50 גוונים של אפור
צילום: יח"צ
TV

צפו בסרטוני החסות לסרט '50 גוונים של אפור' - שהרשות השנייה החליטה לפסול

הרשות הפעילה את סמכותה ופסלה פעם אחר פעם סרטונים לקידום הסרט. כתבה לגופי השידור: בתשדירים קיימים רימוזים מיניים בוטים". אתם תחליטו
משה בנימין | (3)

50 גוונים של צנזורה: הרשות השנייה החליטה לפסול את סרטוני החסות לסרט 50 גוונים של אפור בערוצים המסחריים, ושלחה מכתב לגופי השידור קשת, רשת וערוץ 10 בטענה כי מדובר בסרטונים בוטים. מפיצת הערוץ בישראל, חברת גלובוס מקס מציינת כי גם לאחר שהועברו גרסאות מעודנות יותר נפסלו התשדירים.

הרשות שפסלה את החסויות ביום חמישי האחרון. הסיבה היא כי "בתשדירים קיימים רימוזים מיניים בוטים". עוד מציינת הרשות כי הסרטון עומד בניגוד לכללי האתיקה בפרסומות. כאמור, גם לאחר עידון התשדיר, והורדת קטעים העלולים להתפרש כבעלי אופי מיני, נפסל תשדיר אחר ותשדיר אחר הוגבל לשידור לאחר השעה 23:00 בלבד.

למרות ההגבלות, הסרט עצמו עדיין לא נצפה על ידי חברי ועדת הצנזורה שקובעים את גיל מינימום לצפייה בסרטים בישראל. מדובר במועצה לביקורת סרטים שתפקידה לצפות בכל סרט שעתיד לעלות לאקרנים ומחליטה על גיל המינימום לכניסה לסרט. חברי המועצה צפויים לראות את הסרט רק מחר (יום ב').

הסרט מבוסס על טרילוגיית הספרים של הסופרת אי אל ג'יימס. הספרים הפכו לסנסציה בינ"ל ובתוך זמן קצר הפכו לרב מכר שתורגם ל-51 שפות ונמכר ביותר מ-100 מליון עותקים ברחבי העולם.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "הרשות ביצעה בחינה מקדימה של שני תשדירי החסות לסרט "50 גוונים של אפור", וזאת כפי שקובעים כללי הרשות השנייה במקרה של פרסומות בעלות תוכן מיני. לאחר בחינת התשדירים נקבע, כי תשדיר החסות הכולל תוכן מיני בוטה לא יאושר לשידור ואילו תשדיר החסות הנוסף, יוגבל לשידור לאחר השעה 23:00 וזאת מאחר ומדובר בתשדיר לסרט המוגבל לצפייה למבוגרים בלבד ובהתאם לכללי הרשות השנייה לא ניתן לשדרו בזמן בו משודרות תכנית לילדים או תכניות שעשויות לשאת חן בעיניי ילדים או בסמוך אליהם".

המנכ"ל בפועל של הרשות השנייה, ניר שויקי הוסיף: "במקרה זה, כמו במקרים דומים בעבר, ראינו לנכון שלא לאשר במתכונתו הנוכחית את תשדיר החסות בעל התוכן המיני המפורש וכן להגביל את חשיפת החסות השנייה לשעות הלילה, וזאת על מנת להבטיח כי ילדים וצעירים לא יחשפו לתכנים שאינם הולמים את גילם. נוסיף לפעול על מנת למנוע שידור תכנים מיניים או פוגעניים בשעות בהם נהוגה צפייה משפחתית ולהבטיח כי הטלוויזיה המסחרית תהווה מרחב בטוח עבור הורים וילדים".

העיבוד הקולנועי בבימויה של סם טיילור ג'קסון ובכיכובם של דקוטה ג'ונסון וג'יימי דורנן, מגולל את עלילת הכרך הראשון בטרילוגייה בו אנסטסיה סטיל (ג'ונסון), סטודנטית לספרות, יוצאת לראיין את היזם הצעיר והמצליח כריסטיאן גריי (דורנן). במשרד רחב הידיים שבקומה ה-20 היא פוגשת גבר מבריק ויפה תואר שגורם לה, פשוטו כמשמעו, לאבד את שיווי המשקל. היא מופתעת מהעוצמה שבה היא נמשכת אליו, ומופתעת עוד יותר לגלות שלמרות חוסר ניסיונה - גם הוא רוצה בה. משם, שניהם מובלים לרומן לוהט ונטול מעצורים שבמרכזו משחקי שליטה מיניים והגשמת פנטזיות.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    הראל 09/02/2015 01:38
    הגב לתגובה זו
    פעם היה מותר 12 מילים, מישהו זוכר את זה?
  • 2.
    טל 08/02/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    הזוי
  • 1.
    מיכל 08/02/2015 16:34
    הגב לתגובה זו
    איראן זה כאן!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -1.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״