הקלף המנצח: ערוץ 10 הולך על עונה רביעית ל'המסע המופלא של אהרוני וגידי'
ערוץ 10 יוצא לעונה רביעית לתכנית המסע המופלא של אהרוני וגידי - כך נודע לאייס. החלק הראשון של הצילומים כבר צולם, ובקרוב יצאו לחלק השני.
תכנית המסעות הקולינאריים בכיכובה של גידי גוב וישראל אהרוני, זכתה לנתוני צפייה גבוהים ב-3 העונות בהן שודרה, והייתה לא אחת גם עוגן שידור ו"קרש הצלה" ללוח שכלל לעיתים שידורים חוזרים ותכניות אולפן. ממוצע הרייטינג בעונה הראשונה עמד על 9% בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, עונת השיא הייתה העונה השנייה עם ממוצע של 16.6%, ובעונה השלישית הנתון עמד על 13.6%.
את התכנית מפיקה טדי הפקות שחתומה גם על העונות הקודמות של התכנית. בעונה זו מתקיימים צילומים ביפן, קמבודיה ודרום אמריקה, הסבב הראשון של הצילום הסתיים ואהרוני וגוב חזרו כבר לישראל. כעת יתחילו לערוך את החומר, ובמקביל בקרוב יצאו השניים לסבב צילומים שני. ערוץ 10 מייעד את הסדרה לשידור במהלך 2016, והיא תכלול 10 עד 15 פרקים.
בערוץ 10 אישרו את הפרטים.
- 4.החלפת האנשים (ל"ת)סיגל 16/03/2016 12:40הגב לתגובה זו
- 3.רותי 16/03/2016 12:32הגב לתגובה זותנו הזדמנות לאנשים אחרים מה מבין גדי גוב באוכל?
- 2.תנועת הצופים 23/07/2015 08:20הגב לתגובה זוגידי נראה כבר מזמן כאילו "מה בכלל אני עושה פה",בהתחלה זה היה מצחיק אח"כ גם אתה שואל מה באמת הוא עושה שם במקום לשבת בבית עם כוס תה ולימון במקום לטחון לנו את המוח כמה רע לו להיסחב בדרכים הללו שאתה היית מוכר כליה כדי להיות שם במקומו. ולידו אהרוני שבד"כ מתהדר בסטיילינג של סטייליסט עיוור צבעים בטון של מורה לזימרה מנסה להיות דידקטי באופן חסר כריזמה. אלא מאי, המקומות שהם מגיעים אליהם,הנושאים בהם הם נוגעים מרתקים לכשעצמם אבל המסע שמסביב נראה מאולץ ומופלץ
- טל 23/07/2015 17:05הגב לתגובה זוגידי הוא זמר ושחקן אדיר, הוא מופיע ויוצר. אולי כשהיה בן 80 ישב בבית עם תה ולימון. אבל, הא רק בן 65. ומותר לו לעשות מה שבא לו. ויש אנשים שאוהבים את זה. כשהוא ירגיש טרחן. הוא ישב בבית.
- 1.ליאת 22/07/2015 17:21הגב לתגובה זואין על גידי גוב. ואהרוני שניהם מקסימים. מחכה לעונה.
- דורית שר 22/07/2015 20:07הגב לתגובה זולערוץ 10, אתם חייבים להוסיף כתוביות נראות! (ולא לסמן אוזן) לתוכניות כדי שגם חירשים כמוני יוכלו לראות את התוכניות שלכם בטלויזיה. את כל התוכניות שלכם, כולל חדשות אני רואה במחשב עם הגברה מיוחדת.
- ארי 04/12/2015 16:55נכון תוכנית אוכל אבל !!! כיף ענק לראות אותם יחד ולצחוק ולהות מה גידי ממש ילד אבל אוהבים אותו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.