ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

האיש שעמד בראש צוות החקירה כנגד ליברמן מצטרף ל'יש עתיד' - תראו מה הוא אמר בזמנו על שר הביטחון הנכנס

יואב סגלוביץ' מצטרף למפלגתו של יאיר לפיד על מנת לקדם את המלחמה בשחיתות. בארוע 'שבת תרבות' בינואר האחרון חשף את דעתו על ליברמן
 |  41
מריחים בחירות?
Share
ניצב בדימוס יואב סגלוביץ, ראש אגף חקירות לשעבר במשטרה, מצטרף למפלגת 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד. השניים ימסרו היום (א') הודעה משותפת בעניין. סגלוביץ הוא האיש שעמד בראש צוות החקירה כנגד שר הביטחון המיועד אביגדור ליברמן בפרשת חברות הקש, וכעת הוא מצטרף למפלגתו של לפיד על מנת לקדם את המלחמה בשחיתות. מעניין יהיה לשמוע מפיו האם הוא יישב עם ליברמן באותה ממשלה אם יידרש.


המהלך של סגלוביץ מגיע ברקע למחאה חוצה מפלגות כנגד מינויו של ליברמן לשר הביטחון ששיאה נרשם בשישי האחרון עם התפטרותו של השר להגנת הסביבה, חבר מפלגת כולנו ומנכ"ל בזק לשעבר השר אבי גבאי. סגלוביץ' שירת כ-30 שנה במשטרה והקים את יחידת לה"ב 433 - היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן ואת היחידה לפשיעה כלכלית. 

באירוע 'שבת תרבות' שנערך בבאר שבע בינואר האחרון, אמר סגלוביץ' כי להערכתו יש תשתית ראייתית להעמיד לדין את ליברמן בפרשת חברות הקש, וכי לדעתו היועץ המשפטי של הממשלה טעה בכך שלא קיבל את המלצת המדינה לעשות כך. "תיקים ציבוריים בהם נידונים מקרים של בכירים, נבחרים ואישי ציבור ראויים להתברר בבית המשפט ולא להסתיים בהסדר טיעון. ליברמן הוא חשוד שהיה צריך להעמיד לדין על עבירות שביצע", אמר סגלוביץ'.ובהמשך לביקורת על מינויו של ליברמן לתפקיד שר הביטחון אמרה זהבה גלאון ממרץ: "ליברמן יהיה שר הביטחון הסחיט ביותר בתולדות ישראל. כל מי שיש לו מידע על כל שלל פרשות השחיתות שהאיש הזה אסף במהלך שנותיו בפוליטיקה יוכל להשיג ממנו מה שהוא רוצה. לא מדובר רק בכסף, מדובר בסודות מדינה, בחיים של הילדים שלי ושלכם. מה אתם יודעים על האנשים שליברמן מעורב איתם? מה אתם יודעים על האינטרסים שלו? מי יוכל ללחוץ עליו".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

41 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 משה מרציאנו 03/06/2016 14:27 תזכור אדון סגלוביץ מאין הגעת
הרי בכול רגע נתון ניתן יהיה למצוא שוטרת שהטרדת. הרי הטרדה במשטרה בדרגות הגבוהות זה סטטוס. ואז החיים שלך יהיו "גן עדן" כמו שליברמן נוהג לומר.
25 יעקב 03/06/2016 01:01 לא סומך על יהודי שקוראים לו סגלוביץ'..... (ל"ת)
24 מה זה "טעה"? 31/05/2016 08:20 היועץ טעה ???
נראה שמשחקים באש , מה זה "טעה" ?. רוב האזרחים מרגישים לא בנוח עם נקיון כפיו ואמינותו האיש ועכשיו השר ליברמן . עדיף לבדוק עכשיו את ה"טעה" לפני שטובל רגליו בתפקיד . ביטחון זה דיני נפשות. אין מקום למקרים כמו הירשזון או אולמרט
ראיס-פוטין-טיל 400S 01/06/2016 14:26 חברה בשם "נתיב אל המזרח"...לחברה ל"ייעוץ עסקי" בשם "מ.
