אחרי החגים כבר כאן: 2 תקציבים חדשים למנצ' - HUAWEI והחברה הגיאוגרפית

המשרד בבעלותם של מלינרסקי, נעים וצ'כנובר מרחיב את הפעילות. HUAWEI שהוקמה ב-1987 היא אחת מיצרניות תשתיות הסלולר הגדולות בעולם
משה בנימין | (11)
נושאים בכתבה סער נעים

משמינים אחרי החגים: משרד הפרסום מנצ' בבעלותם המשותפת של יניב מלינרסקי, סער נעים ודני צ'כנובר מרחיב את פעילותו עם צירופם של 2 תקציבי פרסום חדשים לשורותיו.

המשרד יחל לטפל בתקציבי הפרסום של חברת התיירות החברה הגאוגרפית, ו-HUAWEI, יצרנית תשתיות הסלולר השנייה בגודלה בעולם. במשרד מציינים כי הזכייה ב-2 תקציבים אלו מגיעה לאחר מכרז בין מספר משרדים, כאשר HUAWEI עלה בימים אלו עם קמפיין דיגיטל מבית מנצ'. יצוין כי משרד הפרסום כבר עובד מזה מספר חודשים עם מותג הטיולים מלכת המדבר מבית החברה הגאוגרפית, וכעת הצטרף גם תקציב הפרסום המרכזי של החברה לשורות מנצ'.

מנצ', שנפתח בפברואר השנה כבר הספיק לעלות עם מספר קמפיינים בטלוויזיה, בינהם: פיניש-מצלמה נסתרת בסופר, רול און ויט (שניהם מבית רקיט בנקיזר) 'מיי סופרמרקט' - אתר השוואת סלי קניות, וקמפיין דיגיטל ל-Alljobs.

סער נעים מבעלי מנצ': "אנחנו מאוד שמחים וגאים על האמון שניתן לנו. אגב, כפי שניתן לראות מתמהיל הלקוחות שלנו, לא משנה לנו אם זה לקוחות מקומיים או לקוח בינלאומיים. העיקר שיהיו מנצ'ים".

תגובות לכתבה(11):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    מילנרסקי מלך הדאחקות 08/10/2013 16:51
    הגב לתגובה זו
    אולי הוא טוב במערכונים, דאחקות וגגים. בטח שלא בבניית מותגים. אבל שוין, יש כל כך הרבה בררה בשוק הזה, אז עוד אחד.
  • 7.
    לקוח אייפון 4 30/09/2013 22:55
    הגב לתגובה זו
    ה הוואווי הזה נראה מעניין מאד מבחינת מפרט ומחיר, והקטע עם החתולים והנינג'ה קורע. אחלה שם תפסו
  • 6.
    כל הכבוד (ל"ת)
    30/09/2013 17:43
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    אוחנה 30/09/2013 13:48
    הגב לתגובה זו
    ברמה של סטודנט שגמר את הבצפר.
  • אין לך מושג. זה קמפיין גאוני (ל"ת)
    אחד שמביך 30/09/2013 22:53
    הגב לתגובה זו
  • אוחנה, לך שחק כדורגל 30/09/2013 15:59
    הגב לתגובה זו
    כנראה שבזה אתה מבין יותר. קמפיין גאוני
  • 4.
    אחד שיודע 30/09/2013 10:46
    הגב לתגובה זו
    אין ספק שיגיעו רחוק
  • 3.
    איזה יופי לראות משרד חדש ורענן מתפתח במהירות (ל"ת)
    חן 30/09/2013 00:22
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    כמו בפוקר גם בעבודה- סער מרוויח בגדול! (ל"ת)
    אנה קורניקובה 29/09/2013 16:00
    הגב לתגובה זו
  • גדול! (ל"ת)
    כן הגעתי היום!!! 30/09/2013 00:39
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    באמת מנצ'ים. כל הכבוד!!! (ל"ת)
    אביטל זלמנוביץ 29/09/2013 15:46
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.