מתקפת היח"צ של רני רהב: "עם ישראל התאהב בי, איש בסנטרו ובמעמדו יחיה"
כמעט שבועיים לתוך פרשת אייל גולן, ורני רהב מתחיל להשחיז סכינים. רק ביממה האחרונה איש יחסי הציבור של הזמר, ומי שמשמש כשופט בהכוכב הבא, ביקר את התנהלותם של מבקרי הטלוויזיה השונים.
במהלך 'הכוכב הבא' אתמול, הטיח רהב בזמר מוקי, שהחליף את גולן בכס השיפוט, כי הוא מנסה למצוא חן בעיני מבקרי הטלוויזיה, בהם עינב שיף מידיעות אחרונות. בסוף השבוע יפורסם טור של רהב בשבועון סופהשבוע, בו הוא תוקף את מבקר הטלוויזיה של העיתון דורון ברוש. בין לבין פרסם היום העין השביעית
בשבוע שעבר התייחס ברוש לצו איסור הפרסום בפרשת אייל גולן: "זה היה צו איסור הפרסום האווילי ביותר שהזיכרון יכול להעלות לשולחן העבודה שלו. קשה לכעוס על התקשורת - עם כל הכבוד לצווחותיו של רני רהב - שניסתה לעקוף אותו בכל דרך. אי אפשר להניח בפני המפלצת טרף מדמם ועסיסי ולצפות שתנהג בנימוסי שולחן".
בהמשך מתייחס ברוש להצלחת X פקטור, "שלא כמו תכניות ריאליטי אחרות, לא נולדה כדי לשים ללעג, גם לא כדי להביך או להשפיל את המשתתפים בה. אולי לא לכך התכוונו יוצרי המודל הישראלי, אבל מה לעשות - זה מה שקרה. החברה של 'X פקטור' נחמדים. צוות השופטים קשוב, אמפטי, לא בוער לו הישבן לטחון את המשתתפים. שירי מימון את משה פרץ אוכלים כל רני רהב את ריטה. שימו לי ב'X פקטור' אני רני רהב עם הסנטר השמוט בהתחסדות הנצח שלו, והילדים שלי טסים לחדר השני".
- ל"עיתונאי הדורס" דורון ברוש - מי נתן אור ירוק להוריד את הטור שלך לדפוס?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בעקבות כך כתב רהב מכתב לברוש, עם העתקים למו"ל העיתון אלי עזור, לעורכים דורון כהן וגולן בר-יוסף, למנכ"לית רונית חסין-הוכמן ולכותבים נוספים. מכתבו זה יפורסם במלואו בסוף השבוע הנוכחי: "ציפיתי מאדם כמוך, שרואה שבלוגר שחצן ופורע חוק מנסה בכל דרך לרמוס את החוק הישראלי, לצאת נגדו ולרדוף אותו עד שהסדר יושב על כנו, אבל טעיתי. במקום לכתוב מילה טובה על כך שהפורמט הענק הזה נמכר רק השבוע לארה"ב של אמריקה ולעוד 12 מדינות ולהצדיע ליוצריו, אתה מוצא כל דרך אפשרית לגדף אותו. לגבי הסנטר שלי, הלשון שלי וכל חלק אחר שמפריע לך בי - עובדה היא שעם ישראל התאהב, מכל הלב, כך שאיש בסנטרו ובמעמדו יחיה".
רהב התייחס גם לסוגיית 'X פקטור': "בטור רציני ומלומד הייתי מצפה לקצת עובדות והגינות - 'X פקטור' משודרת בימי רביעי מול כ-5% 'תחרות' מצד 'הכפר' בערוץ 10, ובמוצ"ש מול תחרות כמעט אפסית".
ב'סופהשבוע' סירבו להגיב.