במרץ 2010 חקרה המשטרה את ליברמן בחשד...זאב בן אריה...את הספר חיברה אביה אלף שניהלה את התיק מטעם הפרקליטות ובו היא למעשה מביאה את גרסתה לאירועים...בעיתון ישראל היום ''אי הגשת כתב האישום היא טעות קשה בהיסטוריה של שלטון החוק בישראל...
23 ליכודניק לשעבר 30/05/2016 18:14 ביבי הורס הכל (ל"ת)
יעקב 03/06/2016 01:00 אם אתה ליכודניק לשעבר אני מרצ בהווה.... (ל"ת)
22 אזרח 30/05/2016 16:31 איפה בטחון ?
הכל באשמתו איש שלצורכי השרדותו איפשר מינוי הנ״ל . חייב להיות גבול לציניות , הרי מדובר בתפקיד הכי חשוב במדינה , ואם הגבול אבד - סימן שכושר שיפוטו של איש נפגם .
ראיס-פוטין-טיל 400S 01/06/2016 14:28 את הספר חיברה אביה אלף שניהלה את התיק מטעם הפרקליטות
בעיתון ישראל היום ''אי הגשת כתב האישום היא טעות קשה בהיסטוריה של שלטון החוק בישראל...שמדובר באחת מפרשות השחיתות הציבורית היותר חמורות שהיו אי פעם בישראל...
21 סול זה ניצין 30/05/2016 13:49 מרגל רוסי? שר בטחון? הלו....
הצלחנו ועוד ידינו נטויה
ראיס-פוטין-טיל 400S 01/06/2016 14:34 ליברמן: כל הקורבנות והצרות - בגלל השמאל...כך רומני מקיש
"התבטאויות ליברמן ג , ארצות הברית מתרחקת? ליברמן יוביל התקרבות לרוסיה,ורמות לזילות השואה"...ליברמן תמך בחיזוק הקשר עם רוסיה...ואף מונה ל"ממונה על הדיאלוג האסטרטגי מול הקרמלין" מטעם הממשלה, דיאלוג שעליו סוכם בעת ביקור שלו במוסקבה ביוני 2009...
20 זורע רוח קוצר סופה 30/05/2016 11:41 ההסתה של השמאל לא מפסיקה לרגע (ל"ת)
19 א 30/05/2016 09:17 אין לי חיבה רבה לליברמן, אבל
איך זה שבכל פעם שהאדם הזה תופס תפקיד חדש, או שמפלגתו צפויה להישג מסוים, נפתחים תיקים, עולים החשדות, אנשים נעצרים - ואחרי שההישג נבלם, הכל נהרס. במערכת הבחירות האחרונה כולם צעקו "אוטוטו, אנחנו בשלבים המתקדמים לכתבי אישום". נגמרו הבחירות - מישהו שמע על איך העסק נגמר? גם אני לא שמעתי - גורנישט. אדון סגלוביץ', עם כל הכבוד, לא הצליח להביא את ליברמן לבית המשפט, אז שישב וישתוק או שינסה מחדש. אני לא מבין, אנחנו מדינת חוק או מדינה נגד ליברמן? אם יש על מה, תגישו כתב אישום. אם אין על מה, שבו בשקט, תנו לחיות לחיות.
ראיס-פוטין-טיל 400S 01/06/2016 14:37 האיומיםלפוצץ סכר אסואן... מדינת ישראל נגד אביגדור ליברמ
את הספר חיברה אביה אלף שניהלה את התיק מטעם הפרקליטות ובו היא למעשה מביאה את גרסתה לאירועים...בעיתון ישראל היום ''אי הגשת כתב האישום היא טעות קשה בהיסטוריה של שלטון החוק בישראל. ..
18 יהודי פשוט דרום 30/05/2016 08:32 רק בקדנציה הקצרצרה שלו היו לו
כמה חשדות בשחיתות. וחוץ מזה דיבר כל הזמן על מעמד הביניים ורק העלה לנו מיסים לא נשכח לא נסלח.
