שוק המניות האמריקאי - כשל בייצור המשכיות

יום הירידות עקב כך אמור להיות קטן יותר. אבל השבוע כשל השוק מלייצר המשכיות והדינאמיקה השבועית מביאה לידי ביטוי איזון בין כוחות הביקוש לכוחות ההיצע.
 |  (22)
אייל גורביץ', צילום: Istock, Bizportal
פרץ העליות שפקד את שוק המניות האמריקאי מיד בהגיעו לרמת תמיכה שבר את הרצף היורד בממד הזמן הבינוני ואלו אמורות היו להיות חדשות משמחות. איום הירידות עקב כך אמור להיות קטן יותר. אבל השבוע כשל השוק מלייצר המשכיות והדינאמיקה השבועית מביאה לידי ביטוי איזון בין כוחות הביקוש לכוחות ההיצע.
איום הירידות לא הוסר, על אחת כמה וכמה כאשר עם  סיומו של מאי, שברו המדדים המובילים בשוק האמריקאי את הרצף העולה האחרון. שבירת רצף עולה בגרף החודשי היא איתות מכירה ארוך טווח. המסר המרכזי הוא שמנקודה זו אתה כבר מגדיל את מרכיב ההימור. 

בניתוח הנוכחי אתמקד רק בטווח הזמן הבינוני הנגזר מהגרף השבועי בו כל נר מייצג שבוע מסחר.
ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון ביזפורטל מגייסת כתבי שוק הון
 ממד הזמן הבינוני
1.פרץ העליות שהחל לפני שבועיים יצא בכל שלושת המדדים אחרי שנגעו ברמת תמיכה. באס.אנד.פי מדובר ברמת 2,720 הנקודות 

2. הנר השני מהסוף הוא נר שמעיד על שליטה מוחלטת של הקונים ואמור להביא איתו המשכיות. 

3. הנר של השבוע מתאפיין בשלושת המדדים בגוף קטן הממוקם במרכז הנר וצלליות קטנות גם כן.
4. נר זה מעיד על איזון בין כוחות הביקוש לכוחות ההיצע.
5. יחד עם זאת אפשר לראות שני מרכיבי חולשה :
א. מדד macd נותר שלילי למרות הרצף העולה והדבר תואם למדי לסימנים שנשלחים גם מהטווח הארוך.
ב. מדד rsi שלילי אף הוא.
6. הרצף בגרף השבועי עולה וכדי לבסס דינאמיקה של ירידות עליו להישבר.
7. סגירה בתום שבוע המסחר הקרוב מתחת לרמת 2,874 תעיד על שבירת הרצף העולה ותיצור סנכרון בין הטווח הארוך לבינוני ולפיכך תעלה את הסבירות לגל ירידות.

מסקנה
השוק האמריקאי, למרות שיכרון הכוח שהוא משדר, מתוח כלפי מעלה כאשר רמת הסיכון גבוהה והסימנים השליליים עדיין קיימים.




הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.
אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.
 



