"המותג 'זרמון גולדמן' תפס כל כך חזק עד שזה הפך לעול"
בפרק ה-16 של פודקאסט הפרסום EAR CATCHER, מירן פחמן מארח את הפרסומאי אילון זרמון, ממקימי זרמון גולדמן לצד הדר גולדמן וכיום עומד בראש זרמון גרופ. רגע לפני כיפור פחמן לוקח את זרמון ל"חשבון נפש" לאורך הקריירה בשיחה שעוברת דרך הקמת המשרד שקעקע על עצמו את ערכי הפרובוקציה, הקמת המשרד עם הדר גולדמן, פרובוקציה, קמפיינים שהתבררו כטעות מרה, ה"סאחיות" של עולם הפרסום כיום, התהומות שלפעמים "צריך להתדרדר אליהן כדי להגיע לריאקציה הרגשית שמולידה קמפיינים גדולים" ועוד.
לכל הפרקים של EAR CATCHER - לחצו כאן
הפודקאסט של פחמן שעוסק בנושאי קריאייטיב ופרסום, עולה באופן קבוע באתר אייס. בכל תכנית מתארחת דמות בכירה ומסקרנת מעולם הקריאייטיב והפרסום לשיחת עומק על תפיסת העולם המקצועית, על הדרך המקצועית שעשתה וגם על התחושות האישיות שלה בנוגע למקצוע שבחרה ולברנז'ה. הפודקאסט מוקלט באולפני ישי רזיאל והוא בשיתוף אדיו - רשת הפרסום ברדיו הדיגיטלי.
הפרסומאי מירן פחמן הוא עצמאי כיום, בעל סוכנות הפרסום פונקט ולשעבר סמנכ"ל הקריאייטיב של פוגל ומנהל הקריאייטיב של מקאן דיגיטל
- 6.האיש מזמן לא רלוונטי. לא שווה כלום בלי גולדמן. (ל"ת)דנה 09/10/2017 22:07הגב לתגובה זו
- 5.דקה 25 - פרשתי 02/10/2017 18:28הגב לתגובה זוזרמון. אתה אידיוט. ולכן אתה ניתפס ותמיד נתפסת כאדיוט. אידיוט שימושי בהתחלה ואחר כך אפילו לא שימושי. אם ידעתם להביא כזו שורה תחתונה מוצלחת למה זה ניגמר? מותג. עאלק.
- הקשבתי עד הסוף 03/10/2017 09:14הגב לתגובה זודקה 25- זרמון בנה עסק שעושה מיליונים, מעסיק עשרות עובדים שעובדים אצלו שנים(אני עבדתי שם כמה שנים), ואתה... מה אתה עושה? פורש בדקה ה- 25 וכותב טוקבקים אנונימיים באייס. אז מי כאן האידיוט ?
- 4.כל אחד כותב על עצמו-אם נסחוב כאן עוד עשור זה יהיה נס.. (ל"ת)מדינה משועממת 01/10/2017 11:59הגב לתגובה זו
- 3.התעייפתי באמצע (ל"ת)שירי 28/09/2017 23:48הגב לתגובה זו
- מתמידן 29/09/2017 12:19הגב לתגובה זושווה לעבור את הקטעים הנפוחים ולהגיע חזרה לפנינים ויש כאלה לא מעט
- 2.אחד שמגיב באייס 28/09/2017 17:27הגב לתגובה זואחלה בנאדם. חכם ורגיש ונדיב כלפי מי שאהב. וכן, הוא שמוק לא קטן אם הוא לא אוהב אותך. אז מה, גם אני. אני אוהב את אילון זרמון וחושב שאם עולם הפרסום הישראלי הוא מצעד פיזמונים - זרמון גולדמן היו הלהקת פאנק שהכניסה סינגל לעשירייה הראשונה. אי אז, כשהסאחים שאתם היום עוד חירבנתם בחיתול.
- שי 03/10/2017 08:17הגב לתגובה זואם יש דבר אחד טוב שאפשר לומר על זרמון זה שהוא פרסומאי טוב. הוא תמיד הבין, חי ונשם פרסום. מעבר לזה הוא נאד נפוח, שחצן ומתנשא שהתנהג פעמים רבות לעובדים וללקוחות שלו בצורה דוחה. אדם שבאופן כללי לא נעים לעבוד איתו. בנאדם שמרוכז בעצמו ובתדמית שלו. מישהו שמזלזל בכל אחד שלא פועל לפי האני מאמין שלו והדרך שלו.
- 1.עצוב 28/09/2017 13:22הגב לתגובה זוכמו פנינה רונבלום. אפילו תגובות כבר אין
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים.
תכניות הבוקר והמהדורות
המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר.
- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.
