מנצ'. סער נעים, יניב מלינרסקי ודני צ'כנובר
צילום: יח"צ

מתחזקים: מנצ' זכה בתקציב הפרסום של סמינר הקיבוצים - יחליף את ראובני פרידן

הישג מרשים למלינרסקי, נעים וצ'כנובר. משרד הפרסום בבעלותם יתפוס את מקומו של ראובני פרידן בתקציב שצפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקלים
משה בנימין | (7)

משרד הפרסום מנצ' בבעלותם וניהולם של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר זכה במכרז על תקציב הפרסום של מכללת סמינר הקיבוצים. מנצ' יחליף את ראובני פרידן IPG שליווה את המכללה ב-5 השנים האחרונות עד למכרז הנוכחי אליו יצאה המכללה לפי חוק חובת מכרזים.

במכללה מציינים כי "הבחירה נעשתה בתום הליך מכרזי, במסגרתו התמודדו 3 משרדי פרסום שהציגו אסטרטגיה וקריאייטיב". תקציב הפרסום השנתי של מכללת סמינר הקיבוצים עמד בשנת 2014 על כ 5 מיליון שקלים, מתוכם כ- 3 מיליון שקלים במדיה.

לדברי איריס קריא, מנהלת מערך השיווק במכללה: "מכללת סמינר הקיבוצים היא המכללה הוותיקה והגדולה ביותר ללימודי החינוך וההוראה ורואה שליחות גדולה בפיתוח והכשרת דור העתיד של המורים בישראל. אנו מודים לראובני פרידן על הליווי המקצועי והתרומה הרבה לקידומה של המכללה ב-5 השנים האחרונות. אנו שמחים ונרגשים לקראת הדרך החדשה אליה אנו יוצאים יחד עם משרד הפרסום מנצ', בה נמשיך למצב את המכללה כמובילה והגדולה ביותר ללימודי ההוראה והחינוך בישראל".

משרד הפרסום מנצ' הוקם לפני כ-3 שנים על ידי סער נעים לשעבר מנהל לקוחות במקאן אריקסון וגלר נסיס ויניב מלינרסקי לשעבר סמנכ"ל קריאייטיב במקאן. אליהם חבר השותף השלישי דני צ'כנובר, הבעלים של משרד הפרסום הדיגיטלי Q דיגיטל. המשרד עלה על פסי ההצלחה באופן מהיר למדי וצירף לשורותיו מספר לקוחות בולטים ביניהם חברת התרופות אלטמן, חלק מקבוצת צ'מפיון, עיתון הארץ ועוד. בנוסף זכה המשרד בפרס אפי עבור הקמפיין למותג VEET.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אור 18/11/2015 19:47
    הגב לתגובה זו
    חו חוץ מלהכין באנרים ולרכוש את המדיה בשביל זה לא נותנים שותפות בשביל זה מתקשרים לפרילאנס
  • 4.
    סער ודני 16/11/2015 17:41
    הגב לתגובה זו
    בואו נודה באמת הכואבת, אם מישהו זכה בתקציב זה סער ודני. המשועמם האחר לא עושה הרבה חוץ מלחייך נחמד ללקוחות שסער ודני מביאים
  • פתאט 16/11/2015 18:53
    הגב לתגובה זו
    האם זכיתם גם בתקציב הדיגיטל של הסמינר ?שכביכול דני הביא?
  • 3.
    יניב 16/11/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    בואו נודה באמת הכואבת, אם מישהו זכה בתקציב זה יניב. שני המשעממים האחרים לא עושים הרבה חוץ מלחייך נחמד ללקוחות שיניב מביא
  • 2.
    מפרגן 16/11/2015 13:56
    הגב לתגובה זו
    יכול להיות שניב חורש מאבד מכוחו? אממממממ
  • 1.
    יופי (ל"ת)
    טופי 16/11/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
  • סחטיין 16/11/2015 21:20
    הגב לתגובה זו
    פרסומאים לומדים לפרגן.
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.