יח"צנו לאן// קדימה להסתער: על הצגת הקולקציית של איזבל מארה ב-H&M
ושוב אנחנו מבקרים באירוע של שלמור תקשורת, והפעם - השקת קולקציית הקפסולה של המעצבת איזבל מארה לרשת האופנה H&M, שנערך שלשום (יום ב').
בדומה לאירועים המתקיימים במקביל בשאר חנויות H&M ברחבי העולם, גם פה ההזדמנות הראשונה להציץ (ולרכוש) בפריטי הלבוש שיכבשו את רחובות ישראל ניתנה לסלבס המפונקים שהסתערו על המדפים ללא רחם.
מסתבר שבישראל הקטנה ומוקפת האויבים, צמאים ורעבים עד מאד לאופנה. את המקום פקדו מיטב האושיות האופנתיות בישראל. 3 ימים לפני ההשקה הרשמית לקהל הרחב, מחר (יום ה') ב-14 בנובמבר, התקיימה המכירה המוקדמת. לכבוד המאורע, השטיח האדום נפרש בפתח החנות של H&M, נמתחו חבלים ונמזגו כוסות שמפניה. על עמדת ה-DJ הופקדו הצמד גילי סער וחן יאני שסיפקו אווירת רקע בנוסח השדרות האפנתיות ביותר של פריז.
בכל שבוע נציג לכם את מאחורי הקלעים של השקות, מסיבות עיתונאים ואירועים יחצניים. יש לכם אירוע כזה להציע לנו? תשלחו אלינו למייל [email protected].
נעים להכיר, אני מטפלת בתיק
צוות שלמור תקשורת שמטפל בתיק: יפעת סוכליצקי סמנכ"לית אופנה ולייף סטייל שמטפלת בתיק מיום הפתיחה והחדירה של H&M לשוק הישראלי, מפיקת אופנה נעה קדם, מנהלות הלקוחות התקציבאית לירון תמיר. מטעם H&M - זיו קווין, מנהלת מחלקת התקשורת ברשת האופנה.
- H&M מזנקת בבורסת שטוקהולם - אחרי שהפתיעה בתוצאות הרבעוניות
- H&M תשלם 36 מיליון דולר: שמרה כרטיסים שאנשים לא פדו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
הפקה: נעה קדם, רביד אברמוביץ', לירון תמיר, זיו קווין, יפעת סוכליצקי ועמי נאמן
הבוס הגיע?
אירינה שלמור,
אירינה שלמור (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)
הסלבס הגיעו?
נינט, אנה ארונוב, אורנה דץ, שני פרידן, דורית בר אור, נתן גושן בליווי הסטיליסטית הצמודה ליאת אשורי וארוסה אסי נגדאי, רונית יודקביץ, יאנה גור, דניאלה פיק, שי לי שינדלר, מרינה קבישר ובן זוגה יקיר שעשוע, איה כורם, עינת שרוף, יעל ניזרי, שירלי בוגנים, רותי רודנר פינס, תהילה ריץ, אנה באומן ועוד.
מהמגזר העסקי: משפחת חורש, אנדרו וג'ורג' שאירחו את המכובדים, מנכ"ל H&M גלעד קרונר, שגריר שוודיה בישראל קארל מגנוס נסר, מנכ"ל קניון עזריאלי אופיר אורן, ג'ני קובה, אבלין דואק, טלי אנג'ל, ארנון תורן, ורד רוזן ולאה פרץ.
היה צפוף?
צפוף זו לא מילה. 300 איש גדשו את הסניף בעזריאלי, בו הוצגה קולקציית איזבל מארה. המקום הפך במהרה לשדה קרב שבו כל הקודם זוכה.
כמו חיה רעה (צילום: סיגל נפתלי-קסל)
מסיבת עיתונאים
באירוע השתתפו ליאת קופלמן - עורכת גו סטייל, שרון בונד - עורכת אופנה במגזין את, כתבת הצרכנות של ערוץ 10 נוגה ניר נאמן , לירוי שופן - עורך אופנה בוואלה, בלוגר וכתב האופנה של גלריה סהר שלו. צוות צילום של ערב טוב עם גיא פינס וצוות צילום של וואלה. הבלוגרים רוזה סינסקי, מיראל דושינסקי, ספי ארליך ומיכל עזר.
- שובו של הפריים טיים
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- תוכן שיווקי צברתם הון? מה נכון לעשות איתו?
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
בגזרת הסטיליסטים:
ליאת אשורי, מזל חסון, סיון חימי, אביב אברמוב, אלונה רחמים ושירן מניה.
ומה היה שיא האירוע?
העומס בקופות, שלווה בדיילות שהסתובבו בין האורחים וכיבדו אותם בקאווה ומאפים קטנים, כדי להנעים את זמנם במהלך התור הארוך. לעייפים שביננו הוגש גם אספרסו.