- 19.מי התאהב בך? חתיכת לוביסט רודף בצע שפל (ל"ת)אבי 10/12/2013 13:15הגב לתגובה זו
- 18.מוקי. זה פרסומת לפודינג? (ל"ת)בני 27/11/2013 15:53הגב לתגובה זו
- 17.מה זה "לשים ללהג"? (ל"ת)27/11/2013 09:57הגב לתגובה זו
- 16.אבי 26/11/2013 18:47הגב לתגובה זומה נהייה פה חברות הכי גדולות במשק משתמשות בבחור הזה שאלוהים יודע איך עוד לא יצא מהארון להיות הפנים שלהם?? אף אחד לא סובל לראות או לשמוע אותו, מה אתה חושב רהב שזה שאתה מצביע לכולם ירוק יתחילו לאהוב אותך אתה הדבר העצוב ביותר בטלוויזיה מסיבת העיתונאים שעשית לרולדין הביאה את קופיקס לגודל עצום , עשית נזק של כיתה א ללקוח שלך
- 15.רני רהב נושא דברי רהב... (ל"ת)אילן 26/11/2013 12:33הגב לתגובה זו
- 14.גיא 26/11/2013 11:52הגב לתגובה זושל מר רהב, ואז הוא והן יבינו שנמאס לנו מהביבים שהוא מייצר פה
- 13.דוד 26/11/2013 08:47הגב לתגובה זוהיחיד שלא משוחד בבוהמה. היחיד שאמר אצ האמת לדצים שהבן שלהם לא זמר. היחיד שמצביע באופן נקי ומקצועי ביותר ללא הפקט העדר. למרות למרות שדעותינו הפולייטים שונות טני מעריך אותך על האומץ והכנות ומאחל לך הצלחה ובתקווה שלא יקלקלו אותך
- 12.חבר קיבוץ 26/11/2013 08:42הגב לתגובה זוהאדם מלא בעצמו ורואים את זה. עילג, מלא בחשיבות עצמית, מטיף בשער,עושה כסף מלשונו המשורבבת. עד אנה התדרדרנו?
- 11.רני רהב-לך תמכור חמוצים! (ל"ת)שונא שקרנים 26/11/2013 08:13הגב לתגובה זו
- 10.רוי 25/11/2013 18:52הגב לתגובה זובושה לחברת התעופה הלאומית שלנו שזה איש יחסי הציבור שלה!!מהבחילה שקבלתי העברתי את כל הזמנות הטיסה שלי לחודש הקרוב לחברות זרות. איכססססססססססס
- 9.הינשוף 25/11/2013 18:20הגב לתגובה זולרהב מציע לך ללמוד קצת מדברי חז"ל.יהללך זר ולא פיך בטוח שלא הבנת
- 8.רני Fills me with the urge to defecate (ל"ת)Pink Floyd 25/11/2013 17:56הגב לתגובה זו
- 7.אני מקנא באהבה העצמית הבלתי נגמרת של הנ"ל.... (ל"ת)נרקיס מלך הביצה 25/11/2013 17:46הגב לתגובה זו
- 6.אכן חציר העם...אמר כבר אחד העם... (ל"ת)מעלה גירה מקצועי 25/11/2013 17:45הגב לתגובה זו
- 5.פלוני אלמוני 25/11/2013 17:35הגב לתגובה זורני אני מקווה שאתה קורא את תגובתי .אני למשל לא התאהבתי בך .להיפך אתה מעורר בי גועל
- 4."רהב" כמה ששם המשפחה מתאים לבבון הזה (ל"ת)25/11/2013 17:34הגב לתגובה זו
- 3.רני, מתי נשאר לך זמן לעבוד בשביל הלקוחות? (ל"ת)רימה 25/11/2013 17:22הגב לתגובה זו
- 2.רק לקוח מפגר ילך עם רני רהב (ל"ת)שיווק 25/11/2013 16:26הגב לתגובה זו
- 1.רוני 25/11/2013 16:18הגב לתגובה זוובטח שלא לרדוף פרסום. וזה בהתעלמות מההתנהלות המביכה של אדון רהב בתכנית ומחוצה לה. בטווח הקרוב, הוא מקבל המון חשיפה, בטווח הארוך הוא עושה לעצמו ולמשרדו נזק רציני!

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.