ראיס-פוטין-טיל 400S 01/06/2016 14:39 אביה אלף...תיק ליברמן:כתב האישום שלא הוגש-פרנצ'סקה פול
את הספר חיברה אביה אלף שניהלה את התיק מטעם הפרקליטות ובו היא למעשה מביאה את גרסתה לאירועים. אביה אלף, -תיק ליברמן: כתב האישום שלא הוגש, כנרת, זמורה-ביתן, 2015-
17 אה"ע 30/05/2016 08:06 כץ הוא צדיק הדור .
לעומת פשעי ליברמן נראה לכאורה שהשר חיים כץ הוא מגדולי צדיקי הדור .
16 משה ראשל"צ 30/05/2016 07:35 סגלוביץ - עוד אחד מהחונטה המשטרתית רודפת נתניהו
בחירות - הצחקתם אותי עוד הזיה מבית נוני מוזס ושותפיו שונאי ישראל - העם בחר ימין ויש לנו ממשלה ימנית - עם ישראל חי וקיים
ראיס-פוטין-טיל 400S 01/06/2016 14:42 ליברמן ,העלים רוב העדי המדינה...מזרחי "הלך",עדה מקפריסי
קיבלה פתאום אלצהיימר...אבל ביבי-צחי-מכלוף -21 וליברמן-חבורה עליזה של עבריינים...יהיה שמח שוראלה !!!!!!!!!
15 עידן 29/05/2016 17:40 איזה קשקוש..!
מעניין איך לא הפריע ללפיד לשבת עם ליברמן ביחד בממשלה הקודמת.. גם אז העבר של ליברמן היה ידוע בדיוק כמו היום..
14 יועץ עסקי 29/05/2016 17:28 המלצה לשותפות להקמת סטארטאפ הון שלטון
ללא בדיקת התכנות, ממליץ לשורדי חקירות ההונאה שיכנסו לקבינט הבא להקים סטארטאפ כנ"ל. ההצלחה מובטחת במיוחד אם יגייסו גם את הנשים בחבורה: בת ואישה
13 ליברמן מתגלחעל זקננו 29/05/2016 13:13 כמו פרץ שהיה אסון במלחמת יום לבנון השניה (ל"ת)
12 ביז 29/05/2016 13:03 איזו התגייסות של טוקבקיסטים יש פה למען החשוד ליברמן (ל"ת)
א 30/05/2016 09:21 מבחינתך כל הרוסים חשודים
מרגלים, מפיונרים, סוחרי נשים - מה לא? אה, יש עוד - גונבים לכם את המדינה... ומכריחים את הנוער לשתות וודקה.
ראיס-פוטין-טיל 400S 01/06/2016 14:49 ליברמן הוא מעדה "רומי"של קישנייב-ג'יפסי...גונבי סוסים..
סוס ‏הטרויאני" ליברמן. ליברמן סובל מפתיל קצר... ה פשוט עתיד לקרות בשל הפתיל הקצר שלו... "הבעיה היא שרקטה או שתיים עשויות לגרום לליברמן לבקש לראות את בנק המטרות של צה"ל. וזה ‏כבר כמו להכניס ילד לחנות צעצועים ולומר לו: תבחר"... מה אתה חושב מזרחי?
11 אורן ח. 29/05/2016 12:22 תראו מי החברים שלו ותדעו מי הוא
החבר שלו זה מרטין שלאף ראש השטאזי במזרח גרמניה לשעבר.
10 כתב 29/05/2016 11:49 אין מה לכתוב בכלכלה?
אין בחירות לא יהיו בחירות הכל במועדן יש רוב כל ניסיון להכניס את העם לסיחרור ו הוצאות מיליארדים יתקל בנייט אתה כלכלן טוב שכל שנתיים בחירות ? כתוב כלכלה להזויים ניתן להתעסק בדימיונות
9 רוסי 29/05/2016 11:40 מי זה ?
הלא המשטרה הגוף המושחת ביותר שיש במדינה ראו פרשיות שחיתות במדינה משטרה . לגבי גלאון לא רואים אותה ממטר מי זו?
