GOOFI
צילום: יח"צ/ צילום מסך

הפיצ'ר החדש של זרמון: משיק משרד דיגיטל בשם GOOFI

דורון רבינוביץ, לשעבר ב-I&M, שהצטרף לזרמון לפני כשנה וחצי, עומד מאחורי המהלך וגם ינהל את המשרד החדש
משה בנימין | (9)
נושאים בכתבה אילון זרמון

אילון זרמון פותח את שנת 2017 עם ניסיון מעניין להציג לשוק אלטרנטיבה חדשה בשוק הדיגיטל. יחד עם דורון ריבינוביץ', לשעבר סמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום I&M, שהצטרף אליו לפני כשנה וחצי, משיק זרמון את GOOFI, סוכנות דיגיטל ששמה היא שילוב של המילים: google, facebook ו-instagram ובכך גם מעידה על עצמה יותר מכל.

עם רקורד של 10 שנים בתחום הדיגיטל, רבינוביץ' ינהל את GOOFI שיציע ללקוחות "את כל שירותי הדיגיטל תחת קורת גג אחת: אפיון חווית משתמש, עיצוב דיגיטאלי מתקדם, קידום בגוגל ממומן ואורגני, קידום וניהול אורגני בפייסבוק ובכלל הרשתות החברתיות, תוכן,  אסטרטגיה , קריאייטיב, פיתוח קוד ועוד". כך לדברי המשרד.

האתר, שפותח על ידי המעצב יוסי מדר, שמשלב בין אנגלית לעברית מתפרש על פני מסך שלם, כשהוא מציג 5 מסכים מרהיבים שניתן לגלול ביניהם, או לדלג ביניהם בלחיצה על העיגולים בצד המסך. בין הלקוחות שיוצאים לדרך עם המשרד מיום הקמתו נמנות חברות פורקס ו-CDF המצטרפים לכלל לקוחות קבוצת זרמון: רשת הקוסמטיקה אפריל, קרייזי ליין,  מנו ספנות, רשת ויקטורי, גנים ושושנים , לובינסקי טרייד, טרקלין חשמל, זברה ועוד.

מאחורי המהלך עומד דורון רבינוביץ שאומר: "אני גאה להוביל את זירת הדיגיטל החדשה מקבוצת זרמון: גופי. כיום הפלטפורמות הדיגיטליות והחברתיות הן הבמה הכי חזקה והכי אפקטיבית ליצור פרסום והאנשת מותגים.  מדובר בזירה חדשה שנותנת מענה מדויק לכל אחד מהצרכים של הלקוחות תוך התאמה מירבית עם שמירה על מקצועיות גבוהה. זרמון זה בית עבורי וטבעי שמתוך הבית אני מקים בית נוסף באותה הדרך"

תגובות לכתבה(9):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    רינת 13/02/2017 16:32
    הגב לתגובה זו
    אהבתי, בהצלחה!
  • 7.
    נראה שזרמון מטפס חזרה לראש הצמרת (ל"ת)
    סחתיין על זרמון 13/02/2017 14:29
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    רייגן 13/02/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
    איפה מתחילים? לקחת עיצוב פרינט ולזרוק באינטרנט - לא הופך את זה לדיגיטל + אם כבר דיגיטל - למה תיק עבודות אופליין (שק בטון - לוקח אריה בקאן) + בתור מר.דיגיטל - מה עם נגישות? להגיד קידום מתחרז לי עם כלום. בקיצור בהצלחה. יופי של עבודה, עושה לנו חיים קלים - בוא מכרז!
  • 5.
    יצרתי 13/02/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    עיצוב מרהיב
  • 4.
    עוד חארטה מבית זרמון 12/02/2017 23:28
    הגב לתגובה זו
    כל שנה זרמון יוצא בשטות חדשה שמטרתה היא לעשות כלום במלא כסף, האתר של החברה לא עובד טוב בסלולר, גם כן פנים לחברת דיגיטל.
  • טוקבקיסט ממורמר זה כל כך נייטיז (ל"ת)
    נראה שפחות התחברת 13/02/2017 14:28
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אדם אנא(ל)וגי לא יכול לפתוח משרד דיגיטל (ל"ת)
    כריסטיאן ddb 12/02/2017 22:50
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אנונימי 12/02/2017 13:37
    הגב לתגובה זו
    ״ 5 מסכים מרהיבים שניתן לגלול ביניהם״ מה בדיוק מרהיב באתר הזה ? אפילו התאמה בסיסית למובייל לא עשו לו
  • 1.
    האתר לא עובד יא מצחיקולים מביכים (ל"ת)
    העיקר היחצ 12/02/2017 12:15
    הגב לתגובה זו
מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13מוריה אסרף ואייל ברקוביץ. קרדיט: אתר רשת 13

מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?

הסטטוס קוו ברייטינג של לוח השידורים נשמר, לפחות עד שיתעדכנו נתוני המידרוג: מבחינת המהדורות המרכזיות, קשת בראש, 14 שני, 13 מדשדש וכאן11 כמעט מחוץ למשחק 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אמש במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדה על 14.4% רייטינג ו-385 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 7.8% ו-203 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 6.4% רייטינג ו-144 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הייתה במקום האחרון, עם 3.4% רייטינג בלבד ו-80 אלף צופים בסך הכל. 

פריים טיים

התחרות על המקום הראשון היתה צמודה, כשנוטוק של רועי עידן בקשת עמד על 12.7% רייטינג ו-307 אלף צופים, ואילו משחקי השף היו צמודים, 11.7% ו-273 אלף צופים. ערוץ 14 עם הפטריוטים היציבה, היה , ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 6.7%, עם 171, כשהערוץ שידר לאחריה את התכנית על נפילת משטר אסד, "אסד - רות, סוף", שעמדה על 6.4% ו-166 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 עם "זמן אמת" שעמד על 3% ו-66 אלף צופים. 

תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.2% ו-74 אלף צופים. אחריה תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 2.1% רייטינג ו-48 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13 עם 1.3% רייטינג ו-27 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת היה במקום הראשון עם 2.7% ו-53 אלף צופים, "על הבוקר" של 14 היה עם 1.4% ו-33 אלף צופים ואילו "פותחים יום" של רשת סיים אחרון, עם 1.1% ו-26 אלף צופים בסך הכל. 


במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-201 צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.8% רייטינג ו-106 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שעמדו על 3.7% רייטינג ו-90 אלף צופים בלבד, שעדיין מציגים נתונים מאכזבים לשני טאלנטים שהיו אמורים להיות דומיננטיים יותר ברצועה, אולי זה התחרות הקשה והקוטביות של הצופים, שבוחרים ב-12 או 14, שכל אחד מהם עם אג'נדה מובהקת, וההיצע של מוריה וברקו לא מספיק מתבדל. מעבר לכך, התוכנית לא מעניינת כפי שהיתה בעבר. 

מוריה וברקו עלתה לאוויר לפני כתשעה חודשים, במרץ 2025, תחילה במתכונת שבועית, ולאחר מכן, באוגוסט, במתכונת יומית, כדי להציל את הרייטינג של הערוץ. וזאת לאחר שהתכנית הקודמת של ברקו, עם אופירה אסייג, הפכה מתכנית נישה בפינה חשוכת רייטינג למכונה משומנת של צופים ועם משקל ציבורי לא מבוטל. "אופירה וברקו" שודרה מ-2017 והלכה ותפסה תאוצה, ובשיאה הגיעה לרייטינג דו ספרתי, עד שב-2024, עזב ברקו את התכנית.