יח"צנו לאן// קדימה להסתער: על הצגת הקולקציית של איזבל מארה ב-H&M

השטיח האדום נפרש בפתח סניף H&M, והסלבס לא פספסו הזדמנות להעמיס פריטים הביתה. אייס ביקר בהשקת הקולקצייה החדשה - וחזר בידיים ריקות

ושוב אנחנו מבקרים באירוע של שלמור תקשורת, והפעם - השקת קולקציית הקפסולה של המעצבת איזבל מארה לרשת האופנה H&M, שנערך שלשום (יום ב').

בדומה לאירועים המתקיימים במקביל בשאר חנויות H&M ברחבי העולם, גם פה ההזדמנות הראשונה להציץ (ולרכוש) בפריטי הלבוש שיכבשו את רחובות ישראל ניתנה לסלבס המפונקים שהסתערו על המדפים ללא רחם.

מסתבר שבישראל הקטנה ומוקפת האויבים, צמאים ורעבים עד מאד לאופנה. את המקום פקדו מיטב האושיות האופנתיות בישראל. 3 ימים לפני ההשקה הרשמית לקהל הרחב, מחר (יום ה') ב-14 בנובמבר, התקיימה המכירה המוקדמת. לכבוד המאורע, השטיח האדום נפרש בפתח החנות של H&M, נמתחו חבלים ונמזגו כוסות שמפניה. על עמדת ה-DJ הופקדו הצמד גילי סער וחן יאני שסיפקו אווירת רקע בנוסח השדרות האפנתיות ביותר של פריז.

בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].

נעים להכיר, אני מטפלת בתיק

צוות שלמור תקשורת שמטפל בתיק: יפעת סוכליצקי סמנכ"לית אופנה ולייף סטייל שמטפלת בתיק מיום הפתיחה והחדירה של H&M לשוק הישראלי, מפיקת אופנה נעה קדם, מנהלות הלקוחות התקציבאית לירון תמיר. מטעם H&M - זיו קווין, מנהלת מחלקת התקשורת ברשת האופנה.

הפקה: נעה קדם, רביד אברמוביץ', לירון תמיר, זיו קווין, יפעת סוכליצקי ועמי נאמן

הבוס הגיע?

אירינה שלמור, שרק בשבוע שעבר התראיינה לראיון סוף השבוע של אייס, נכחה מתחילת האירוע ועד סופו.

אירינה שלמור (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)

הסלבס הגיעו?

נינט, אנה ארונוב, אורנה דץ, שני פרידן, דורית בר אור, נתן גושן בליווי הסטיליסטית הצמודה ליאת אשורי וארוסה אסי נגדאי, רונית יודקביץ, יאנה גור, דניאלה פיק, שי לי שינדלר, מרינה קבישר ובן זוגה יקיר שעשוע, איה כורם, עינת שרוף, יעל ניזרי, שירלי בוגנים, רותי רודנר פינס, תהילה ריץ, אנה באומן ועוד.

מהמגזר העסקי: משפחת חורש, אנדרו וג'ורג' שאירחו את המכובדים, מנכ"ל H&M גלעד קרונר, שגריר שוודיה בישראל קארל מגנוס נסר, מנכ"ל קניון עזריאלי אופיר אורן, ג'ני קובה, אבלין דואק, טלי אנג'ל, ארנון תורן, ורד רוזן ולאה פרץ.

היה צפוף?

צפוף זו לא מילה. 300 איש גדשו את הסניף בעזריאלי, בו הוצגה קולקציית איזבל מארה. המקום הפך במהרה לשדה קרב שבו כל הקודם זוכה.

כמו חיה רעה (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

מסיבת עיתונאים

באירוע השתתפו ליאת קופלמן - עורכת גו סטייל, שרון בונד - עורכת אופנה במגזין את, כתבת הצרכנות של ערוץ 10 נוגה ניר נאמן , לירוי שופן - עורך אופנה בוואלה, בלוגר וכתב האופנה של גלריה סהר שלו. צוות צילום של ערב טוב עם גיא פינס וצוות צילום של וואלה. הבלוגרים רוזה סינסקי, מיראל דושינסקי, ספי ארליך ומיכל עזר.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

בגזרת הסטיליסטים:

ליאת אשורי, מזל חסון, סיון חימי, אביב אברמוב, אלונה רחמים ושירן מניה.

ומה היה שיא האירוע?

העומס בקופות, שלווה בדיילות שהסתובבו בין האורחים וכיבדו אותם בקאווה ומאפים קטנים, כדי להנעים את זמנם במהלך התור הארוך. לעייפים שביננו הוגש גם אספרסו.

נינט טייב (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)

איה כורם (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)

אנה ארונוב (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)

נתן גושן (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)

רונית יודקביץ' (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

מנכ"ל H&M גלעד קרונר ושגריר שוודיה בישראל קארל מגנוס נסר (צילום: רפי דלויה)

נגה ניר נאמן (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)

אם לא בגדים לפחות האוכל נישאר (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

חן יאני וגילי סער (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

אורנה דץ (צילום: סיגל נפתלי-קסל)

עינת שרוף (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    דן 15/11/2013 18:23
    הגב לתגובה זו
    כייף לראות את האנשים שעושים את העבודה הקשה הזאת יחסי ציבור
  • 8.
    אנה ארונוב דחוף סטיילינג לבושה זוועה (ל"ת)
    אחת שיודעת 14/11/2013 08:40
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מה אנה לובשת צריכה דחוף סטייליסטית (ל"ת)
    אחת שיודעת 13/11/2013 23:29
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    בשביל בגדים כל אישה מגיעה. אין תג מחיר. (ל"ת)
    XXXX 13/11/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    נינט כזאת שווה (ל"ת)
    דן 13/11/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    הלקרדות לא אספו את האוכל אליהם הביתה? (ל"ת)
    כהרגלן 13/11/2013 16:08
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    רונית 13/11/2013 15:06
    הגב לתגובה זו
    הבחור עם הצעיף בתמונה הקבוצתית עשה מילוי שפתיים מה זה גרוע. ולמה אותו לא ציינו בצוות ? הייתכן והוא סתם פוץ שמלקק ליפעת?
  • זה מה שמעניין השפתיים של הבחור זה ממש נמוך (ל"ת)
    יפה 13/11/2013 23:25
    הגב לתגובה זו
  • איילת 13/11/2013 20:46
    הגב לתגובה זו
    נראה מה זה חש
  • 2.
    מיה 13/11/2013 14:46
    הגב לתגובה זו
    לא פייר היה צריך להגביל את כמות הפריטים לקנייה וככה כולם היו יוצאים מרוצים
  • 1.
    גם אני רוצה בגדי מעצבת (ל"ת)
    דנה 13/11/2013 14:27
    הגב לתגובה זו
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקומתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקו

רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב

במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג

הדס ברטל |

מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות. 

המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים. 

פריים טיים

הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.


ינון מגל בשידורי הפטריוטים מתוך אתר ערוץ 14
ינון מגל בשידורי הפטריוטים - קרדיט: מתוך אתר ערוץ 14


תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות

בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״