מתחזקים: מנצ' זכה בתקציב הפרסום של סמינר הקיבוצים - יחליף את ראובני פרידן
משרד הפרסום מנצ' בבעלותם וניהולם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר זכה במכרז על תקציב הפרסום של מכללת סמינר הקיבוצים. מנצ' יחליף את ראובני פרידן IPG שליווה את המכללה ב-5 השנים האחרונות עד למכרז הנוכחי אליו יצאה המכללה לפי חוק חובת מכרזים.
במכללה מציינים כי "הבחירה נעשתה בתום הליך מכרזי, במסגרתו התמודדו 3 משרדי פרסום שהציגו אסטרטגיה וקריאייטיב". תקציב הפרסום השנתי של מכללת סמינר הקיבוצים עמד בשנת 2014 על כ 5 מיליון שקלים, מתוכם כ- 3 מיליון שקלים במדיה.
לדברי איריס קריא, מנהלת מערך השיווק במכללה: "מכללת סמינר הקיבוצים היא המכללה הוותיקה והגדולה ביותר ללימודי החינוך וההוראה ורואה שליחות גדולה בפיתוח והכשרת דור העתיד של המורים בישראל. אנו מודים לראובני פרידן על הליווי המקצועי והתרומה הרבה לקידומה של המכללה ב-5 השנים האחרונות. אנו שמחים ונרגשים לקראת הדרך החדשה אליה אנו יוצאים יחד עם משרד הפרסום מנצ', בה נמשיך למצב את המכללה כמובילה והגדולה ביותר ללימודי ההוראה והחינוך בישראל".
משרד הפרסום מנצ' הוקם לפני כ-3 שנים על ידי סער נעים לשעבר מנהל לקוחות במקאן אריקסון וגלר נסיס ויניב מלינרסקי לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב במקאן. אליהם חבר השותף השלישי דני צ'כנובר, הבעלים של משרד הפרסום הדיגיטלי Q דיגיטל. המשרד עלה על פסי ההצלחה באופן מהיר למדי וצירף לשורותיו מספר לקוחות בולטים ביניהם חברת התרופות אלטמן, חלק מקבוצת צ'מפיון, עיתון הארץ ועוד. בנוסף זכה המשרד בפרס אפי עבור הקמפיין למותג VEET.
- 5.אור 18/11/2015 19:47הגב לתגובה זוחו חוץ מלהכין באנרים ולרכוש את המדיה בשביל זה לא נותנים שותפות בשביל זה מתקשרים לפרילאנס
- 4.סער ודני 16/11/2015 17:41הגב לתגובה זובואו נודה באמת הכואבת, אם מישהו זכה בתקציב זה סער ודני. המשועמם האחר לא עושה הרבה חוץ מלחייך נחמד ללקוחות שסער ודני מביאים
- פתאט 16/11/2015 18:53הגב לתגובה זוהאם זכיתם גם בתקציב הדיגיטל של הסמינר ?שכביכול דני הביא?
- 3.יניב 16/11/2015 14:02הגב לתגובה זובואו נודה באמת הכואבת, אם מישהו זכה בתקציב זה יניב. שני המשעממים האחרים לא עושים הרבה חוץ מלחייך נחמד ללקוחות שיניב מביא
- 2.מפרגן 16/11/2015 13:56הגב לתגובה זויכול להיות שניב חורש מאבד מכוחו? אממממממ
- 1.יופי (ל"ת)טופי 16/11/2015 13:21הגב לתגובה זו
- סחטיין 16/11/2015 21:20הגב לתגובה זופרסומאים לומדים לפרגן.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.