף עלויות ללקוח. תסריט נוסף, במקרה שהתוספות הללו לא יניחו את דעתם של המנויים (וסיכוי גדול שלא), מדבר על שינוי שיטת התשלום כך שמנויים שיראו פרסומות ישלמו פחות מהמחיר הרגיל. כרגע, אומרים בסביבת החברה, הכל פתוח ולא פוסלים שום דבר.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