נינט טייב (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)
איה כורם (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)
אנה ארונוב (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)
נתן גושן (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)
רונית יודקביץ' (צילום: סיגל נפתלי-קסל)
מנכ"ל H&M גלעד קרונר ושגריר שוודיה בישראל קארל מגנוס נסר (צילום: רפי דלויה)
נגה ניר נאמן (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)
אם לא בגדים לפחות האוכל נישאר (צילום: סיגל נפתלי-קסל)
חן יאני וגילי סער (צילום: סיגל נפתלי-קסל)
אורנה דץ (צילום: סיגל נפתלי-קסל)
עינת שרוף (צילום: רפי דלויה ואביב חופי)
- 9.דן 15/11/2013 18:23הגב לתגובה זוכייף לראות את האנשים שעושים את העבודה הקשה הזאת יחסי ציבור
- 8.אנה ארונוב דחוף סטיילינג לבושה זוועה (ל"ת)אחת שיודעת 14/11/2013 08:40הגב לתגובה זו
- 7.מה אנה לובשת צריכה דחוף סטייליסטית (ל"ת)אחת שיודעת 13/11/2013 23:29הגב לתגובה זו
- 6.בשביל בגדים כל אישה מגיעה. אין תג מחיר. (ל"ת)XXXX 13/11/2013 18:01הגב לתגובה זו
- 5.נינט כזאת שווה (ל"ת)דן 13/11/2013 16:41הגב לתגובה זו
- 4.הלקרדות לא אספו את האוכל אליהם הביתה? (ל"ת)כהרגלן 13/11/2013 16:08הגב לתגובה זו
- 3.רונית 13/11/2013 15:06הגב לתגובה זוהבחור עם הצעיף בתמונה הקבוצתית עשה מילוי שפתיים מה זה גרוע. ולמה אותו לא ציינו בצוות ? הייתכן והוא סתם פוץ שמלקק ליפעת?
- זה מה שמעניין השפתיים של הבחור זה ממש נמוך (ל"ת)יפה 13/11/2013 23:25הגב לתגובה זו
- איילת 13/11/2013 20:46הגב לתגובה זונראה מה זה חש
- 2.מיה 13/11/2013 14:46הגב לתגובה זולא פייר היה צריך להגביל את כמות הפריטים לקנייה וככה כולם היו יוצאים מרוצים
- 1.גם אני רוצה בגדי מעצבת (ל"ת)דנה 13/11/2013 14:27הגב לתגובה זו

שובו של הפריים טיים
אחרי תקופה שבה מהדורות החדשות הציגו מספר צופים גבוה במיוחד, ישנה חזרה למספרים של טרום העסקה והפריים טיים שוב חוזר
אחרי שבועיים שבהם מהדורות החדשות היו במרכז שידורי הטלוויזיה, וסך הצופים בכלל המהדורות התקרב למיליון צופים, אמש נרשמה ירידה טבעית והמספרים חזרו למימדים "רגילים", עם כ-800 אלף איש. בראש המהדורות עמדה, כרגיל, המהדורה המרכזית של חדשות 12, עם 15.9% רייטינג ו-384 אלף צופים. אחריה, היתה מהדורות החדשות של ערוץ 14 שעמדה על יותר מחצי צופי קשת, עם 8% רייטינג ו-203 אלף צופים. במקום השלישי היתה המהדורה המרכזית של רשת, חדשות 13, שהיתה עם 5.9% רייטינג ו-131 אלף צופים ואילו במקום האחרון היתה המהדורה של כאן11, שעמדה על 3.6% וחזרה להיות מתחת לגבול ה-100 אלף צופים, עם 89 אלף צופים בלבד.
שובו של הפריים טיים
אמנם אצלנו גם הפריים טיים עוסק באקטואליה, או ליתר דיוק, בטראומה לאומית, ובכל זאת, מהדורות החדשות פינו את רצועת הפריים טיים. בראש הרצועה עמדה "אור ראשון" של קשת, סדרה שמבוססת על אירועי ה-7 באוקטובר ועמדה 15.2% רייטינג ו-350 אלף צופים. אחריה "הפטריוטים" היציבה שמראה שיש ביקוש לשיח אקטואלי שחורג ממהדורות החדשות, ועמדה על נתון מרשים של 9.3% רייטינג ו-261 אלף צופים (לצורך העניין, כמויות שעולות על צופי המהדורות של 13 ו-11 יחד). אחריהם היה השעשועון "כלוב הזהב" של רשת שעמד על 6.8% רייטינג ו-161 אלף צופים ואילו את הרשימה סגר השעשועון של כאן11, "המרדף", עם 5.2% ו-127 אלף צופים.
מבחינת שאר הרצועות, חדשות. בבוקר, חדשות הבוקר של קשת מובילה את הרצועה, עם 4.4% ו-102 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שהשיגה 2.5% רייטינג ו-48 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.9% רייטינג ו-40 אלף צופים.
- עלייה של יותר מ-20% בצפייה בחדשות
- העסקה ממשיכה להעלות את הרייטינג בכל מהדורות החדשות
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 4.1% ו-86 אלף צופים, אחריו במקום השני היה ערוץ 14, עם "על הבוקר" עם רונה לוי, עם 2.2% בלבד ו-44 אלף צופים ואת הרשימה סגר "פותחים יום" של רשת, עם 2.1% רייטינג ו-45 אלף צופים.