הלוקיישנים האפשריים של ערוץ 9: מתחמים ברחובות ובראשל"צ - וגם אולפני הרצליה
החתימה בין ערוץ 9 לתאגיד השידור הציבורי לגבי פינוי מתחם מודיעין, אמורה הייתה להתרחש השבוע, אולם היא צפויה להתעכב. במסגרת החוזה, אמור הערוץ לפנות את המתחם בתוך שבועיים עד חודש לטובת התאגיד, שיוגדר כשוכר משנה שאת העסקה הוא מבצע מול החברה המפעילה טלאליאנס ישראל בע"מ ולא מול בעלי הנכס.
בשל לוח הזמנים הצפוף שעשוי להיווצר, בערוץ 9 בוחנים לוקיישנים להעברת האולפנים והמשרדים. מתחם תעשייתי ברחובות וכמה מבנים בראשון לציון, אליהם אפשר לעבור טכנית מהר, כבר נבחנו. כמו כן מתקיימים מגעים עם אולפני הרצליה.
כזכור, תאגיד השידור הציבור אמור על פי חוק להתחיל לפעות ב-31 במארס 2016. התאגיד קיבל אישור מהיועץ המשפטי לממשלה שלא לשדר בתקופת פעילותו הראשונה מירושלים כמתחייב על פי חוק, וזאת משום שהוא צריך זמן להיערך פיזית להקמת אולפנים. מאידך, בערוץ 9 מעוניינים לעזוב את המתחם המפואר שהקים הבעלים אלכסנדר לוין רק לפני שנתיים בעלות של 12 מיליון דולר, וזאת כחלק מהליך ההתייעלות שכלל 2 סבבי פיטורים של כ-60 עובדים יחדיו (30 בסבב האחרון שהסתיים כעת, ו-30 לפני כשנה).
בסך הכל עובדים בערוץ 9 כ-90 עובדים כעת, וגם נפח ההפקות ירד משמעותית, ולכן בערוץ מעוניינים לעזוב את המתחם שכולל 2 אולפנים, אחד מהם הגדול בישראל בשטח של 900 מ"ר. גם השכרת השימוש באולפן לחברות הפקה, לא מצליח להניב הכנסות מספקות. מאידך, החיסכון בהוצאות דמי השכירות והארנונה שייווצר עם מעבר למתחם קטן בהרבה, יובילו לאיזון תקציבי, יחד עם מספר פעילויות שהערוץ ביצע עוד בשנה האחרונה.
- אפריקה ישראל, תדהר ולוזון יבנו 94 דירות במתחם אולפני הרצליה
- יושבים על מכרה זהב: תיא מחזיקה באולפני הרצליה. כמה הם שווים?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בערוץ 9 סירבו להגיב. מאולפני הרצליה נמסר כי "איננו נוהגים להגיב לדברים הנמצאים במשא ומתן".

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