8 הם בכוח 29/05/2016 11:39 ליברמן
טוב מגדולי השמאל הקיצוני גלאון את נעומי חזן מעדיף רוסים על שמאל קיצוני משתפים של השמאל האירופאי האנטישמי מעדיף רוסים עליהם
7 הם בכוח 29/05/2016 11:37 רוצים להכנס
לממשלה לגבי גלאון מי מממן דוברים שתיקה? חוגים אנטי ישראליים שתסתום האישה הזאת הצביעה תומכת בשוברים שתיקה בצלם. ומי תומך בצלם אירגוני שמאל בעולם ו אירגונים פרו פלשתינאים תראו מי מדברת? היא חברה של נעומי חזן מקימה הקרן החדשה האנטי ישראלית ו האנטי ציונית פועלת להכפשת ישראל ראו דוח גולדסטון .שמאל קיצוני גלאון את נעומי חזן
6 תום 29/05/2016 11:27 למספר 2 תבדוק תגלה ביבי האפס עשה את הנזק הכי גדול (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 01/06/2016 14:55 שרה נתניהו...יאיר לפידואומרת, בין היתר, כי, "העם יודע ש
נפתלי בנט, גם לא יאיר לפיד, לא יכולים להיות ראש ממשלה... אם ביבי היה נולד באמריקה, הוא היה יכול להיות היום בקלות נשיא ארצות הברית... הרי בכל העולם מעריצים אותו...??? קייסרית שרה השתגעה מזעם אחרי שתפסה את שלושה ביחד...יובל דיסקין מודע ליומן הארועים בבית הבושת שמתנהל בחצרו של ביבי!...
5 רואה נכוחה 29/05/2016 10:57 גלגול עיניים - לכל המפלגות בישראל ישנם חובות בבנקים
לכן כל החכים במשכן שבויים בידיהם להגיד שליברמן יהיה סחיט זה במקרה הטוב - להתעלם מהשיטה.
4 אלי 29/05/2016 10:54 לפיד אוסף את מתנגדי נתניהו ליברמן לשורותיו, מטרתו
לא ניהול טוב יותר של המדינה אלא הפלת שלטון הליכוד. אם זה יצליח לו, נגלה כמה גרוע יותר יכול להיות.
ראיס-פוטין-טיל 400S 01/06/2016 14:57 לפיד קיבל האוצר עם גרעון 40 מיליארד של שטיין-מתרומם? (ל"ת)
יעקב 29/05/2016 11:06 איזה נביא אתה
תשים קוף במקום ביבי הוא יפעל בצורה טובה יותר
מתבסס על השמצות 30/05/2016 11:46 מספיק לראות את התנהלותו כשר האוצר (ל"ת)
3 לפיד נלחם בשחיתות חח 29/05/2016 10:36 מי דאג לסקטור של אבא שלו עם ניצולי השואה תוך התעלמות
מצרכים של זקנים שהם לא ניצולי שואה. הוא פגע בכל הילדים ע"י הקטנת קצבאות ילדים אבל דאג לסקטור של ילדים פגועים כי יש לו כזה דבר בבית. אם זה לא שחיתות אז זה בטח גדולת נפש.
2 אין עתיד 29/05/2016 10:34 מפלגה של אינטרסנטים שום אידיאולוגיה רק ניצול המחראה
לעוד מיסים. לפיד פגע במעמד הביניים גילה רוע לב וטיפשות בכל מה שהוא עשה. איש קטן תרתי משמע. והחרדים לא יסלחו לו בצדק. להצביע עבורו זה להצביע לטמטום
משה 29/05/2016 11:07 כמה משלמים על כתיבת טוקבקים? (ל"ת)
1 כותב 29/05/2016 10:32 הרעה פשטה על פני הארץ
הכל היה תלוי בבוחר שבחר במי שבחר.
ראיס-פוטין-טיל 400S 01/06/2016 15:01 יובל דיסקין מודע ליומן הארועים בבית הבושת שמתנהל בחצרו
בידי חולי המין מופקד (מופקר) בטחון תושבי מדינת ישראל!! ביבי שדפק את דר' רות ב ר שנים עד שסילבאן הלשין עליו אישה שלו הפסיכית והמופרעת שרה קלפטומנית, יובל דיסקין מודע ליומן הארועים בבית הבושת שמתנהל בחצרו של ביבי!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש