היוזמה החדשה של דו"צ ודוברי הרשויות: ביקור של ראשי עיריות בבסיסי צה"ל
דובר צה"ל ואיגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל, סיכמו על קיום ביקורים וסיורים של ראשי רשויות והפקידות הבכירה בכל רשות, בבסיסי צה"ל השונים, במטרה להכיר מקרוב את פעילות היחידות הצבאיות ולחזק את הקשר בין 2 הגופים.
מדובר בהחלטה משותפת של דובר צה"ל ואיגוד הדוברים, שתאפשר לכל ראש עירייה ומועצה, בתיאום עם דובר צה"ל, לבצע לצוות הבכיר של הרשות שבה הוא עומד, ביקור בבסיסים, לקבל סקירה צבאית ולערוך סיור ביחידות השונות.
הסנונית הראשונה להחלטה הייתה ביקור של איגוד דוברי הרשויות במרכז הטסה והצניחה של צה"ל (מרהו"ם), בו מתאמנים היחידות המיוחדות של הצבא. בביקור השתתפו עשרות דוברים מרחבי הארץ, ניתנה האפשרות להצצה נדירה אחר הכשרתם של הצנחנים, המתקנים עליהם הם מתאמנים וכן הצנחת ציוד הספקה ללוחמים בשטח.
יו"ר איגוד דוברי הרשויות ודובר עיריית באר-שבע, אמנון יוסף, אמר שמדובר בשיתוף פעולה יוצא דופן בין 2 גופים שהקשר ביניהם עד עתה נוצר בעיקר בעת חירום.
- 4.מתיתיהו 02/03/2013 23:14הגב לתגובה זואני מקווה שגם ראשי רשויות מערים חרדיות יוכלו להכנס לבסיסים של צה"ל.תבדקו את זה דוברים של צה"ל והרשויות השנאה לחרדים היא כיום במודה.
- 3.שאול 01/03/2013 20:14הגב לתגובה זוגם אני הייתי רוצה לבקר בבסיס צבאי. מה אני צריך להיות ראש עיר?
- 2.רז 01/03/2013 10:33הגב לתגובה זויפה לדוברי הרשויות ולדובר צה"ל אני מקווה שבאמת ראשי הרשויות שיבקרו בבסיסים, ילמדו איך הצבא מנהל טוב את העניינים
- 1.לפיד 28/02/2013 18:24הגב לתגובה זויפה לצה"ל ולרשויות המקומיות שפתחו את השערים,עכשיו תורם של החרדים להכנס לבסיסים.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.