לוטו. מפעל הפיס
צילום: יח"צ
פרסום ראשון

זכו בפרס הראשון: 'פה לאוזן תנהל את התוכן ברשתות החברתיות של מפעל הפיס

חברת הסושיאל של אבי קסוטו רוזנברג זכתה במכרז שנחשב לאחד מתקציבי המדיה החברתית הנחשקים ביותר. עד כה טיפל בתקציב ריפרש של אדם שוב
משה בנימין | (5)

כחצי שנה לאחר שיצא למכרז על פעילות הסושיאל, לאייס נודע כי מפעל הפיס בחר בחברת פה לאוזן של אבי קסוטו רוזנברג לנהל את התוכן ברשתות החברתיות. ב-6 השנים האחרונות טיפלה בתקציב חברת ריפרש, לשעבר בבעלותו של אדם שוב. 

 

עם זכייתה של 'פה לאוזן', לראשונה יאוחד ניהול התוכן ברשתות החברתיות, של כל מותגי הפיס, תחת קורת גג אחת. ביניהם עמודי הלוטו, חישגד, צ'אנס, עמוד מנוי פיס וכן עמודי התרבות והחינוך: "צריך פיס בתרבות" ו-"צריך פיס בחינוך". החברה תקבל לידיה את המושכות לניהול התוכן של כלל הפלטפורמות הדיגיטאלית בהן אינסטגרם, יוטיוב ופייסבוק, ותהיה אחראית לתכנון האסטרטגיה והוצאתה לפועל. הובלת הפעילות וקביעת האסטרטגיה ירוכזו בידיו של גיא וקנין, סמנכ"ל הלקוחות של פה לאוזן.

2 משרדי הפרסום שמטפלים בחלק הארי של תקציב הפרסום של מפעל הפיס (טלוויזיה, עיתונות, דיגיטל ועוד) הם אדלר חומסקי וגיתם BBDO. ל-2 המשרדים היתה נגיעה חלקית בפעילות הסושיאל של מפעל הפיס שהתמקדה במוצרים המשווקים על ידו כגון ההגרלות השונות. 

במכרז צוין כי תקופת ההתקשרות של הזוכה - 'פה לאוזן' במכרז תעמוד על שנה עם אופציה (השמורה למפעל הפיס) להארכת ההתקשרות בשנתיים נוספות. תקציב הסושיאל של מפעל הפיס מוגדר על ידי גורמים בענף כאחד מ-10 הגדולים בישראל בהיקף כספי. פעילותו כוללת בין 5 ל-6 עמודי פייסבוק ועל פי תנאי המכרז היה נראה כי מעטים הגופים שמחזיקים בנסיון רחב בתחום הסושיאל ובמקביל עומדים בתנאי הסף הכספיים, וביכולתם להתמודד על התקציב. 

'פה לאוזן' הוקמה לפני 8 שנים על ידי קסוטו רוזנברג במטרה להציע פתרונות קריאטיביים ואלטרנטיביים מבוססי מהלכי גרילה בעולם הדיגיטל והפרסום הקלאסי. החברה מנהלת את מערכי הרשתות החברתיות והניו מדיה של רשת מלונות ישרוטלסאן דור, קבוצת נגב, חברת אגדרב בריח ועמותת אור ירוק. כמו כן, חתומה הסוכנות על הקמפיין של גלעד כהנאבאלקן ביט בוקס והשקת הרכב המוסיקה A-WA.

הבעלים אבי קסוטו רוזנברג, אמר לאייס כי "בשנים האחרונות פעלנו מתחת לרדאר במטרה לצבור ידע, ניסיון ולבסס את שמה של פה לאוזן בקרב התעשייה המקומית והבינלאומית. אני מאוד שמח שמפעל הפיס זיהו את הרצינות והייחוד של החברה ובחרו בנו. תחום התרבות שבו עסקנו בהיקף רחב בשנתיים האחרונות כמעט ללא רווח, יקבל ביטוי ממשי בפעילות פיס בתרבות ובקהילה. אני בטוח שנייצר מהלכים מעניינים ופורצי דרך שיסמנו את מותגי מפעל הפיס כמובילים בזירת הסושיאל בארץ, שיהיה לנו בהצלחה".

 

אלי דדון, מנכ"ל מפעל הפיס: "מפעל הפיס מודע לחשיבות הרשתות החברתיות שהולכות וגדלות והופכות למשמעותיות יותר ויותר בזירה השיווקית. כיום מנהל מפעל הפיס מספר עמודי פייסבוק, חלקם נחשבים לבין המובילים בשוק והיד עוד נטויה. אנו מאחלים ל"פה לאוזן" בהצלחה, בתקווה לעבודה משותפת, פורייה ומניבה תוצאות".

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    דנה ו. 28/10/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    עוקבת אחריהם, עושים בשקט אחלה דרך
  • 4.
    פה לפה יותר טובים (ל"ת)
    דני 11/10/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    נטע 09/10/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    בהצלחה לכם
  • 2.
    ראויים!!! (ל"ת)
    אחת ש 09/10/2015 00:36
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    כל הכבוד!!! (ל"ת)
    אלופים!! 08/10/2015 22:12
    הגב לתגובה זו
אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים. 

אור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיותאור ראשון. קרדיט: רשתות חברתיות

שובו של הפריים טיים

אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר 

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד. 


שובו של הפריים טיים

אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים. 

מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים. 

ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר  "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.