תגובות לכתבה(22):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 17.
    כול הכבוד גורביץ
    דונלד דאק 19/06/2019 08:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כול זמן שאתה פסימי אני בלונג.ואני מקווה שתמשיך לספר לנו שהירידות מעבר לפינה והשוק מתוח.תמשיך בכיוון הזה....אני יתחיל להיות מודאג ברגע שתשנה את דעתך ותחליט שכול הסימנים מעידים שמפה אנחנו עולים.
    סגור
  • תרועה,,,,,ו-קול הכבוד ----לדאק דונלד (ל"ת)
    לדונלד דא-ג 19/06/2019 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    אם דני רוף היה עוור היה מוציא תחזיות יותר טובות. חרטטני
    יוסי 18/06/2019 21:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדהים כמה שטויות הבן אדם מוציא מהפה. שוק מתוח הוא אומר כבר מדצמבר 2018. עוד מעט מסיימים את 2019 (שהיו בא רק עליות), והוא ממשיך לחרטט. כאילו כלום. כל שבוע שעובר הוא מוציא עוד תחזית ושוב פעם האמירות הקבועות על שוק מתוח. גורביץ, שוק מתוח לא יכול להיות מתוח שנה שלמה. כי אם השוק מתוח שנה שלמה זה לא מתוח. זה השוק. אתה לא יכול לעקם את המילים. תפנים כבר. לך חפש עבודה חדשה. אבל תעשה טובה חפש תחום אחר, שלא יפתחו עמותה לנפגעי גורביץ.
    סגור
  • 15.
    The S&P500 Index is consolidating the gains of the l...
    Sassi6 18/06/2019 06:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    The S&P500 Index is consolidating the gains of the last two weeks below the 2,900 handle. The market is seen as bullish above its main daily simple moving averages (DSMAs). The index is trading above its main SMAs suggesting bullish momentum in the medium term. The 50 SMA crossed above the 200 SMA which is a bullish sign. Buyers are looking for a potential break above 2,910 to reach 2,940 and 2,960 resistances. Immediate support can be located at 2,880 and 2,840
    סגור
  • 14.
    גורביץ - לצערי טעית .
    רונן 17/06/2019 07:09
    הגב לתגובה זו
    5 0
    1. נראה שאתה נאחז בקרנות2. אני לא הייתי מעביר קו היכן שבחרת, גם אתה לדעתי לא אבל זה נוגד את מה שאתה מציג כאן מזה מס חודשים, אז אני מניח שזה נוח לך להציג ככה.3. גם אם תהיה צודק , אז אני אומר שאי אפשר להרוויח כסף מהשיטה שלך וזה בדוק.4 אני מסכים שהשוק סיים שוק שורי ארוך, אבל עדיין לא סוגרים את המשרד והולכים הבייתה.5. תעבור לדעתי למסחר קצר יותר בין היתר, שם אולי אפשר יהיה להרוויח6. לא ראיתי מנהלי תיקים שמכים את המדד לאורך זמן ולא ראיתי טכנאים עשירים
    סגור
  • 13.
    ניתח את PG שהיתה ב70 והיום ב110 ,קלע בול ..לא הכול קולע (ל"ת)
    חבר של ביבי 16/06/2019 19:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    זאב זאב
    Ff 16/06/2019 18:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הפעם זה באמת
    סגור
  • 11.
    תמשיך. יבוא יום ותהיה צודק.
    נחמה 16/06/2019 17:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פאתט.
    סגור
  • 10.
    כי פעם בהיסטוריה היתה רמת סיכון נמוכה במניות... חחח (ל"ת)
    גרגר 16/06/2019 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 9.
    איפה הגרף שאדון גורביץ מסתמך עלוו ? (ל"ת)
    כותב א 16/06/2019 13:18
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 8.
    בנאדם הזוי (ל"ת)
    סוחר 16/06/2019 13:08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • מי? אתה בנאדם הזוי? הכותב מביא גברים לעניין! מה זה
    לסוחר 16/06/2019 14:39
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בנאדם יא מז'נון?
    סגור
  • מה? (ל"ת)
    סוחר 16/06/2019 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    נו טוב, לשמוע תקליט ישן שוב ושוב
    אריאל 16/06/2019 12:31
    הגב לתגובה זו
    4 0
    רק לי נמאס דהוא ממשיך להתנגן
    סגור
  • 6.
    מילים כדורבנות
    המעריץ 16/06/2019 11:20
    הגב לתגובה זו
    0 8
    עוד תחזית החלטית ומלומדת בשרשרת של הצלחות
    סגור
  • גורביץ אתה לא אמור להגיב פה (ל"ת)
    י 16/06/2019 15:52
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    ה"כוח"שהצדדים בארה"ב משדרים אינם:>>>>
    איצ 16/06/2019 10:03
    הגב לתגובה זו
    12 0
    יותר משכרון כוח ומוח והזיות חולות.
    סגור
  • 4.
    מישהוא מבין מה גורביץ אומר? (ל"ת)
    קשקשן מה רצית להגיד? 16/06/2019 09:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד- לא אמרת כלום (ל"ת)
    רפאל 16/06/2019 08:57
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    תמשיך ככה בבקשה
    יעקב 16/06/2019 08:57
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יד לנו תכנית בידור חינם תמשיך
    סגור
  • 1.
    האפסות התחלפה במכבסת מילים ומונחים (ל"ת)
    גרשון 16/06/2019 08:55
    הגב לתגובה זו
    3 8
    סגור
  • המונח אפסות לכותב..שאיני מכירו..מקוממת אותי קשות>>
    איצ לגרשון 16/06/2019 14:46
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אבקשך להתנצל על כשל המילה האומללה שהינפצת!!!
    סגור